Selamlar değerli okuyucularım :)
Size de oldu mu hiç ? Yeni bir okula giderken ya da gittiğiniz okul açılırken sizden beklene değişimi gerçekleştirebildiniz mi ?
Ben hiç muhteşem değişim geçirip milletin bon bon baktığı kız olamadım , mezuniyetlerime giderken bile en fazla 1 günlük prenses olabildim saatler gece 12'yi gösterirken tekrardan paspal kıza dönüştüm.Kendi kimliğim dışında başkasına dönüşemedim , popüler olamadım hocalar için iyi öğrenci sınıf arkadaşlarım için kopya vermeyen inek kızdım hep .
Sanırım bundan gurur duyuyorum toplum yargılarını hiçe sayıp kendim gibi olduğum sırf "arkadaş" kazanacağım diye kendimden ödün vermediğim için . Sosyal medyada ya da çevremde o kadar çok başkalaşıp sürünün bir parçası haline gelme isteğiyle dolanan çoluk çocuk var ki şaşırıyorum.Bırakın sizden nefret etsinler, arkanızdan konuşsunlar sizi siz olduğunuz yargılasınlar ve assınlar, asıl onlar birer hiç hayatın goygoydan , süslenip püslenip gezmekten ibaret olmadığını elbet anlayacaklar.
Nedir yani değişim ?
Kilo vermek , kıyafet seçimini değiştirmek , makyaj yapmak ,konuşma tarzını değiştirmek falan mı ? BU kadar yüzeysel olmayın herşey güzellik değil.İlla ki değişim dış görünüşle olacak diye bir kural yok . Daha fazla okuyun , araştırın , tartışın , kendinizi iyi yönde geliştirin böyle de değişim olmaz mı ?
Alsında aşk konulu yazıyı yayınlayacaktım ama malum okullar açılırken bir farklılık yaratıp sizleri bir de böyle düşünmeye sevk etmek istedim.Bana kızmayın sevgili okurlarım daha geyik şeyler yazıp milyonlarca vote alabilirdim ama dedim ya ben buyum değişemem.Aslında konu az ya da çok vote değil konu bunları yazarak bir düşünce kıvılcımı çaktırmak sizlerde.
Üslubum size pek hitap etmeyebilir bunu anlayışla karşılarım arkadaşlarımda cümle içinde kullandığım pek çok kelimeyi günümüz Türkçesin de olmadığı için anlamıyor.Tarih sevgim yüzünden okuduğum kitaplar sayesinde dilime yerleştiler söküp atamıyorum.Ziyanı yok size yeni kelimeler kazandırmak beni mutlu eder.
Yine dağıldı konu hep yapıyorum bunu ben hep.
Herkesin içinde bir gün ilk gün heyecanı ve baskısı vardır muhakkak.Giyilecek kıyafetler , ayakkabılar , yapılacak saç modelleri hatta nasıl selam verileceği dahi çalışılmıştır.
Size yesilkizz tavsiyesi ; kendiniz olun ve bunu yapmaktan 1saniye bile çaymayın göreceksiniz . Aslında sizden nefret eden , kıskanan , hakkınızda konuşamlar sizin gibi olabilmeyi düşledikleri için size düşmanlar .Onlar toplumun onlara biçtiği rolleri oynuyorlar ama siz kendinizden ödün vermediğiniz için şizi dışlayacaklar.
"Çünkü sürüdeki koyunların hepsi beyazdır be uzaktan bakıldığında bir tek kara koyun dikkat çeker"
Bu da kapanış cümlem olsun kendinize iyi bakın :)
YESİLKİZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Yeşil Açısı ~
Non-FictionBlog açmaya karar verip teferruat'ının çok olduğunu anladığımdan beri beynimi kemiren kurdun tilkilerim den akıl danışmasının bir sonucu bu blogumsu yazılar.. Ve Whattpad'a katılma hikayem; Hayatın her alanın da sadece kendi fikirlerimi paylaşmak is...