Capitolul 9

56 6 0
                                    

Trecusera o saptamana de cand Harry s-a intors acasa , dar de Jade nu stia nimeni ca ea era pe cealalta lume . Mike era fericit ca fratele lui este alaturi de el , dar in aceelasi timp ingrijorat si pentru Jade incarcand sa dea de ea . In prima dimineata din saptamana dupa operatie toti se trezisera la aceeasi ora fiind mai veseli si mai plini de viata chiar daca le lipsea Jade . Mike coborase primul la masa si se aseza la masa butonand telefonul si dupa vin si ceilalti . 

Mike: Unde poate fi femeia asta? De ce nu mi-a dat n semn de viata , macar unul? *oftand* 

Harry: Jade? *coborand scarile* 

Mike: Mda..sunt ingrijorat si nu raspunde la telefon , nici mesaje..

Dupa cateva minute vin si ceilalti inafara de Alle , Louis si Niall . 

Zayn: Hey , ce faceti? 

Harry : Hey , stau cu Mike si incercam sa dam de Jade..

Anna: Hai ma , sigur e bine..poate are treaba , linisteste-te ! 

Mike: Poate..

Dupa 2 minute coboara si Alle . 

Harry&Mike: Moarte *tipand si sarind de pe scaune* 

Restul: Ha ? Wow *intorcandu-se spre ea* 

Alle: Ce? 

Carter: Draga mea , iti fac cunostinta cu oglinda *ducand-o la oglinda din hol* 

Alle: Doamne *tipand* 

Liam: Se pare ca ati avut treaba aseara..*razand* 

Mike: A deci ei erau...credeam ca erau hoti *razand* 

Zayn: A , Louis..ce-ati facut ma aseara? *razand* 

Mikky: Mai exista patul? 

Louis: Ha ha , neata si voua..*sarcastic* 

Anna: Carter du si tu gunoiul ! 

Carter: Ce nu *scarbita* 

Mikky: E randul tau printesa ! 

Carter: Bine *lund gunoiul* 

Carter iesise pe usa si se indrepta spre tomberoane cu gunoiul , dupa ce il arunca la tomberonul de langa observa ca se misca . Prima data crede ca i se pare , dar dupa ce vede si a doua oara se indreapta spre el si cand ii ridica capacul il vede pe Niall . 

Carter: Ca mama naibi cauti in tomberon? 

Niall: A , Carter , tu esti..m-am speriat , ma ascund de Mike ! 

Carter: De ce? 

Niall: Din greseala i-am facut pref camasa preferata si stiu ca daca afla imi va face loc in cimitirul de peste drum ! 

Carter: Serios? Si alt loc nu iti gaseai? Daca vine masina de gunoi si te iau? 

Niall: Au vrut de trei ori , dar m-am miscat in el si cand au vazut un tomberon miscator l-au lasat balta *razand* 

Carter: Frate iesi , daca te vad fotografii aici se duce toata imaginea ta de rapa *razand* 

Niall: Incerci sa ma faci nevazut? 

Carter: Da , hai ! 

Carter l-a scos pe Niall din tomberon si au intrat in casa , Niall s-a dus sa faca un dus si Carter la ceilalti intreband-o de ce a stat asa mult acolo . Niall a iesit si fugise in camera , dupa ce si-a luat haine noi a incercat sa se faca nevazut , dar fix cand a iesit a dat nas in nas cu Mike care era cu matura in mana , iar Niall convins ca a aflat a luat-o la fuga si Mike cu matura dupa el prin toata casa . Dupa 5 ture de casa s-au linistit , Niall promitandu-i ca ii va lua alta . Niall cand urca in camera se intalni cu Mikky care il imbratisase si il saruta .

Lacrimi , prietenie , iubire si fericire (One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum