Yeni bir hayat :)

243 11 1
                                    

Eve girdik gerçektende etkileyiciydi aynı filimlerdeki gibi üzerimi değiştirdim bavulum darmadağın oldu ama olsun. Gelince düzeltirim. Şimdi nereye diye sorucaksınız oktay abinin yanınaa :))

" merhaba oktay abi ben sofia " dedim kocaman bir gülümsemeyle

" merhaba sofia, hadi seninle okul bakmaya gideceğiz " dedi çok sevindim

" yaşa Oktay abi " diyip arabaya bindim. Lise 3 'e geçtim. Oktay abiye dönüp

" Ben hangi okulda okuycam."

" Bilginç koleji küçük hanım"

Of ya bana küçük hanım demişti benle küçük hanım hiç uyumlu bir ikili degiliz.

BEN KÜÇÜK HANIM DEGİLİM!!! xx

Oktay abiye dönüp yalandan bir tebessüm ettim artık ne kadar olduysa.

Yaşasın bilginç kolejine geldik. Hemen arabadan indim. Kayıtlarım başlaması için

Müdürün yanına cıktık. Ve kimligimi Oktay abi verdim bu arada küçükken geldigim için kimligim vardı. Çok çalişkan sayılmazdım en kötü notum 60 dı. Okul kıyafetlerımı

almak için yola cıktık. Yol fazla uzun sürmedi hemen geldik. Magaza girdik ve kiyafetlerimi aldik. Kareli bir etek ve üstüne beyz bir gömlek etegimi kısa aldım sonra biraz yürüdük. Sonra eve geldigimde çok açıkmıştım hemen mutfağa gittim. Hizmetcilerle tanıştıktan sonra birini çok sevdim niymet teyzeyi çok sevdim.

Ona dönerek.

"Benim karnım çok acıktı odama hazırlayıp getirirmisin niymet teyze" diyip odama gittim.

Üzerime rahat birşeyler giyindim. Aksam olmuştu. Ve o sıra niymet teyze kapımı caldı.

"Gel" dedim.

İçeri girdi. Elindeki tepside bir bardak süt ve ekmege nutella sürmüştü.Ve sonra telefonumu cıkartıp. Sütümle nutellamı cektim. Ve ınstgram' a attım. "Milk and nutella" yazmıştım. Sonra odama babam girdi tapıkıde kapıyı calmıştı.

"Gir" dedim

Gelip bana sarılmıştı. Ve söyle dedi.

"İyi geceler tatlım"

"İyi geceler Baba" diyip. Gözlerimi kapattım. Uyumaya başlamıştım.

Analar neler doğuruyor ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin