De dimineata toti se trezisera inafara de Louis , Alle , Carter si Zayn . Nimeni nu stia de venirea inapoi in casa a lui Zayn , toti o stiau pe Carter singura in camera...In timp ce ceilalti erau prin bucatarie stand de vorba , Louis si Alle nu se miscase din pat de jumate ora de cand s-au trezit .
Alle: Iubire , ma gandesc la Carter incontinuu..saraca *oftand*
Louis: Chiar ii e greu , la fel ca noi...dar totusi viata merge mai departe , asta e...trupa a ramas cu patru membri , iar ea trebuie sa-si gaseasca puterea de a se pune pe picioare !
Alle: Ma indoiesc , Carter , e cea mai sensibila si cea care sufera cel mai mult dintre noi..de astea ne-a fost foarte frica si fix de asta n-am scapat !
Louis: Hai ca incercam sa o inveselim acum de dimineata , restul cred ca sunt la bucatarie ca nu se mai aud zgomote prin hol...asa ca te duci tu sa o trezesti?
Alle se ridica din pat isi ia peste lenjeria intima mov cu negru o camasa lunga a lui Louis si iese din camera indreptandu-se spre camera lui Carter . In cateva secunde ajunge si cand deschide incet usa are un mare soc..il vede pe Zayn in pat langa ea , isi freaca ochii zicand ca are vedenii , nu are cum pentru ca Zayn e mort . Se uita , iar il vede...Zayn se trezeste brusc uitandu-se in spate si cand se uita spre usa o vede pe Alle incremenita .
Zayn: Alle *dandu-se jos din pat si venind spre ea*
Alle:......
Zayn: Alle , eu sunt *razand si imbratisand-o*
Alle: Zayn?...Omg , cum naiba esti aici? Ai murit...asa ni s-a spus....*mirata*
Zayn: Da..la un moment dat imi pierdusem constinta si nu stiam de capul meu..dar in ultimele clipe o auzeam pe Carter cum ma striga si voiam sa ii raspund , dar nu aveam putere sa strig !
Alle: Oh doamne..ce bine ca suntem iar toti , ce vrei sa faci?
Zayn: Haide jos *zambind*
Alle si Zayn au coborat jos la bucatarie , acolo unde era o liniste ca la inmormantare . Alle ii striga pe prietenii ei si cand toti se uita la ea raman muti vazandu-l pe Zayn viu si nevatamat de parca a fost in regula mereu . Se uita unii la alti , atunci Zayn vine spre ei si ii intreaba glumet daca i-a fost cuiva doar de el si daca a ratat ceva . Dupa cateva minute coboara si Carter toata un zambet spunand "Buna Dimineata" entuziasmata . Zayn vine spre ea , o ia de talie si o saruta tandru , iar ceilalti isi revina si incep sa puna tot felul de intrebari !
Liam: Cum?....
Louis: Cand?....
Harry: Unde?......
Mikky: Dar doctorul a zis ca ai.....*mirata*
Anna: De cand ai ajuns acasa?.......
Zayn: Haide frate...nu sunt Ask.fm , aseara cand Carter s-a dus la pilmbare am vazut-o si ne-am intalnit si dupa am intrat in casa si am tinut sa va sochez si ou da , a venit moartea dupa voi ! *razand*
Elektra: Glumet ca intotdeauna *razand*
Zayn: Sa inteleg ca doar lui Carter i-a fost dor de mine? *facand fata de catelus trist*
Mike: Nu e adevarat bro , haideti imbratisare de grup !
Toti s-au ridicat de la masa si s-au imbratisat , dupa aceea s-au reasezat si Zayn le-a explicat mai detaliat ce s-a intamplat cu el . Dupa-amiaza , Harry si Anna s-au dus la studio la Simon , Alle si Louis s-au dus in vizita la parintii lui Alle , Zayn si Carter s-au dus in oras cu sora lui Zayn , Donnya si iubitul ei , Elektra si Liam la un restaurant si Mike si Jade la o casa de discuri pentru Jade ramanand acasa Mikky si Niall . Mikky era in camera lor vorbind la telefon cu mama ei , iar Niall jos prin hol . Cineva bate la usa , iar Niall deschide socat...era o fata cu par ondulat , satena cu ochii albastri , imbracata in pantalonii albi si maiou pe care scrie *Summer* in toate culorile si incaltata pe niste tenisii albi cu barete aurii .
CITEȘTI
Lacrimi , prietenie , iubire si fericire (One Direction)
FanfictionBuna. Asta e prima mea poveste de pe Wattpad si sper sa va placa...E vorba despe 5 fete din Londra la liceu , prietene din generala si care stau impreuna in casa , in ultima zi de clasa a 10-a dau de marea dragoste toate 5 , baietii de la One Direct...