Toata lumea din casa era tensionata , spiritele erau incinse...Mikky era speriata de ceea ce a vazut acum cateva minute si Harry nervos si varsandu-si nervii pe tot ce ii cadea la mana . Acesta s-a dus in camera lui ca sa fie singur si incontinuare era nervos si se razbuna pe orice ii venea la mana , plangea , urla . Nu isi putea imagina ca poate ramane in orice moment fara Anna . La un moment dat incepe sa ii sune telefonul , cand se uita la ecran vede ca scrie "Privat" , se gandeste ce sa faca , dar pana la urma raspunde .
Harry: Da *raspunse cu o voce joasa*
Max: Ce faci? *razand*
Harry: Max? Unde e Anna?
Max: Da eu , e in siguranta stai linistit...deocamdata !
Harry: Nenorocitule , daca te atingi de ea jur ca o sa mori in chinuri ! *spuse cu o voce groasa*
Dupa ce Harry i-a spus ce a avut de spus , Max a inchis si Harry a alergat jos la ceilalti si le-a spus de Max . Toti stateau sa se gandeasca unde ar fi putut sa o duca pe Anna si cu groaza la ce ii poate face .
Max si Anna au ajuns langa o padure la 2 km de Londra . Max s-a dat jos primul si i-a deschis si Annei lund-o cu forta si ducand-o de brat in padure , au ajuns in mijlocul padurii si a lipit-o de un copac , Anna speriata a inceput sa planga si il implora sa nu faca nimic , iar Max nepasator radea si facea misto incontinuare .
Max: Iubesc inocenta ta , dar uneori imi vine sa iti rup capul !
Anna : O sa regreti pentru ce faci acum , ei o sa te prinda si..*intrerupta de Max care a ridicat pistolul
Max: Si? Draga mea , te sfatuiesc sa ma asculti ca pistolul asta e incarcat bine si imediat pot sa te zbor !
Anna: Max , te rog..lasa-ma , lasa-ne , inteleg ca sunteti certati rau cu baietii , dar ar trebui sa incetati..ei au trecut peste si voi de ce nu o faceti? Cu ce va ajuta daca ne omorati pe noi?
Max: Iubesc sa te vad asa inocenta si plangacioasa , de asta pana acum nu te-am zburat sa sti..*lasand pistolul jos*
Anna: Ma lasi sa plec ?
Max: S-o crezi tu , daca iubita-tu a scapat , tu nu ai scapare ! A , apropo voi habar n-aveti motivul pentru care Harry a trait , nu? *ranjind*
Anna: Ba da , transplantul !
Max: Da , transplantul..dar persoana care ia dat inima? E cineva foarte cunoscut voua si indragit , un indiciu..era iubita lui frati-su !
Anna: Jade ! Ce i-ai facut idiotule? *tresarind*
Max: Eu nimic , a vrut sa se sacrifice pentru Harry si a reusit si i-a spus doctorului sa nu stiti voi nimic o perioada mai lunga de timp , dar eu din placerea de a vorbi mult nu m-am mai putut abtine !
Anna simte cum picioarele incep sa ii tremure si lacrimile siroaie pe obrajii ei . "Chiar e adevarat ce spune? Jade e moarta din cauza ca l-a salvat pe Harry?" , aceste intrebari ii umpleau mintea Annei in timp ce tremura si plangea cu speranta ca ceilalti vin dupa ea .
Max: Nu iti spun sa ma crezi , faci cum vrei..o sa te convingi si singura ca asta e adevarul daca nu ma crezi acum . *razand si plimband arma de la o mana la alta"
Deodata apare si Siva dintr-o alta parte a padurii razand cand o vede pe Anna lipita de copac .
Acasa tensiunea era aceeasi , Harry era nervos si ceilalti speriati . Telefonul lui Mike incepe sa sune si acelasi lucru scria "Privat" , acesta raspunde si observa ca la telefon e o voce de femeie care rade .
Taylor: Buna , ce faci ?
Mike: Taylor? Ce vreti ma de la noi? Aduceti-o pe Anna inapoi ca iese rau !
CITEȘTI
Lacrimi , prietenie , iubire si fericire (One Direction)
FanfictionBuna. Asta e prima mea poveste de pe Wattpad si sper sa va placa...E vorba despe 5 fete din Londra la liceu , prietene din generala si care stau impreuna in casa , in ultima zi de clasa a 10-a dau de marea dragoste toate 5 , baietii de la One Direct...