Probouzím se jako vždy před svítáním. Už je to nějaká doba co jsem oživila Barbossu. Pomáhá mi se šermem i když tvrdí že to není třeba. Oblíknu se jako vždy a vezmu si něco k jídlu.
Mám takový zvláštní pocit jako by se mělo něco stát. Nevím ale radši to nechám jít. Jdu na poměrně dalekou pláž na velmi odlehlém místě. Ráda sem chodím rozvinovat své schopnosti nebo jen přemýšlet. Na pláži je zrovna nádherně vidět východ slunce tak si jen sednu a pozoruju oblohu.
Po nějaké chvíli začnu procvičovat své schopnosti a zkoušet nové věci. Když už toho mám dost rozejdu se zpátky. Dnes jsem tu byla déle než obvykle jelikož slunce je už za polovinou tak raději zrychlím krok abych doma byla co nejdéle.
Odpoledne proběhne tak že se všichni najíme a já pak jdu trénovat šerm s Barbossou. Jen se mi zdá že je matka nějak sešlá a nejsem jediná kdo si to myslí. Z myšlenek mě vytrhne Jack (opice) když mi vyskočí na rameno. Podrbu ho pod krkem a pohlédnu na Barbossu.
On můj pohled pozná a i se mnou se rozejde domů. Tam sedí matka tak se k ní rozejdu tak potichu že když si dřepnu před ní tak se vyleká.
,,Mami co se děje jsi nějaká smutná."
,,Víš jak jsem ti vyprávěla příběhy o Jacku Sparrowovi." M
Přikývnu na znamení souhlasu a pobídnu ji aby pokračovala.
,,Dnes zemřel. Kdyby Kraken jeho tělo vyvrhlo byla by možnost že by jsi ho ještě zachránila ale nezůstalo po něm nic." M
Překvapeně se nadechnu a poté vydechnu.
,,Ale teď na to myslet nebudeme a ty mi řekni jestli se ti povedlo rozšířit schopnosti." M
S úsměvem na tváři přikývnu.
,,Tak povídej." M
,,Dokážu sebe i ostatní osoby či věci dostat do země mrtvých a zpátky. Dokážu vytvořit vlastní živly a zhmotnit myšlenkou jakoukoliv věc."
,,To se ti bude hodit. Myslím že jsi připravena vydat se do světa a zachránit Jacka Sparrowa ze země tvého otce." M
Teď jsem málem omdlela. Já se dočkala. Opravdu chvíli jsem tomu nemohla uvěřit ale pak jsem se štípla a zjistila že to není sen. Radostí jsem matku objala a ta mi objetí opětovala.
,,Jdi se připravit ať máš vše co potřebuješ." M
Ještě jednou ji obejmu a pak běžím k sobě kde si začnu dávat do tašky nějaké oblečení, pak dvě dýky atd. Kord si dám do pochvy za opasek a ještě jednou zkontroluji věci zda mám vše. Poté si lehnu na postel a usnu.
Vaše Mikina;-)
YOU ARE READING
Pirates Of The Caribbean
FanfictionUvěznil ji v lidském těle aniž by tušil že je těhotná. Porodila holčičku s bílými vlasy se stejnými schopnostmi jak po matce tak i po otci. Schovávaná před světem do dne než se její matka rozhodne že je připravená. ...