Anlayacağınız üzere bugün ki yazı hobiler ve fobiler hakkında..
Aslında bilindik şeyler.. Kitap okumak, film izlemek gibi.. Ekstra olarak yazılar yazmayı da severim he bir de süpriz pek benlik birşey değil.. Game of Thrones izlerken bile sezon başında kim ölecek diye bakarım :D Millet şaşkın bakkal gibi dövünürken ben zaten biliyordum cool'luğu ile etrafta dolaşırım..
Fobilere gelecek olursak karanlıktan hem korkarım hem korkmam tuhaf bir durum. :D
Korku filmi (özellikle ruhlu, perili ev falan) izleyemem. Yılan sevmem, fareden korkmam ama tiksinirim.. Sonra zombi,kurtadam,vampir,cadı gibi şeylere bayılırım.. Kitap okumaya başlamamın sebebi Bram Stoker'ın Drakulası'dır.
Bu güne kadar bir zombili, bir vampirli, iki tane seri katilli, bir aşklı meşkli hikayeler yazmışlığım var.. Yakın çevrem dışında kimseye okutmadım, dediğim gibi eleştriyi sevmiyorum..
Bu günlük yazıları halka arz etmemin sebebini inanın bende bilmiyorum..
Sınıfımın nerd'üyüm.. :D Siz kısaca inek öğrenci de diyebilirsiniz.. Bu yüzden öğrenciler tarafından sevilmem, hocaların göz bebeğiyim.. Tevazuya gerek yok bu konuda..
Valla bazen ben bile kendimi çekilmez buluyorum. Kimse için değişmem kilom, görünüşüm beni ilgilendirir.. Değişen insanı da samimi bulmam kendin olacaksın bu hayatta.. Giyim kuşam, süs, makyaj benlik işler değil derslere bile pijama vari kıyafetlerle giderim. :D Paspal diyorlar umurumda değil, ben oraya okumaya gidiyorum. Süslenmenin hiç alemi yok.. Ölçülü giyinirsin (abiyeden bozma değil) anlarım ama hergün podyuma çıkar gibi süslenmeyi anlamıyorum..
İnsanların beni sevmemesine alıştım, birinden iyi not alıyor diye nefret etmek saçma çünkü..
Evet soğuğum insalara iki dakika da kanka olamam.. Çünkü alınmayın ama bence bu yavşaklık, istisna olanlar var o ayrı.. Efendim ben ciddiymişim falan filan hayır anlamıyorum ne istiyorsun sen, yani bak güzel kardeşim amuda kalkıp mı ders dinliyim, salak salak şakalar yapıp eşek gibi anırayım mı ? Neyin peşindesin oğlum sen?
Benim bu hiç edebi olmayan uslubum için kusura bakmayın, dertleşiyoruz şurada içimde mi patlasın isyanlarım.. :D
Çok konuşurum özellikle derslerde ama boş konuşmam, konuyla ilgili sorular sorarım gerekirse tartışırım.. Arkadaşlarım bunu "yine başladı manyak" olarak lanse ederler.. Pek meraklı bir tip değilim insanın başına ne gelirse ya meraktan ya da ..... neyse sonu kötü onun.. :D Ananem yüzünden çok küfürlü deyim ve atasözü biliyorum. Bizim ailenin kadınları azıcık çatlak zira..
Konudan konuya atlama özelliğimi anlamış olmanız lazım.. Bazen çok yorucu olabiliyor.. O kadar ki ders anlatırken bir anda çok alakasız bir mevzu konuşmaya başlarız. :D Ama ısınmadığım insanla merhaba bile demek istemem yani eğer seninle salak saçma her konuda hiç susmadan konuşuyorsam sana değer veriyorum demektir..
Size biraz kitaplarımdan bahsedeyim, hepsi benim bebeklerim.. Acayip seviyorum onları.. Zaten şu hayatta değer verdiğim eşyalarım;
1- İmzalı Fenerbahçe formam ve diğer Fenerbahçe formam
2- Kitaplarımın hepsi
3- Michael Jackson'ın duvarımda asılı portresidir
Gerisi hikaye, kitaplarım diyordum yine dağıttım konuyu.. Bir ömür boyu sürecek gibi gelen seri kitaplarım va mesela.. O yüzden siz siz olun 3 serilik kitaplardan fazlasını okumayın, ne para dayanır ne ömür.. :D
Birde kütüphanem mezarlık gibi.. Son saydığım kadarıyla 15 adet adında ölü ve ölüm olan kitabım var.. 6 adette ismi şeytan'la başlayan.. Hele karanlıkmış,lanetmiş gırla gidiyor.. Anneme göre birgün hepsini öldürmeye meyilli bir halim varmış.. :D
Az para akıtmadım ben onlara, hepsi orjinal olsun diye harçlıklarımdan arttırdım da aldım çoğunu.. Doğum günü hediyesinde kitap isteyen insan olurda liste yapıp bana bunları alın diyen insan azdır herhalde..
Biraz da müzik zevkimden bahsedeyim size.. Aslında nerdeyse tüm türleri dinlerim arabesk rap hariç.. Rap'i daha çok Eminem yada Jay Z gibi isimlerden dinlemeyi severim.. Klasik müziğe bayılırım bildiğiniz Vivaldi falan hatta Metallica bile dinlerim ama fanıyım diyebileceğim tek sanatçı Michael Jackson..Diğerlerini de severim ama hiçbiri benim gözümde ilah değil.. Özellikle dinlemediğim isimler; yok kimseden nefret etmem anti olmam ama JB ve One Direction dinlemiyorum.. Bunun yaşımla yada onları sevip sevmememle alakası yok dinlemiyorum işte..
Sanırım popüler olan şeylere karşıyım.. Bu kitap,film,dizi,müzik olsun fark etmez o şeyi ilk önce ben keşfetmeli sevmeliyim sonra popüler olur o ayrı.. Birde tavsiye edilen hiçbirşeye ısınamıyorum oda tuhaf bir huy..
Çok uçuk birşey belki ama kendimi birinin gözünden 1 gün boyunca görmek isterdim acaba hakımda söyledikleri doğru mu diye..
Görüldüğü üzere benim yazmakla yada konuşmakla ilgili bir sıkıntım yok o yüzden bu yazıyı sonsuza kadar devam ettirme arzumu kalbime gömüp size sevgilerimi artı saygılarımı yolluyorum.. Salıcakla kalın efenimm :))
YEŞİLKIZ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Yeşil Açısı ~
Non-FictionBlog açmaya karar verip teferruat'ının çok olduğunu anladığımdan beri beynimi kemiren kurdun tilkilerim den akıl danışmasının bir sonucu bu blogumsu yazılar.. Ve Whattpad'a katılma hikayem; Hayatın her alanın da sadece kendi fikirlerimi paylaşmak is...