Peşinde koşan İmparatorluk Askerlerinden kaçmak için üzerindeki uzun elbiseye rağmen rüzgar gibi koşuyordu genç kadın. Ayakları çıplaktı, saçı başı dağılmış, bedeni ve elbisesi çamur içindeydi. Sahip olduğu güç, onu Tolera İmparatorunun azgın imparatorunun hedefi yapmıştı.
Hava genç kadının içini yansıtırcasına fırtınalıydı. İmparator Ethan'ın sırf halkın gözüne girmek için yaptırdığı şehirler arası toprak yollar çamur olmuştu. Ormana ulaşana kadar bu çamura dönmüş toprak yolları kullanmak zorundaydı genç kadın. Eğer kara ormana askerlere yakalanmadan ulaşabilirse izini kaybettirebilirdi. Keşke güzel olmasaydım diye düşündü genç kadın. O zaman İmparator Damon ona gözlerini dikmez, onu haremine katmak için askerlerini peşine takmazdı.
Düşüncelerinin ve ayaklarına batan sivri çakıl taşlarının kendisini yavaşlatmasına izin vermeden koşmaya devam etti genç kadın. Elbisesi ayaklarına dolanıyordu. Koşarken kısaltmak amacıyla elbisesini yırttı genç kadın. Şimdi topuklarının hizasına gelen elbisesi şimdi dizinin biraz altında bitiyordu. Elbisesinin kısalmasının verdiği rahatlıkla daha hızlı koşmaya başladı genç kadın. Neresinin açıldığını, neresinin göründüğünü umursamadı. Eğer umursarsa yavaşlardı ve buda askerlerin onu yakalamasına sebep olurdu.
Azgın bir hırıltı duydu genç kadın. O farketmesede elbisesi açılmış, 90 60 90'lık bedenini gözler önüne seriyordu. Straplez olan elbise bacaklarından aşagıya süzülüp yeri boylarken, genç kadın iç çamaşırlarıyla kalmamış olmasını umursamadan elbisesini çevik bir hareketle alıp iç çamaşırının içine saklayarak hızla koşmaya devam etti. Sonunda Kara Ormanın girişini ufukta gördüğünde gülümsedi. Arkasındaki askerler ise ona azgınca bağıriyordu. "Kendini bize teslim et güzelim. Emin ol seni çok mutlu edeceğiz." "O güzel bedenini bize teslim et güzellik."
Genç kadın, askerlerin sözlerinden iğrendi ve koşuşunu dahada hızlandırdı. Ve işte, Kara Ormanın girişine gelmişti. Hızla ağaçların arasına daldı. Askerlerin atlarla bu ağaçların arasından geçmeleri imkansızdı. Kurtulmuştu. Askerler ona küfürler ederek yanlarına dönmesini bağırırken genç kadın gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Setra'nın Gözyaşları - Lazura'nın Doğuşu
FantasíaBu hikaye bir seridir. Setra'nın Gözyaşları serisini beğenmeniz umuduyla...