Aptal

6 3 2
                                    

        Gün geçtikce içimden bir ses Stefano'ya güvenmeye başladı. Kısa bir süre sonra sevgili olduk buluşmalar,gezmeler falan. Her erkekten farklıydı diğerleri yanaktan,dudktan öperken o avuç içlerimden öperdi. Bir gün ehliyt sınavından geldi sarhoş olduğunu bana söylemedi bende ona soda verince sapıttı parkta olduğumuzu unutup masaya oturttu her yanımı hayvan severcesine okşadı. Kulağıma eğilip;

-Benim olacaksın

dediğinde tokat attım o anda birisi aramaya başladı sevgilim yazıyordu ve -m harfi resmen anasının dinine kadar uzundu. Beni aldattığını biliyordum ama niyeyse ona aşırı bağlıydım bırakamıyordum. Bu son oldu ağlayarak arkamdan gelmesini hiçe sayarak eve koştum. Önce hattımı değiştirdim sonra saç rengimi ama saçlarımı okşamları tuttuğu her parçasını ayrı koklaması aklımdan çıkmıyordu. Bir gün yataktan kalktım ve hiç birşey düşünmeden, yapmadan saçlarımı kazıdım. Aptal!!!!! O saçlara kıyılır mal!!! Kızlar görünce şok geçirdi o saçlarla dışarı çıkamazdım. Tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım birkaç gün dışarı çıkmadım her gün ye, , yat biçimde geçiyordu. Bir gün yeter artık dedim ve bana şal ile tunik almalarını artık kapalı olacağımı söyledim.


     Tabi kapalı geçen birkaç aydan sonra çok bunalmıştım hem çalışmıyordum da sadece kapan gezin eve git saçlarının uzaması için ilaç ara diye zamanım geçiyordu. Saç uzatan ürünleri toplamaya başladım ve saçlarım eski boyutuna geldi ama genede kapalıydım açılmak için bahane düşünmeye başladım durduk yere açılmak istemiyordum. Tüm bunları düşünürken balkona çıktım ve karşımdaki kafenin satılık olduğunu eşyalarla birlikte satıldığını öğrendim. Ama elimin lezzeti genel değil diye düşünüyordum.

BİRKAÇ AY SONRA...

ÇiRKiNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin