3

48 3 2
                                    

Hned jak se otočí tak se podívá na Barbossu pak na Elizabeth a nakonec na mě. U mě pohledem zůstane trochu déle ale poté se znovu začne soustředit na Barbossu. 

Chvíli tam spolu mluví ale pak z nějaké bedny vytáhne Turnera. No a poté nás Elizabeth prozradí. Víte co je dobrý nikdo si mě nevšímá. Že je to boží. Posadím se na zem a podepřu si hlavu. Začnou se mi pomalu zavírat oči když najednou ze země vylítnou meče. Tak tak ty dva chytnu. Pořád si mě nikdo nevšímá tak se zvednu a jdu za Turnerem. Nikdo u něj nestojí tak mečem přeseknu provaz a ty meče mu dám. 

Já jsem asi duch že si mě nevšimli nebo co. Radši se podívám na své ruce ale nic tam není. Co to je?! Chci přemýšlet o tom co se děje jenže dovnitř vrazí nějací vojáci. Vytáhnu svůj kord a začnu bojovat. Zalezu si za roh a přeju si abych šla zase vidět a vida šlo to. Zase jsem vylezla a probojovala jsem se až ven. 

Dostanu se do jedné menší budovy kde uvidím jak se Turner na něčem domlouvá se Sao Fengem.  Po chvilce radši opatrně vyjdu a znovu se začnu soustředit ať nejsem vidět. Podívám se na ruce a opravdu. Rozběhnu se k našim a pomáhám jim. Ti se rozhlíží kolem a hledají toho kdo jim pomáhá. Často se dívají na mou matku ta ale jen pokrčí rameny a zavrtí hlavou že ona nic. 

Když se nakonec všichni sejdou začnou se rozhlížet kde jsem já s Turnerem. Zajdu za nějaký roh a zase se soustředím. Raději to zkontroluji a teprve až poté vyjdu. 

,,Con tady jsi. Kde si byla?" M

,,To je jedno." 

Po chvíli přijde Turner s tím že má loď a nějaké lidi. Zajímalo by mě na čem se domlouvali.

Vaše Mikina ;-)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 21, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pirates Of The CaribbeanWhere stories live. Discover now