13- kim bu psikopat?

44 5 13
                                    

Hala bir anlam veremiyorduk. Ekibimden 2 kişiyi kaçırdı ve ben sadece elı kolu bağlı oturuyorum. Ya ben salak mıyım?!! Ne biçim liderim lan ben!!! Kendine gel jae hwa seen JEON JAE HWA koskoca JEON JUNGKOOK'UN kız kardeşisin.!!

Neeee?? Haklıyım ama?!  Öyle değil mi yani!!

Etrafımda oturmuş öylece duran unnielerime baktım. Hepsi sadece oturuyodu... Sadece oturuyodu sadece
...

Bi anda ayağa kalkıp elimde tuttuğum yastığı fırlattım

"EEEH YETTİ DA KALKIN BU BÖYLE OLMAYACAK İLLA BİR ŞEY BULURUZ YANİ BULMAK ZORUNDAYIZ!!! "
abim nefesüni dışarı üfleyip yutkundu
"Hadi napıcağımızı da söyle jae çünkü... " Ellerini havaya kaldırıp ayağa kalktı"... Ben pes ediyorum... Cidden yoruldum yeter artık... "Öylece gittiğinde sadece arkasından baka kalmıştım.

Benim abim az önce pes mi etmişti yani?!! Hayır ya hayır

" Yoksa sizde böyle mi düşünüyorsunuz? "

Hepsi kafa sallayıp odadan çıktığında sadece Tae ve ben kalmıştım.

Hani nerde benim jhope'umun umudu, nerde benim abimin vurdum duymazlığı, nerde Yoongi ve RM oppamın plan yapan beyinleri... Ben...
Ahh tanrım siktir

Yere eğilip dizlerimi kollarımda birleştirdim. Bir şey olmak zorundaydı benden habersiz akan göz yaşlarım sel olurken arkamdan sarılan eller ve saçlarımdaki şefkatli öpücük ile kafamı taeye çevirdim.

Sonunda dayanamayıp kafamı bi anda göğsüne yaslayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Tae saçımı okşayıp bi çözüm yolu bulacağımızı söylüyordu sürekli.

Tae bana bu aralar biraz kızgındı çünkü işlerimden dolayı ona vakit ayıramıyordum ve onun öpücüğüne ihtiyacım vardı. Sıcacık dudaklarında kaybolmaya ihtiyacım vardı... Ben ona muhtaçtım.

Taeyi yakalarından tutup bana bakmasını sağladığımda hiç beklemeden dudaklarına yapışmıştım. Buna cidden ihtiyacım vardı. Tae beni kucağına doğru çekip beni havaya kaldırmıştı. Koltuğa oturup öpüşmeye devam etmiştik. (Yazar burda küçük çaplı fells geçirdi)

Nasıl anlatılır bilmem ama Tae bana iyi geliyordu. Onda rahatlayıp huzura eriyordu ruhum.

Yavaşça dudaklarımızı ayırıp alnımı alnına yasladım. Bana verdiği huzurla gözlerim kapanmıştı. Kirpiklerinin hareketinden onunda gözlerini kapattığını anladım. Öylece durmuş nefesimizi düzene sokmaya çalışıyorduk. Tae dudağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra muhteşem sesini işitmiştim

"Özlemişim... Bunu... Seni... Sana sarılmayı... Kokunu içime çekmeyi... Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum... Biliyor musun huzur sensin "
"Huzurum " İkimizde aynı anda dediğimizde gülerek gözlerimizi açıp birbirimize bakarken telefonuma mesaj gelmişti.

Mesaja baktığımda bi fotoğtaf olduğunu gördüm ve şok olmuştum. N-nasıl y ya ha-hayır . Tae de bakınca ikimizde "hassiktir" Demiştik.

Fotoğrafta abim, jimin, malenia, lydia vardı sikiyim onları ne ara aldı. Bi anda mesaj geldi

(Psikopat) kimi getiriyorsun getir bu iş artık sıktı oyunun tadı kalmadı güneş batmadan onları kurtar *konum*bence bana teşekkür et yoksa onları asla bulamazdın

Nasıl yani baya açık kart mı oynuyo pekala o istedi o bulacak.

Tae ile diğerlerine olayı haber verdiğimizde hemen hazırlanıp yola çıkmıştık arkamızdan da yardımcı ekip geliyordu.

Sonunda varduğımızda kocaman bir fuck çektim. Burası çok büyük ve garip bir yer. (Şimdi böyle gözünüzü kapatıp olabilecek en eskimsi en korkunç ve dolambaçlı köşkü düşünün) 

Mafya abim jjk 2 -capital punishmentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin