♧♧

43 11 7
                                    

İlk deneyim,heyecan ve hatalar.
Beni affedin neden yazdığımı bilmediğim bu satırlara yüreğimi sığdırıcağım...

Karanlık geceler,ay ışığını hiçe saymak istemezdim ama o bile hayatımda yalancı,yabancı ve uzak...
Ben gündüzün ışığına,gerçekliğine,saflığına muhtaç , bir kızım
İLKİM AKTAŞ..

İsminden de anlaşılacağı gibi evin ilk çocuğuyum...Bu bana keyif vermiyor değil çünkü el üstünde tutuluyorum,hatta bu deyimi doğrulayan kişi ben olmalıyım..
Bu durum arada mutluluk versede bazen aile baskısına dayanamayacak hale geliyorum..İşte benim hayatım bundan ibaret.

YA DA BEN ÖYLE SANDIM...

Alarm çalıyor..Lanet olsun! yine pazartesi günü.Hayatımda ki tek gün pazartesi sanırım pazartesi sendromunu tüm hafta boyunca yaşıyorum..Aah! Unuttum bugün yeni kolejimin ilk günü...

-Annem: Hadi tatlım,geç kalacaksın kahvaltı hazır seni bekliyoruz...

- Geliyorum anne!

Hemen elimi yüzümü yıkadım.İçimde tuhaf bir his var, sadece yeni bir okula gideceğim yeni kişiler tanıyacağım. Durdum, bunların hepsi bugün mü olacak?

Evet...

-Annem:Hadi İlkim! nerdesin kızım çayın soğuyor.

- Off anne bi rahat bırak !

-Annem:Şu kaba hareketleri yapma artık seni uyarmak istemiyorum.

...

Aynada kendime baktım.
Kolejimin ilk gününde depresyona yeni girmiş kız gibi dolaşmamam gerek ama umrumda değil o koleje gitmek istemiyorum.

Merdivenlerden ikişer ikişer indim.Masa dizilimi yine aynı şeklinde.

Hızlı bir şekilde atıştırdım.
Annem yine gözünü devirip bana bakıyor.Ah anne ne zaman seninle anlaşacağım...

Okul değiştirmenin tek sebebi annem.Neymiş efendim okuldaki arkadaşlarım benim aklımı çeliyorlarmış,kaba bir kız olmuşum off ...Umrumda değilsin anne eski arkadaşlarımla sürekli görüşeceğim dedim içimden ve ılık çayımı yudumladım, böreğimi de yiyip hemen masadan ayrıldım.

İçimde tabiki burukluk var..Hem de fazlasıyla ama sorun edersem içindeki fırtınada sürüklenip gideceğim..Ve ben içimdeki fırtınayla karşılaşmaktan korkuyorum..

Hemen odama geçip üstümdeki gece pijamamı çıkarttım bugün ilk günüm diye sivildim,mavi kotumu ve bordo tişortümü giyindikten sonra saçımı öylesine topladım .Çantama birkaç bi şey koyup parfümümü sıktım ve alt kata ilerledim.Babam gitmişti,annemde masayı topluyordu.Neden bilmiyorum ama içimde garip bir his vardı bu hissi daha önce hiç yaşamadım ve bu hissin günümü mahvetmesine izin veremem..
-Anne ben çıkıyorum.
-Annem:Tamam kızım umarım günün iyi geçer.Arkadaş seçimine dikkat et ...

Yeni yazarlara şans verip devam eder misiniz ?
♡♡









İlk AdımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin