2

63 8 1
                                    

Probudím se o 2 hodiny později. Asi o chvíli později ke mě přijde matka. 

,,Obleč si ty šaty ode mě. Zůstaneš tady dokud tě nezavolám ano?" M

,,Dobře."

Ona odejde a já se obléknu (bez klobouku). A ještě si zvýrazním si rty a oči.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sednu si, vytáhnu lahev s vodou a začnu si s ní hrát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sednu si, vytáhnu lahev s vodou a začnu si s ní hrát. Přestanu vnímat čas tak si ani neuvědomím že tu sedím asi tak hodinu. O dalším 5 minut později vážně uslyším jak mě matka volá. Začnu scházet schody takže se domem rozléhá klapání podpatků. Barbossa mi nabídne ruku, kterou přijmu a s jeho pomocí schody sejdu.

Rozhlédnu se po místnosti kde je všechna pozornost přenesena na mě a kapitána. Kývnu na matku a ta se na mě usměje.

,,Consuelo tohle je Will Turner, Elizabeth Swannová, Gibbs, Pintel a Ragetti." M

,,Kdo to je?" G

,,Tohle je Consuela. Bude se nám časem hodit. Víc než si teď myslíte." M

,,Nebudeme sebou na palubu brát dítě." WT

Otočím se na toho kdo to řekl a hodím po něm můj temný pohled kterého se jednou i matka lekla. On polkne a rychle odvrátí zrak. 

,,Pokud chcete mou pomoc tak Con vezmeme sebou."KB  

No jo takhle mi často říká. Usměju se na něho a znovu se podívám po ostatních.

,,Já s tím problém nemám alespoň nebudu jediná dívka na palubě." ES

,,Je to šílení ale co zkusit to můžeme." G

Po nějaké chvíli nakonec všichni souhlasí tak začneme vymýšlet plán.Lépe řečeno jedeme na nějaký ostrov kde Turner má ukrást mapy, Barbossa, Elizabeth a já jít za nějakým Sao Fengem a získat loď a posádku a zbytek tam budou kdyby se něco zvrtlo.

Vezmu si ještě plášť pod který si strčím jednu pistoli a ještě kord. Hluboko do boty si zastrčím dýku od matky a můžeme vyrazit. 

Rozejdu se za Barbossou který je před domem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rozejdu se za Barbossou který je před domem. 

,,Jen by mě zajímalo jak se dostaneme do Singapuru dostaneme." KB

,,To nech na mě. Jak velká má být?"

,,Nějaká menší aby byla nenápadná. Co chceš dělat?" KB

,,Jde sem někdo?"

,,Ne. Ale pořád nechápu co chceš dělat." KB

Začnu se soustředit a v hlavě si představím jak by měla loď asi tak vypadat. V tu chvíli se začne loď zhmotňovat. 

Trochu se mi zamotá hlava ale jinak nic. 

,,Bude to stačit?" 

,,Naprosto." KB

,,Ale víš že ta loď nevydrží věčně. Zatím to ještě neumím pořádně ovládat. Vydrží asi tak 2 dny." 

,,To nám bude stačit. Ale budeme muset vyrazit hned." KB

Přikývnu a s ním se vydám pro ostatní. A konečně po deseti minutách vyplujeme. Všichni se pořád ptali Barbossi kde seta loď vzala a já zatím šla až na příď lodi. Nechám vítr aby si hrál s mými vlasy a jen se koukám na moře přede mnou.

Po dni na moři doplujeme do Singapuru. Jen co se všichni až na mě a matku rozejdou pryč nechám loď zmizet.

,,Hodně štěstí zlatíčko. Dávej na sebe pozor." M

,,Neboj mami dám, Pa."

Dám jí pusu na tvář a rozejdu se směrem kudy šel Barbossa. Radši si nasadím kapuci jelikož bych svými vlasy připoutala až moc pozornosti. Dojdu právě včas jelikož Barbossa a Elizabeth jdou s těmi od Sao Fenga. 

,,Ta patří k vám?" ?

,,Ano patří. Jen se trochu zpozdila." KB

Pouze kývne a rozejde se dál. Já se postavím vedle Barbossi a jdu za tím pro mě neznámým. 

Dojdeme k nějakým dveřím které se otevřou a pustí nás dál. Tam jsme si měli odložit své věci ale já nic nedělala. Elizabeth si musela odložit i oblečení. V tom se na mě ten chlap podíval a řekl ať si taky odložím. Já se mu podívám do očí a vnutím iluzi že nic dělat nemusím. 

On poté zatřepe hlavou a bez dalších řečí nás vede dál. Celou dobu se neohlížím a koukám se jen před sebe až stojíme Sau Fengovi přímo před očima.  

Vaše Mikina;-)

Pirates Of The CaribbeanWhere stories live. Discover now