Multi: Aras Yalın: Dylan O'brien
Bölüm Şarkısı; Shawn Mendes/ Mercy
*********************
Burak'tan
Sonunda itiraf edebilmiştim. Meğer o da beni seviyormuş. Yıllardır çektiğim, çektirdiğim onca acı boşunaymış. Abimlerin bu durumu sıkıntı edeceklerini düşünmüyordum. Ama Burçak'ın ne tepki vereceğini bilmiyordum daha onunla konuşamamıştık.
"Burça- Burçak yok lan."
Bağırmamla beraber tüm gözler Burçak'ın sandalyesine dönmüştü.
"bir eksiğimiz daha var gençler."
Berke abimin bunu demesiyle herkes masada göz gezdirdi. haklıydı bir eksiğimiz daha vardı. burada herkes varken yedi kişiydik. ama şuanda sadece dört kişiydik. Meriç abim lavaboya gittiğine göre Aras abi ve Burçak yoktu.
"Aras abi yok"
Ailerimin elinin yumruk olduğunu görmüştüm.
"Hadi herkes kalksın. Meriç abim gelince öder parayı. O iki kaçağı aramaya gidelim."
"Ya Burak ne olabilir ki en fazla azıcık rahat bırakın Burçak'ı. Hem belki sevgililer belki değiller daha o konuyu konuşamadık ama yani sende onunla aynı yaştasın sen biriyle sevgili olabiliyorken o neden olamıyor?"
Kulağıma fısıldanan cümlelerle sinirim tavan yapmıştı.
"Sevgilim, ne sevgilisinden bahsediyorsun katliammı çıksın istiyosun sen. Bunları abimlere de deme yemin ederim gebertirler o Aras'ı."
"Hanzosun Burak hanzo. Sen istediğini yapabildiğin halde o niye yapamıyo ki?"
"Güzelim ben istediğini yapmasın demiyorum. Sadece ona bir zarar gelmesine dayanamam."
"Sevgilim tamam biliyorum onu çok seviyosun, hepimiz çok seviyoruz. Ama ona fazla yüklenme olur mu?"
Haklıydı ama yine de ona bişey olma düşüncesi beni deli ediyordu. O benim diğer yarımdı. Biz bi elmanın iki parçasıydık. Ve ben onu bırakamazdım.
"Haklısın güzelim o yüzden abimleri oturtalım ve biz ikimiz arıyalım onları."
Abilerime ne diyeceğimi düşünürken Elçin benden önce lafa dalmıştı. Denizaltı mübarek o nasıl bir dalmadır.
"Berke abim ve Miraç abim siz burda durun hem galiba ben Burçak'ın neden gittiğini biliyorum. Aras abide gittiğini görüp bişey olmasın diye peşinden gitmiştir. Biz Burak'la gidip Burçaklar'ı buluruz. Sonra da oturur doğru düzgün konuşuruz."
Elçin'in elinden tutup kapıya ilerlettim. Burçakları bulmamız lazımdı.
********************
Burçak'tan
Evet bu seferde susturmuştu. Ama bir farkla bu sefer bağırarak değil öperek. Şimdi ben ilk öpücüğümü abimlerin en yakın arkadaşına mı vermiştim.
Ben hala şoktayken bir bağırış sesi geldi ve hemen ardından dudaklarımda ki baskı çekildi.
"LANNNN!!"
Gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum. Ama yine de Aras'a olan kızgınlığım geçmemişti. En sonunda ikisi beraber ayağa kalktıklarında yerdeyken hiçbir şey yapmayan Aras Burak'a yumruk atmıştı.
"Kardeşim beni dövmekte haklıydın ama bu Burçak'ı ağlattığınız için."
Burak ve burada olduğundan bir haber olduğum Elçin ağladığımı duyunca bana doğru dönmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abi deme Lazım olur
Teen FictionKapıyı açtığımda karşımda onu görmeyi beklemiyordum. Hele ki pandalı pijamalarım ve ağzımın kenarında ki nutella lekesiyle. "A-aras abi hoşgeldin" Aferim kızım Burçak böyle devam sakın bozuntuya verme. Ama bu niye sırıtıyo ki. "Abi deme lazım olur...