Multi: Burçak Köse (Holland Roden)💥💥
Multi: Zayn/Sia-Dusk Till Dawn🍁🍁
Evet abi deme lazım olur ilk bölümüyle yayımda💦💦
Sabah güneşin o parlak ışıklarının boydan boya cam olan duvarıma gelmesiyle uyandım. Şaka şaka tabi ki de böyle bişey olmadı ne sandınız başımda üç abi bir ikiz ve de alarm gibi anne babaya sahip olunca o işler öyle olmuyo.
Sabah uyanışım aynen şöyle gerçekleşti. Ben tam bilmem kaçıncı rüyamdayken üzerime bir ağırlık çöktü ve de ağırlıktan kurtuldum derken de evi su bastı.
Bu da yetmezmiş gibi mor inekler uçarak yansın geceler söyledi.
Rüyamda böyleydi ama gerçekte Meriç abim üzerime zıplamış o kalktıktan sonra da Miraç abim üzerime su dökmüştü.
Hee bide o uçan ineklerin yansın geceler söyleme olayı benim canım ikizim Burak ın işiymiş. Saolsun telefonu hoparlöre bağlayıp son ses yansın geceler açmış.
Ne kadar da harika bi uyandırma yöntemi dimi. He buarada benim en büyük öküzcüğüm olan Berk abim de bizi kahkaha atarak izliyomuş.
"Hemen odamdan DEFOLUNNNN"
"Aaaa niye kızıyosun ki canım ikizim"
"Evet yani alt tarafı derse geç kalıyosun diye seni uyandırdık"
"Alt tarafı derse geç kalıyorum diye beni uyandırdınız öyle mi Meriç abi. Ya insan düşmanını böyle uyandırmaz insafsızlar"
"Kızım abartma be sadece üstüne atlayıp kalktıktan sonra yüzüne su döküp ek olarakta hoparlörden son ses yansın geceler açtık çok mu bişi yaptık ya- kabul çok yapmışız"
"Ya Miraç abi düşününce fazla olduğuna karar verdin dimiğğğ"
"Tamam bu kadar şamata yeter miniğim hadi sende üstünü değiştir derse geç kalıcaksınız yoksa Burakla. hem annem kahvaltıya krep yapmış kaçırmak istemezsin değil mi?"
"Hiç kaçırırmıyım Berkçim. Hemen hazırlanıyorum. Hadi sizde çıkın odamdan"
Onları odamdan kovalayıp üstümü giyinmeye başladım. Ay doğru ya bugün üniversitenin ilk günü.
İkizim ve ben aynı bölümde okuyoruz ve üniversite biriz. Meriç abim bizden bir yaş büyük olduğu için üniversite 2 ye gidiyor.
Miraç abimse ondan Bir yaş büyük olduğu için üniversite 3 e gidiyor. En büyük abim yani Berk abimse üniversite dörde gidiyo.
Tıp okuduğu için daha 3 yılı falan var Ben böyle konuşmaya devam ederken hazırlanmıştım bile. Gri kot pantalon beyaz tişört ve siyah deri ceket giymiştim
Mutfağa gittiğimde beni beklemeden çoktan yemeğe başlamışlardı bile
"Siz başlayın başlayın bensiz bi gün beni beklemediğiniz için boğazınızda kalıcak o yemek"
dememle boğazıma yemek kaçması bir oldu. Tabi bunu gören ev halkı kahkahalara boğulur.
Neyse işte biz böyle gülüp eğlenip birbirimizi sinir ederken ders saatimize çoktan yaklaşmıştı zaman.
Odama gidip çantamı da aldıktan sonra anne ve babamızı öpüp evden çıktık bizi okula Berk abim burakıcaktı.
Çünkü Meriç ve Miraç abilerim etraftakilere ufak şakalar yaptıkları için ikisininde arabalarına el konmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi deme Lazım olur
Teen FictionKapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum. Hele ki pandalı pijamalarım ve ağzımın kenarında ki nutella lekesiyle. "A-aras abi hoşgeldin" Aferim kızım Burçak böyle devam sakın bozuntuya verme. Ama bu niye sırıtıyo ki. "Abi deme lazım olur...