Aslında Ben

150 4 0
                                    

Hayatta ki seçimler kim olacağımızı belirlermiş.Şuan seçimi doğru yapıp yapmadığımı düşünüyorum.. 

Her anlamda ben kimim? Kime dönüşüyorum?

Bir fikrim yok..

Polyanna olmaktan sıkıldım..

İnsanlara gerçek beni gösteremiyorum. O kadar çok maskem var ki ben bile unuttum hangisi gerçek ben..

Kendimi sorguluyorum.. Yalnızlığımı sorguluyorum.. Bunun altında yatan sebepleri araştırıyorum.. Tercihlerim mi doğru değil oysa ki ben çok emindim, çok ümitliydim "O" olması konusunda..

Kendimi birinden hoşlanmaya zorluyorum resmen bende bir sorun mu var anlayamıyorum.. Deli sözcüğü beni tanımlamıyor.. Ben kendimi iyi veya kötü diye adledemiyorum.. Şöyle bir düşününce kendimi, alçakgönüllü olmadığım alanlar var..

Zeka,kültür,bilgi,başarı gibi çok bilmişim ve bunu kötü bulmuşum.. Yardımsever bir halim yok ama yine de yapıyorum.. Uyuzum hatta sevmediğim insana kötülük etmem ama iyilikte etmem nötr'üm yani..

Aslında ne kadar romantik değilim desemde çok derinler de pembe panjurlu ev hayali olan sıradan bir insanım.. Hayır sıradan değilim ben farklıyım,tuhafım,tekinsizim hatta.. Derinlerde karanık bir tarafım var kötü yanım yani.. Çok hayalperestim, olmayacak şeyleri düşlüyorum mesela..

Hiç aşık olmadım ama aşka inanmıyorum desem de destansı birşeyler yaşamak isterim..

Eğer gerçekten seversem ilk öpücüğüm bir romantik komedi klişesi olsun isterim..

Kendimi güzel bulmuyorum ama gözlerimi seviyorum.. Onlar ruhumun aynası, bakmasını bilene birer hazine, kalbimin penceresi adeta..

Sonra sonra..

Gerçek anlamda bir kız olmaktan korkuyorum, insanların aç bakışları beni rahatsız ediyor.. Yargılanmayı sevmiyorum, kimse için değil kendim için yaşıyorum..

Hatalar benim hatalarım onlardan ders alması gereken benim.. İşin aslı kendimden başka kimseye güvenmiyorum..

Mesela en ufak bir şeye kırılıyorum ama belli etmiyorum, tamam bazen ediyorum hatta çok çirkefleşiyorum..

Popüler olmak istemem ama herkes arkamdan konuşup nefretle baktığında üzülüyorum.. Üzmeyin oğlum beni !!

Orospuya orospu demeye çekinmem ama kavga insanı değilim, barış yanlısıyım.. Her konu hakkında görüşümü insanlara söylemem sonra kavga falan çıkar uğraşamam.. Annemin felsefesi "Sıçtığım yüze bakmam, baktığım yüze sıçmam.."

Çok gizli fikirlerim var kimse bilmez... Param ve İtalyancam olsa tası tarağı toplar giderim buralardan.. İtalya da küçük bir kasabaya taşınır mutlu mesut yaşarım..

Yalnızım, yalnızlık sınırsız bir özgürlük alanı demek ama ablama hak verdiğim bazı mevzular da yok değil.. Bende isterim biri sevsin, önemsesin, kıskansın ama bu işler zor bu devirde.. Yeşilçam klasiği adam yok..

Kedi istiyorum bir de bu aralar.. Yumuş yumuş severim işte heyecan yok hayatımda düz düz yaşıyoruz..

Böyle sayfa sayfa yazsam ancak kimseye anlatamıyorum lan millet yanlış anlar neyin kafasını yaşıyor bu kız diye..

Çok ilgi arsızı bir kişilğim sanırım . Bazen ağlamak istiyorum böyle boğazım düğümleniyor.. Sonra diyorum biri görür açıkla dur uzun iş.. Bişi olmasına gerek mi var ağlamak için, Balık burcuyum ben çok duygusalım..

Ciddi gibi dursamda seviyorum salak salak espriler yapmayı.. Param olsa bol bol kitap alırdım herhalde birde sinemaya giderdim..

Üşengeçim mesela hiç sevmiyorum iş yapmayı birde mutfağı toplamayı ıyy lanet gelsin.. Yapar çıkarım hiç uğraşamam toplamakla..

Böyle yaşlı teyze muhabbetlerini de sevmem.. Evlenirim evlenmem sanane mk.. Herif gavur olur, sünnetsiz olur sanane yani sen mi yatacaksın adamla hayret birşey, alayına isyan..

Iyy pis ergen moda girdim.. Ve devam edebilirim.. Aslında bu yazı bir rahatlama yazısı olacaktı ama bir blog yazısına doğru depara kalktı..

Benim kim olduğumun bir önemi yok aslında var ama yok.. Vuhuu gizemli gız..

Nasıl derler fütursuzca yazdım kimseyi kayırmadan, kendim için yazdım iyi oldu be oh sefam olsun..

Böyle kezban olaylarına da karşıyım hoş değil kimseyi yarglamayın şimdi sende mi kezbansın demeyin olay o değil anladınız bence..

Yaz anam yaz bitmez bende hikaye de çok zamanda çok.. Lakin her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu saçma yazınında  bir sonu var esenlikte kalınız efendim...

YEŞİLKIZ..

Hayatın Yeşil Açısı ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin