~2~

2.5K 55 32
                                    

Konu:
Biasiniz sizi eski arkadaşınızla gülerek sohbet ettiğinizi görüyor. Ve onunla sevgili olduğunuzu sanıyor. (Arkadaş erkek)

Rm↓

Ellerindeki çiçeklerle olduğu yerde donakalır. Dudaklarını bastırarak ağlamasını önlemeye çalışır. Elindeki çiçekleri yere fırlatir ve arkasına dahi bakmadan gider.

Jin↓

Ellerini yumruk yaparak öylece sizi izler. Sen onu farkedersin ve koşarak yanına gidersin.

Y/N: Bak jin seni kimle tanistiracagim.

Jin: ben bugün yeterince şeye tanık oldum Y/N bir daha beni arama.

Y/N: a-ama b-ben

Arkasında gözü yaşlı bir sen bırakır.

Suga↓

Delirme noktasına gelir. İçinden de arkadaşına saydırıyordur. Yeri göğü inleten adımlarını size yönlendirir. Seni bileğinden hiç tutmadığı kadar sıkı tutarak oradan uzaklaştırır. Tek kelime dahi edemezsin. Seni ilk tanıştığınız sahile getirir ve bileğini bırakır.

Suga: Başladığımız yerde bitiriyorum Y/N bu ilişki burada başladı ve burada biter.

Arkasından ne kadar koşsan da yetişemezsin en sonunda dayanamaz ve diz çökerek saatlerce ağlarsın.

J-hope↓

Sana vereceği çok güzel bir haberi vardır. Senin evine hoplaya zıplaya gelirken senle arkadaşını görür. Sağ gözünden bir damla yaş düşer ve hiç bilmediği bir ara sokağa girerek gözden kaybolur.

Jimin↓

Senin için yazdığı şarkıyı mırıldanarak evine doğru yürüyordu. Telefonu titrediginde eline aldı ve gelen mesaja baktı. Senle bir erkeğin sarıldığı bir görüntüdür bu. Adresin olduğu yere geldiğinde seni gerçekten de o adamla sarıldığını görür. İki gözünden de birer yaş düşer. Arkasını dönüp gider. Sokağı dönmeden önce onu görürsün ve arkasından koşarsın. Ne kadar arasan da bir daha onu göremezsin.

↓V↓

Elinde senin doğum günün için almış olduğu hediye vardı. Herşey yolunda giderken sizi gördü. Duraksadı. Sizin yanınıza geldi.
"Tae-"
"Yazıklar olsun..."
"A-anlamadım?"
"Yazıklar olsun sana!!!"
Hediyeyi yüzüne fırlattı. Acıyan yüzünü tutarken o taksiye binmişti.
"Taehyung!!!"
Camdan sana bakmadı taksi giderken arkasından koşuyorsun. Ama nefesin seni durduruyor. Diz üstü çöktün göz yaşların damlarken...
"Gitme..."

Jungkook↓

Görür görmez adamın yakasına yapışır.

Jungkook: sen benim sevgilimle nasıl böyle konuşursun ha?!

Arkadaşına kafa atar. Bu da yetmezmiş gibi yere düşen arkadaşının üstüne çıkar ve ardarda yumruk atar. Sen yapma diye bağırırken o hala vuruyordur. Biraz daha vurduktan sonra ayağa kalkar ve sana döner.

Jungkook: bu ilişki burada biter.

Omzuna çarpıp gittiğinde hala bunun bir şaka olmasını diliyordun.

Bunun 2. Partı da olacak.

♡~BTS Tepki~♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin