1.Bölüm

5.4K 109 52
                                    

Telefonum çaldığında açtım.Berk arıyordu

-Geldim ben kapıdayım
-Tamam geliyorum

Dedim ve kapattım.

Suyu odasına çıkıp aldım.Aşağı indim

-N...Nereye
-Berkde kalacağım bir süre
-Eylül neden
-Beni aldatan bir adamla aynı çatı altında olup aynı yatağa giremem Ali.Üzgünüm bunu benden bekleme

Dedim ve kapıya ilerledim.Kapıyı açtım.Berk arabanın önüne yaslanmıştı zaten

-Kapının yanındaki valizleri alırmısın

Dediğimde başını salladı ve hemen içeri ilerledi.

Bende arabaya geçtim.Suyun pusetini arka koltuğa koydum ve kemerini taktım.Bende öne geçtim.Berkde valizleri bagaja koyup arabaya bindi.

-Eylül noluyor
-Nolur gidelim

Dedim.Berk kemerini taktı ve sürmeye başladı.

Dirseğimi camın yanındaki çıkıntıya koydum başımı da elime yasladım ve yolu izlemeye başladım.

Radyodan çalan şarkının sesini daha çok açtım.Eda Baba-Her Şey Seninle Güzel

Evet her şey Aliyle daha güzeldi ama o beni sevmemişki.Belkide o bana hiç ait olmadı belkide hep başkasınındı.O kadın hayatında ne zamandır var bilmiyorumki.Belkide bu 1 hafta içinde oldu.

2 Gün Önce
Ali garip davranıyordu bu hafta bir kaç gün önce eve keyifsiz gelmeye başladı daha sonra her gece nöbet tutmaya başladı nedenini sorduğumda bir gece için Oğuzun yerine tuttuğunu bir gece için hastasının başında kalması gerektiğini bir gece içinde benim hastam için kalması gerektiğini söyledi.Halbuki o hastamın öyle bir durumu yoktu.Eve sadece Su yu görmeyr 1 saatliğine geliyor ve geri gidiyordu.Hastanede yanıma gelmiyordu yanına gittiğimde meşgul olduğunu söylüyordu.Tamamen birbirimizden kopmuştuk.Bugün bir garipti ama.Yani mutluydu bunca zaman sonra tuhaf gelmişti

-Hastaneye beraber gidelimmi.dedim
-Maalesef olmaz.Hastaneye gelmeden önce bir işim var
-Ne işi
-Özel
-Peki tamam

Dedim ve Su yu öpüp çantamı aldığım gibi aşağı inmeye başladım.Hızlıca garaja girip arabama bindim.Arabayı evin oradan çıkarıp evin köşesinde iki arabanın arasına gizledim.Bir süre sonra Ali de arabasıyla oradan geçti.Bir süre ilerledikten sonra bende peşinden gitmeye başladım.Evet takip edecektim onu.Ona fark ettirmeden uzaktan uzaktan takip ettim onu.En sonunda bir kafenin oraya park etti arabayı.Bende park ettim ve Aliyi izledim.Kafenin ön tarafındaki terasına çıkan merdivenlerden çıktı.Bir kadının yanına gitti ve sarıldı.Gözlerime inanamadım.Bende hemen çalıların arasına saklandım ve izlemeye başladım.Beraber kahkaha atıyorlardı gülerek konuşuyorlardı.Ben Aliyi günlerdir bu kadar mutlu görmemiştim.O kadar mutluki o kadınla.Demek beni tersleme nedeni bu kadınmış.Bu kadınla olan birlikteliğimiş.İnanamıyorum Alinin bana bunu yapmasına inanamıyorum.Kadınla masanın üstünden el ele tutuştular.Gözlerimden akan yaşı hissettim.Hemen sildiğim gibi arabama bindim.Ellerimi direksiyona koydum ama ellerim titriyordu.Hıçkırarak ağlamaya başladım.Biraz daha kendimi toparlayınca arabayı çalıştırdım ve avukatımın bürosuna sürdüm.Bu olayı alttan alamazdım ya da bir açıklama bekleyemezdim.Annemin çektiklerini çekemem kızımı mutsuz bir ailede büyütemem.

Avukatımın yanına gittim ve anlaşmalı şekilde boşanmak istediğimi söyledim.Evrakları 2 gün içerisinde hazırlayacağını söylediğinde teşekkür edip çıktım ve arabama bindim tekrar.

Şimdiki zaman
Berkin evine gelince o valizleri aldı bende Su yun pusetini beraber içeri girdik ve asansöre binip yukarı çıktık.

Kalp Atışı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin