2 hafta sonra :)

197 11 1
                                    

Okulların açılmasına 1 gün kaldı yani yarın erken vakti off ne sıkıcıı :((

Havalar biraz soğumuştu yarın yağmur yağacakmış o yüzden mavi vanslarımı giyemeyeceğim olsun bende siyah ugg' larımı giyerim.. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim salona indim ve güzel bir kahvaltı yaptık. Babam bana işe giderken para bıraktı 150 TL gidip alış veriş yapmalıyım.Yemeğimi yedikten sonra dar siyah taytımı giyindim. Üzerine mor kapşunlumu , ayağımda nike spor ayakgabılarım ve telefonuma bağlı kulaklıkları takıp Koşuya çıktım. Koştuktan sonra çok susadım.

Termosumda su bitmişti. Bulunduğum yerde market yoktu. Çünkü yeşilliğin orda koşuyordum az ileri market vardı. Oraya hızlı adımlarla vardım. Bir şişe su aldım ve kasaya gittim. Suyu termosuma döktüm ve içtim.

Daha sonra eve doğru koştum eve geldiğimde hizmetçiler kapıyı açtı. Gülümseyip, odama çıktım. Bir duş aldım. Vücudumdaki ter gitti. Sonra amerikadaki arkadaşlarımla telefonda mesajlaştım. Saat 18:35 ' di çok sıkılmıştım ve sonra oktay abinin yanına gittim ve alışverişe gitmek isteğimi söyledim.

" peki biraz otur lavoboya girip gelicem " dedi onu bekledikten sonra arabaya geçtim hemen geldi. Defacto ' ya girdim siyah şişme mont denedim bunu sepete atmalıyım daha sonra buz mavisi bir kot denedim , bu vücudumu çok iyi göstermişti dar kesimdi. Uzun kollu gömlek denedim kırmızıydı ama fazla güzel olmamıştı. Bu yüzden bunun yerine başka gömlek baktım bu seferkide şeker pembesi papyonlu bi gömlek çok tatlıydı bunu aldım kasaya gidip ödeme yaptım. Bu mağzadan çıkıp spor mağzasına gittim. Siyah eşortman aldım, dar kesim ,üzerinede sarı sporcu atlet aldım. Daha sonra bunlarında ödemesini yaptıktan sonra arabaya bindim eve gidene kadar hiç şöförle konuşmadım. Eve geldik odama çıkıp aldıklarımı tekrardan denedim gerçektende iyi seçimdi. Kapı çaldı ve hizmetçiden önce koştum ve kapıyı açtım. Ve babam gelmişti çok sevindim. Babama sarılıp öptüm. Babama söyle dedim.

"Nasılsın babacıgım"

"İyiyim kızım sen nasılsın"

"Babacım çok mutluyum"

"Neden"

"Çünkü yarın yeni arkadaslarımla tanışacağım" dedim

Akşam yemeğini hazırlamaya yardım ettim. Oktay abiyi niymet teyzeyı yemeğe davet

ettik. Güzel bir akşam yemeği yedik.

Analar neler doğuruyor ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin