Multi: Bir adet tatliş Burak/ Tyler Posey💝💝
Bölüm şarkısı: Pera/ Sensiz Ben🍁
3.bölüm geldiii
Bu bölümü kulağımın dibinde Bilgisayar açıldı diye çığıran dünyanın en mal ama en mütüşmel kankasına ithaf ediyorum.
**********************
Yazar'dan;
Genç adam başını yasladığı pencereden kaldırmadan sevdiğini düşünmeye devam etti. İmkansız birine tutulmanın acısını doruklarda yaşıyordu.
Onu çok seviyordu ama belli edemiyordu. Hergün yaşadığı acıya tek başına katlanıyordu. Kimseye bişey söyliyemiyor,anlatamıyordu.
Sevdiğinin gözlerini, gamzesini, gülüşünü düşündükçe içinde tarifi olmaz bir şeyler oluyordu genç adamın.
Bazen bi gülüyodu sevdiği tamam diyodu şu anda ölsem ne yazar dünyanın en güzel şeyini görmüşüm zaten.
Sevdiğine en yakın olmak isterken en uzak olmak zorunda hissediyordu kendini genç adam.
Halbuki cesaretini toplasa,söylese hislerini sevdiğinide dünyanın en mutlu insanı yapıcaktı ya.
Genç kız oğlanın kendisinden nefret ettiğini düşünsede şu dünyada belki de en çok seven kişi yoktu onu.
Genç kız reddedileceğini düşündüğünden genç adamsa imkansız olduğunu bildiğinden yıkılıyordu.
İkisi de kalbinin kapılarını birbirlerine sonuna dek açmalarına rağmen haberleri yoktu.
İkizi sevdiğinin geliceğini söylediğinde yaşadığı duyguları bir kendisi biliyordu.
Aslında aklında uzun zamandır bir şey vardı genç adamın. İtiraf edicekti.
****************
Burçak'tan;
Kadıköy'e geldiğimizde istemeye istemeye arabadan indik. bugün başımıza geliceklerden habersiz bir şekilde.
Önümüze çıkan ilk kafe'ye girip Elçin'i beklemeye başladık. Beklemeye devam ederken herkes kendine içecek bir şeyler söyledi.
gözlerimin kapatılmasıyla tanıdık ellerden kim olduğunu anladım kalkıp Gamzeli Baykuş'uma sarıldım.
"Kızılım ya çok özlemişim."
"Bende Gamzeli Baykuşum bende."
Ona gamzeli baykuş denmesinden nefret ederdi. Bende sırf bu yüzden ona gamzeli baykuş derdim.
"Bıkmadın dimi bana şöyle demekten"
"asla"
Elçin diğerlerine sarıldıktan ve Arasla tanıştıktan sonra geriye bir tek Burak kalmıştı. Birbirlerinden nefret ettikleri için ne olacağını çok merak ediyorduk. Ama Burak bizi şaşırtarak Elçin'e gülümsemiş ve elini sıkmıştı.
"Hoşgeldin."
"Ho-hoşbuldum."
Elçin'de şaşırmış olucak ki kekelemişti. Ne boklar peşindesin Burak?
Herkes yerine oturduğunda kulağımıza bir şarkı doluşmaya başladı. Şuana kadar hiç fark etmediğimiz sahnede genç bi çocuk şarkı söylüyordu. Allah var yakışıklı çocuk yani.
Çocuk şarkıyı bitirdiğinde Burak kalkıp çocuğa bir şey dedi. Çocuk gitarı ona verip uzaklaştı.
Burak sandalyeye oturup Elçin'in gözlerine bakarak şarkıyı söylemeye başladı. Bi dakka bi dakka Elçin'in gözleri? Oha oha oha. Ne yani şimdi.. Çüşş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi deme Lazım olur
Teen FictionKapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum. Hele ki pandalı pijamalarım ve ağzımın kenarında ki nutella lekesiyle. "A-aras abi hoşgeldin" Aferim kızım Burçak böyle devam sakın bozuntuya verme. Ama bu niye sırıtıyo ki. "Abi deme lazım olur...