Trump
"Tayyippu-Chan! Bunu sana kim yaptı?!"
Boş bakan gözleri ile yüzüme baktı. Yaşam enerjisi üzerinden çekip alınmış gibiydi.
"Wakannai..demo aralarından birisi telefonda konuşurken 'Bara-Senpai' diye seslenmişti."
"Bara-Senpai? Barrack..Kuso Obama."
"Nani?"
"Nandemone."
Tayyippu-Chan'ı kucağıma aldım ve merdivenleri teker teker inip evden çıktım. Arabamın arka koltuğuna dikkatlice Tayyippu-Chan'ı yerleştirip sürücü koltuğuna bindim.
Arabayı kendi evime doğru sürerken düşünüyordum. Tayyippu-Chan ise uyuyordu. Bu olayı Emine-San'dan kesinlikle gizlemeliyim.
Karım ve oğlum, Oka-San'ımı ziyarete gitmişlerdi. Bu yüzden birkaç gün buraya gelmezler. Böylece Tayyippu-Chan iyileşene kadar benim evimde kalabilir.
Eve varınca Tayyippu-Chan'ı küvete sokup yıkamaya başladım. Daha sonra üzerine rahat birşeyler giydirip misafir odalarından birine yatırdım.
"Anone..Trumpu-kun.."
"Nani, Tayyippu-Chan?"
"Bana çok yasashisin. Ureshi desu."
"Bunu sadece sana acıdığım için yapıyorum. Hıh.. kawai so."
Bunu söylemem ile Tayyippu-Chan'ın gözünden ichi damla yaş düştü.
"Nande Trumpu-Kun Tayyippu-Chan'a böyle davranıyor? Yoksa Tayyippu-Chan'dan nefret mi ediyor?"
"Senin gibi kendini şirin sanan insanlardan kiraidesu."
"Damare!BAAAKA BAAA-"
Sözünü dudaklarımı onunkilere bastırarak kestim. Sustuğundan emin olup dudaklarımı geri çektim.
"Sakebanaide."
"E-eh..?"
Yüzü hemen kızarmıştı. Ona umut vermek istemiyordum ancak madem Obama-San böyle oynamayı seçti, ben de Tayyippu-Chan'a daha çok yakınlaşıp onu kıskandıracağım. Seni kullandığım için gomenne, Tayyippu-Chan.
Gemu stato.
~~~~
Bonus
Trump: Gomen, Tayyipu-Chan. Senin için yapabileceğim birşey var mı?
Tayyip: Doları düşür Trumpu-kun!
Trump: Tabiki..heh. piç smile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKA!///// ObamaxTrump
RomanceObama: Ne ne Trumpu-kun! Trump: Nani nani Obama-sama? Obama: Trumpu-kun no daisuki! Trump: Eeh ./////. huntoni? Obama: Lol it's a joke. Trump: EEEH?! OBAMA-SAMA NO BAKA BAKA BAKA! Kapak: @justimpieber