Bir önceki bölümde bir bölümünü çevirdiğim röportajın devamı;
+: Bu da bizi bir sonraki soruya götürüyor: "Birinci Kitabın Sonu" yazan son başlık kartı neydi? Kitap ve dizi birbiriyle uyuşmuyor...
Jason Rothenberg: Bu tamamen kafa karıştırıcı olur. Aslında bu soruyu sormadan bunu düşünmemiştim. Bu şovu yazarken kitapları artık hiç düşünmüyorum. Aslında, tamamen kitaplardan farklı bir şey. Kısmen, başladığım zaman, hiçbir kitap bitmemişti; Bu kitaplar dizinin nereye gideceğini bilmek içindi. Kass Morgan'ın kitabına paralel olarak oluşturdum ve bu yüzden çok farklılar. Baştan beri kendi yol haritamızı takip ediyoruz ve aklımda, Kitap Bir'in sonu; ilk beş sezon, 100 serüvenin temelleri Kitap Birdeydi. Ve bu yeni gezegen Kitap İki de yer alıyor.
+:Yani seri, Kitap İki ile beş sezon daha sürebilir mi?
Jason Rothenberg: Herhangi bir iyinin hayatta olup olmamasına ve hayranların hâlâ hoşuna gitmesine bağlı.
+:Önce bu dizide tüm dünyayı, önce Ark'daki insanlarla, sonra da Yerer medeniyetiyle, daha sonra Mount Weather'i ve sonra da Diyoza'nın suçlularını yarattın. Bu yeni dünyada yapacak olduğunuz için sizi heyecanlandıran şey nedir?
Jason Rothenberg: Baştan başlamak ve bu yeni dünyada gerçekten bir dünya ve kültür yaratmaktan heyecan duyuyorum. Bu durumda, başka bir gezegen olduğu için, bununla gerçekten oynayacağız. Gökyüzü, limittir. Her şeyi yapabiliriz. Şimdiye kadar eğlenceliydi ve umarım izleyenlerin zihni havaya uçurulacak ve onlar bizimle birlikte bu yeni gezegende gezecekler ve umarım anlaşılması çok uzun değildir. (Yani anlaşılması umarım zor olmaz demek istiyor.)
+:Monty'nin videoları, herkesin uyurken hayatının tamamını yaşadığını bilerek izlemek bizi çok üzüyordu. Monty ve Harper'ı tekrar görecek miyiz? (♡)
Jason Rothenberg: Şu anda plan da hayır, onları tekrar görmeyeceğiz . Bellamy ve Clarke'ın gördüğü video kayıtlarına geri dönmemize rağmen, kimin uyanacağını ve bu videolar da yer alacağını Clarke seçiyor. Sezon 6'nın başında gördüğümüz şeylerin bir kısmını bu video kayıtlarında görüyoruz. Monty'nin muhtemelen videoyu düzenlediğini hayal ediyorum. Muhtemelen sıkıcı şeyler var, bu yüzden onları tekrar göreceğimiz kesinlikle mümkün. Bu oyunculardan her iki oyuncuyu kaybetmek çok zordur, çünkü onlar başlangıçtan beri bir parçası olmuştur. Ama onları mutlu bir sona erdirme fikri - açıkçası seyirciler için duygusal olarak yıkıcı ancak onlar mutlu bir yaşam sürdüler ve tam anlamıyla sonsuza dek mutlu yaşadılar. Kimsenin bunu anlayacağını sanmıyorum. Yani kapı açık... (Harper ve çok üzülerek Monty öldü.)
+:Çok fazla karakterin kaderi, kriyo uykusuna gittiklerinde fiziksel olarak ya da duygusal olarak havada kalıyordu. Sorunları sadece duraklatılmış gibi hissettiriyor ve hepsi uyanık olduğunda yeniden başlayacak ...
Jason Rothenberg: Yüzde 100 haklısın. Kriyoya gitmek gerçekten sadece sizi gerçekten yerinde donduruyor. Kriyoya giren herkes için duygusal olarak, 125 yıl sonra bile, ertesi sabah gibi. . Bu çok farklı ve birçok açıdan aslında bir yazım perspektifinden yaratıcı bir şekilde daha kolay olan altı yıllık zaman atlamadan önceki altı yıllık bir geçmişe dayanıyor. Bu, karakterlerin her birinin öykünün diğer bölümlerindeki insanlardan bağımsız olarak yaşadığını gösteriyor. Hepsi geri geldi ve değişti ve öncelikleri belirlendi.Yani her şey bu sefer tam olarak kaldığı yerden devam ediyor.
+:Kane ile başlayarak her karakterin Sezon 6 kaderi için nasıl bir hayatı olacağına dair hızlı bir turu yapalım.
Jason Rothenberg: Kane ölmek yerine kriyoya konuldu. Ama kriyodan uyandığında, hayatını kurtarmak için bir yol bulamadıkça ölecek. Bu, sezon 6'ya başladığımızda anlattığımız bir hikayenin parçası olacak.
+: Murphy? (ah, bestim)
Jason Rothenberg: Murphy yaralandı ama evet, iyi olacak. Fiziksel olarak, o iyi. Ama onda gelecek sezon boyunca görebileceğimiz birçok duygusal yara izi var.
+: Octavia?
Jason Rothenberg: Octavia, duygusal olarak 125 yıl boyunca kehribarda donmuş. Uyandığında, yaptıklarından, kime dönüştüğünden, pek çok yönden hâlâ acı çekecek. Bellamy onu kriyoya getirdiği için ona rahatlık vermez ve sezon 6'ya giderken onun için devam eden bir hikaye olacaktır. O, ölmeye hazırdı, kardeşi için kendini feda etti. Kesinlikle bu, birçok yönden özlem duyduğu bir şey olacak ve bunu gelecek sezon yolculuğundan psikolojik olarak göreceğiz.
+:Şimdi Bellarke hakkında konuşalım. Finalin son 15 dakikası, aralarında kesinlikle bir şey değişti. 6. sezonda ilişkileri nereye gidiyor dersiniz? ( :( )
Jason Rothenberg: Nihayetinde ilişkileri, daha önce olduğu ve her zaman nereye gittiği belli olmayan noktadadır ki; şu anda, romantik olmayan ruh eşleridirler. Birlikte daha iyiler. Onlar ortak. Monty bunu fark etti ve bu yüzden ikisinden önce başka kimseyi uyandırmayı seçmiyor. Her zaman olduğu gibi Bellamy ve Clarke şovun merkezinde ve bu ilişki çok önemli. Tüm bunların hepsi Bellarke açısından söyleyeceğim. Televizyonda çok daha nadir ve daha özel bir şey hissediyorum. Bu iki liderin o romantik olmayan, ruhsal eşleri, ortaklıkları, takım arkadaşları; İki liderin birbirlerine ne kadar sıklıkla rakip olduğunu gördük? Bu televizyonda sık sık yapılan bir şey değil ve kişisel olarak bence özel. Gideceği bir yol ya da başka bir şey söylemiyorum ama kesinlikle şu anda oldukça güzel olduğunu düşündüğüm bir yerde.
Röportaj bu kadardı ve çevirirken çok yoruldum. Umarım hoşunuza gitmiştir.♡