Çift: Jily
Kelime sayısı: 1571
İyi okumalar!
"Lily-Çiçeğim seni bu şekilde kitap okurken izlemek cidden çok zevkli ama bunun bir randevu olduğunu düşünmüştüm." James, dudaklarını büzdü. Buraya çok büyük umutlarla gelmişti.
"Bunun bir randevu olacağını söylediğimi sanmıyorum Potter. Sadece beni rahatsız etmemen şartıyla yanımda durabilirsin demiştim." Lily, gözünü okuduğu kitaptan çekip bakışlarını James'e yöneltti. "Şu ana kadar da iyi gidiyordun." James zaten yeterince dağınık değilmiş gibi saçlarını karıştırdı.
"Ama Lily-Çiçeğim seni zaten her zaman izliyorum. Artık seninle bir sohbet kurmak istiyorum." Lily, James'in sözleriyle kızardığını hisseti bu yüzden kafasını aşağı eğerek saçlarının yüzünü kapatmasına neden oldu.
"Eğer biraz daha konuşursan gideceğim Potter." Lily sinirli çıkarmaya çalıştığı bir sesle konuştu. James'i susturmanın en iyi yolu onu gitmekle tehdit etmekti.
"Merlin'in sakalı! Lily-Çiçeğim utanmışsın." James sesindeki şaşkınlığı gizleyememişti. Ona her zaman böyle şeyler söylerdi ama bu Lily'nin utandığı ilk an olabilirdi.
"Bence bugünlük bu kadar konuşma yeter Potter." Lily hızla yerinden kalktı ve adımlarını Hogwarts'a yönlendirdi.
"Ne oldu öyle birdenbire..?" James Potter bir süre şaşkınlıkla arkasından baktı. En iyisi bunu kızlarla iyi anlaşan birine sormaktı: Sirius'a.
Alice ve Marlene duydukları olaydan beri yerlerde tepinerek gülüyorlardı. Lily ise bu kadar komik olan şeyin ne olduğunu henüz çözmemişti. Ona göre bu, oldukça sinir bozucu bir olaydı.
"Keşke bana da komik olan şeyi söyleseniz." Lily kollarını göğsünde birleştirmişti ve kısık gözlerini arkadaşlarına dikmişti.
"Sen, Lily Evans," diye başladı söze Marlene. Daha sonra Alice ile senkronize bir şekilde bağırdı. "James Potter'dan hoşlanıyorsun!"
Lily kıpkırmızı kesildi. Bu, mümkün olamazdı. James'ten yıllardır nefret ediyordu(!) Birdenbire ondan hoşlanmış olması imkansızdı.
"Saçmalıyorsunuz."
"Sakın bu işten kaytarmaya çalışma Lils. Kendine itiraf edememen bizim suçumuz değil." Alice sırıtarak söyledi.
"Hem sen dememiş miydin Snape'le yaşananlardan sonra bana en çok destek verenlerden biri oydu diye?" Marlene, Lily'i bir şeyleri anlaması için zorlamaya başladı.
"Evet, ama sonra tekrar ondan uzaklaştın çünkü... Burada büyük bir boşluk var." Alice de Marlene'in planını anlamış gibi ona ayak uydurdu.
"Çünkü... Nedenini ben de bilmiyorum." Lily kısık bir sesle cevapladı. Gerçekten bilmiyordu. Snape'in de ona 'Bulanık' diyenler kulübüne katılması üzerine James'le biraz yakınlaşmışlardı.
Bir süre sonra Lily, James ile beraberken kalbinin çok hızlı attığını, heyecanlandığını ve huzurlu hissettiğini fark etmişti. Bu duydular onu... Korkutmuştu? Bunların hepsi kitaplarda okuduğu aşk belirtileriydi ve bu onu korkutmuştu.
"Birinden hoşlanmak kötü bir şey değildir Lils. Hoşlandığın kişinin James Potter olması biraz sinir bozucu gelebilir sana ama iyi biri olduğunu biliyorsun." Marlene bu sefer de şefkatli bir anne olmuştu. Lily yavaşça başını onayla biçimde salladı.
"Pekâlâ bundan sonra ondan kaçmamaya çalışırım."
Bu sırada Çapulcular'ın kaldığı odada da aynı şeyler konuşuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shot? One Shot.
FanficFarklı shiplerin; klişe film sahneleri, klişe film konularına uyarlanmış one-shot'ları. Uyarı: Bol bol acemilikle karşılaşabilirsiniz. Uyarmaktan çekinmeyin lütfen! Not: Kitabın geneli klişelerden oluşsa da bazen orijinal bir şeyler de çıkabiliyor.