3.Bölüm

1.8K 63 5
                                    

Şu anda uçağa binmiş düğün için Bodruma gidiyorduk.Bizimkiler bu sabah gitmişlerde bizse işlerimizi ayarlayamadığımızdan dolayı akşama kalmıştık.Saat 9 du halbuki biz 5 de gidecektik ama ne oldu biz tam hastaneden çıkarken hastaneye hasta geldi Oğuzlar gittiği için biz ilgilenmek zorunda kaldık hasta da daha önceden de gelmişti benim hastamdı o yüzden ben ilgilenmek durumunda kaldım ve ameliyata girdim.Ameliyattan çık eve git üzerini değiştir havaalanına gel saat 9 u bulmuştu.Otele gittik 11.Bu yorgunlukla en fazla 1 saat durabilirim bizimkilerin yanında.

-İyimisin.dedi Ali
-İyiyim canım bir şeyim yok
-Çok yorgun gözüküyorsun
-Öyleyim zaten

Dedim ve güldüm.

-Uyu o zaman
-Bakalım deneyeceğim

Dedim.Sonra birden Su ağlamaya başladı.Su Şule abladaydı.Şule abla oynatmaya başladı ama susmadı sonra ben alacakken Ali ben ilgilenirim deyip aldı.Yine durmadı.

-Gel annem gel

Dedim ve kızımı aldım.Yerime geçip oturdum ve kemerimi taktım.

Uçağın içinin soğuk olduğunu fark ettim.

-Şula abla battaniyesini verirmisin

Dediğimde uzattı.Koluma battaniyesini sardım ve Su yu yatırdım.Su sakinleşmiş hatta susmuştu.

-Güzel kızım benim

Diyerek minik saćlarını okşadım.

-En son ne zaman yemek yedi.dedim Şule ablaya
-Saat 6.30 falandı

Dediğinde acıkmış olabileceğini düşündüm zaten elini göğsüme götürüp çekiştiriyordu.Kızımı kendi tarafıma çevirdim ve emzirmeye başladım.Aliyse gülerek bakıyordu

-Noldu.dedim
-Hiçbir şey.Sizi izlemek hoşuma gidiyor

Dediğinde gülümsedim.

Prensesim gerçekten acıkmıştı.Gözleri de kapanmaya başlamıştı.Uyku saati yaklaşmıştı çünkü.Yavaş yavaş gözleri kapandı ve emmeyi bıraktı.

Üzerimi düzelttikten sonra Su yu daha düzgün tuttum ardından bende başımı arkaya attım.Tekli koltukta oturduyordum.Bende gözlerimi kapattım.

Ali den devam
Eylül de kızımda mısıl mışıl uyuyordu.Bu harika anı ölümsüzleştirmek istedim ve telefonumu çıkarıp çektim.
Sonra instagrama girdim.Uçak daha kalkmamıştı sıramizı bekliyorduk

Uçak daha kalkmamıştı sıramizı bekliyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meleklerim💙

Yazıp attım.Ardından telefonumu kapattım.

Eylülün yerdeki çantasını alıp telefonunu kapatıp kapatmadığına baktım.O da kapatmıştı.

Ardından yerime geçtim.Meleklerimi izlemeye devam ettim.

Eylül yol boyunca uyuduğu halde kızımızı sıkıca tutuyordu.

Kalp Atışı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin