Bu seri bölümlerinde karakterleri tanıtmayı planlıyorum. Clarke'tan başladım. Umarım beğenirsiniz.♡
Clarke Griffin:
Doğum: Ark, 2131 Ekim.Yaş:
17 (sezon 1)
18 (sezon 2-4)
24 (sezon 5)
149 (sezon 5'in sonu.)Canlandıran: Eliza Taylor
Bazı bilgiler:
*Röportajda Kass Morgan , isminin İngiliz bilim kurgu yazarı, bilim yazarı ve fütürist olan Arthur C. Clarke'dan geldiğini söyledi.
*TV dizisinde soyadı başlangıçta "Walters" olacaktı, ama "Griffin" olarak değiştirildi.
*Marcus Kane onu Jake Griffin'in vatana ihanet suçlamalarına dahil etti ve Skybox'ta hapsedildi.
*Birinci sezonun ilk bölümünde Clarke'ın mahkum numarası "319" idi. Clarke 11 ay boyunca hücre hapsinde kaldı.
*Ark'a Clarke, 18. yaş gününe bir ay olduğunu söyledi. Sezon 1 de Dünya da 29 gün kalmışlardır. Sezon 2 de 52 gün geçti, 18 yaşındaydı.
*Clarke birini merhametten öldüren ilk kişi oldu. (Atom.)
*Clarke'a Finn Collins "Prenses" takma adını verilmiştir . Finn'in ilk sözleri "Neden bu kadar ciddisin, Prenses?" ve son sözleri "Teşekkür ederim, Prenses" olmuştur. ( crying :( )*Weather Dağında karantina bölgesindeyken oda numarası 302-5 oldu.
*Clarke ikinci LGBTQ + karakter.
*Clarke sentetik nightblood'dur.
*2156'da Clarke bir süredir Madi ile yaşıyor ve onunla bir anne-kızı ilişkisi geliştiriyor.
*Bir Grounder ile ilişki içinde olan 4 Gök İnsanlarından biridir. Sky Person-Grounder ilişkileri: Octavia ve Lincoln , Clarke ve Lexa , Murphy ve Emori ve Bellamy ve Echo'dur.
*ALIE , Diana Sydney ve Bellamy Blake'den sonra en yüksek dördüncü en fazla insan ölümüne sahiptir. 905 kişi öldürmüştür, dolaylı olarakta sayılır.
*Sezon Dört , Clarke'ın öldürmediği veya dolaylı olarak kimseyi öldürtmediği tek sezon.
*Clarke, tüm karakterlerden en çok görünüşe sahip. Sadece bir bölümde eksik: " Şartlar ve Koşullar " (görünmediği tek bölümü söylüyor.)
*Clarke tek ana karakterdir. Clarke'tan sonra Bellamy gelir.