bölüm-2

463 20 34
                                    

Multi: Meriç Köse/ Cody Christian💜💜

Multi: Friends/ Anne Marie-Marshmello 💦💦

Kapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum. Hele ki pandalı pijamalarım ve ağzımın kenarında ki nutella lekesiyle. Ama ben benim ikizim olucak öküz Burak'ı bekliyordum.

"A-aras abi hoşgeldin"

Aferim kızım Burçak böyle devam sakın bozuntuya verme.

Ama bu niye sırıtıyo ki.

"Abi deme lazım olur güzelim."

"Güzelim senin anandır."

Hobilerim arasında çenemi tutamamak olduğunu söylemiş miydim?

"Fıstığım kim gelmiş?"

"Arkadaşın Aras abi gelmiş abicim."

Berke abim merdivenlerden indikten sonra Aras abiyle erkekçe selamlaştılar.

"Vay vay vay.. Siz buralara uğrar mıydınız Aras bey?"

Aras abi bi yandan ceketini çıkartıyor bir yandan da Berke abime laf yetiştirmeye çalışıyordu.

"O nasıl söz hiç uğramam mı?"

Daha önce uğradıysa ben niye hiç görmedim. Çünkü böyle taş bir varlığı görüpte unutabiliceğimi düşünmüyorum.

"Uğramazsın."

Demek ki bu ilk gelişi veya daha önce bir iki kez geldi onda da evde değildim.

"Doğru uğramam."

Bu dediğine istemsizce kıkırdadım bu kadar açık sözlü olması açıkçası şaşırtmıştı.

İkisinin de gözleri bir an beni bulsa da abim Aras abi'nin de bana baktığını görünce konuşmaya başladı.

"İstersen salona geçelim kardeşim. Hem böylelikle bazı yerlere dalıp gitmezsin."

Evvettt.. Dünyanın en kıskanç öküzcüğü devrede. Bir azdan diğerleri de damlar. Onların da böyle saçma sapan kıskançlıklar yapıcağına adım gibi eminim. Niye çünkü onlar öküzcük. Hem de öküzcük-1 öküzcük-2 öküzcük-3 ve öküzcük-4. Öküzcükler çok yakın da bizim evde. Coming soon.

bu nedir yağ 1 2 3 4 diye sıralanıyolar lan. Eee.. ben hala pijamalıyım. KOşarak odama çıkıp üzerime daha düzgün şeyler giydim. Ağzımda ki nutella lekesini de sildikten sonra saçımda ki topuzu düzelttikten sonra aşşağıya inebilirdim artık.

aşşağıda ki kişi taş tamam mı? boru değil yani.

aşşağıya indiğimde tüm öküzcüklerimin burda toplandığını gördüm. Burak'ın yanına geip oturduğumda yanağımı öpüp kolunu omzuma atarak beni kendisine çekti. Bakmayın böyle dediğime normalde olsa hayatta böyle bişi yapmaz yaptığında da ya bir şey istiyordur ya daaaa kıskanmıştır. şimdi olduğu gibi.

sırf onu bozmak için kalkıp Aras'ın oturduğu koltuğa geçtim. amaç pislik. Biz Oğuz Ünal'ın varisleriyiz. Aras da bıyık altından gülüyordu. Ne de güzel gülüyo nomıssız.

Cebimde telefonu mu çıkarıp instagram a bakmaya başladım. Aaaa.. kesinlikle teen Wolf'un fan sayfalarına bakmıyorum. Canımın sıkıldığını hissedince tabu oynamayı önerdim onlarda kabul edince oyunu getirip grupları ayırmaya başladık. ben Burak ve Meriç abim bir takım, Aras Berke abim ve Miraç abim se bir takım olmuştu

bakalım oyun nasıl geçicek?

***********

Oyun başladığında herkes koltuklara dizilmişti. Şimdi ise önce hangi takımın başlayacağına karar vermek amaçlı yazı tura atıyorduk. İki grubunda en büyükleri karşı karşıya gelmişti yazı tura atmak için. bizim takımda Meriç abim karşı takımdaysa Berke abimdi en büyük olan .

Abi deme Lazım olurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin