Selamlar !
Bu bölüm yazarın notu hakkında :)
Sizin beni takmadığınızın farkında olarak bazı şeyleri açıklamaya geldim , değerli hayalet okuyucularım.Öncelikle "yesilkizz" hesabı sadece hikayelerimi yayınlamak için açtığım onun dışında başka bir kullanım amacı olmayan bir hesaptır.Başka bir wattpad hesabım mevcut orada da yalnızca hikaye okumaktayım ve kendi ismimle bulunmaktayım .
Amacım gizem yaratmak değil , yanlış anlaşılmasın.Sadece , tüm bölümlerimi okuduysanız çevreme çatır çatır saydırdığım bazı kısımlar var bu bakımdan dolayı bir takma ad kullanıyorum .Tabi bu da yazılarımı sosyal mecralarda tanıtmayı ve okuyucu kitlemi arttırmayı bir hayli zorlaştırıyor.Bazı arkadaşlarım benim yerime yazılarımı paylaşıp yardımcı oluyorlar.
Bu kısıma kadar okuyan arkadaşlara teşekkür ederim bazen bende yazardan not kısmını okumamazlık ediyorum zira.Sizinle bir iletişim problemimiz var arkadaşlar sizce bu yazılarda ne eksik ki fikir paylaşmaktan kaçınıyorsunuz?
Kapak mı? Giriş yazısı mı? İlk bölüm mü?
Eleştiri sevmem dedim de bu kadar da değil eleştirininde bir dozu vardır hakaret boyutuna vardırmadan güzelce eleştiride yapılabilir .
Bir de şu vote olayı var kendi adıma konuşmak gerekirse wattpad'de okuduğum her hikayenin her bölümüne vote veriyorum oradaki emeğe saygım sonsuz sizden böyle bir beklentim az da olsa var 132 kişi okumuş 1 kişi vote vermiş oda tanıdık biri.Tabi ki vote olayı tamamen sübjektif bir mevzu sizi bu konuda zorlamıyorum ancak beğenip beğenilmediğini anlamam için bir işaret gerek yorum yazın , özelden mesaj atın ,vote verin ki bende eksiğim ne neyi iyileştirmeliyim bileyim.
Lütfen bunu vote dilenen yazar olarak algılamayın sadece merak ediyorum sizleri.Yazdığım hikayeleri, yazıları sizlerle paylaşmak benim için çok kıymetli .Çok uzatıp sizleri sıkmak istemiyorum düşüncelerinizi merak ediyorum.Bölümlerin arasında 2 hafta ara olacak 1 ayda 2 yazı gelecek okullar açılıyor malumunuz bende belirli bir düzen oluşturmak durumunda kaldım.
Yazıyı okuduğunuz için çok teşekkür ederim sevgili okurlarım ...
yesilkizz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Yeşil Açısı ~
Non-FictionBlog açmaya karar verip teferruat'ının çok olduğunu anladığımdan beri beynimi kemiren kurdun tilkilerim den akıl danışmasının bir sonucu bu blogumsu yazılar.. Ve Whattpad'a katılma hikayem; Hayatın her alanın da sadece kendi fikirlerimi paylaşmak is...