Gençlik kalbini keşfetmektir. Kendini bilmek korkuyu arzulamak...Hele de aşk, insanı sarmaşık gibi saran acı çektiren insana görmediğini yönlerini gösteren mistik bir duygudur,gençliğin en gizemli kokusudur ...
Evet şu an ki durumu tasvir edemiyorum,müdür yardımcısı ben ve Batu yani kendimi zorlasam bu manzarayı elde edemezdim kolejin ilk günü Müge Anlı programına döndü yine ben işte ...
-Müdür yardımcısı:Bu ses ne ,Batu oğlum yine naptın sen seni uyarmaktan bıktım sen uyarılmaktan bıkmadın!
-Batu:Hocam yanlış anladınız.
-Evet hocam, yanlış anlaşılma var ben yerdeki çocuğu görünce ona zarar verdiğini düşündüm öyle bir durum yokmuş yani...
-Batu:Senin açıklamana gerek yoktu ben kendimi ifade edecek kabiliyete sahibim.
-Müdür yardımcısı:Peki öyle olsun hadi daha fazla ses yapmayın, derhal sınıfınıza sen oğlum odama gel sana kim karıştı böyle kalk bakalım yerden...
Batu bana döndü gözündeki ateşi görebiliyorum,kulağıma eğildi :
"Sanırım okulda yenisin beni tanımadığını demin belirttim,hoşgeldin hediyeni alman uzun sürmeyecek..."
Bu sözleri söylerken yeşil gözündeki ateş vücudumun her ayrıntısını ayaklandırdı. Her şeye cevabı olan ben bu tehditkar sese tepki veremedim,belki ilk günün verdiği şaşkınlık belkide anlamsız olayların etkisi ,bilemiyorum....
Oylarınız ve düşünceleriniz benim için büyük öneme sahip herhangi düşünceniz ve ye tavsiyeniz olursa mesaj atabilirsiniz sizi kocaman seviyorum.♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Adım
Chick-LitAniden gelen gizli numara araması ona adım atmaması gerektiğini söyledi..Ama o bunu farketmedi. Her şey yeni geldiği okulunun soğuk duran koridorlarında can buldu... O SADECE MUTLULUĞU ARAYAN BİR KIZ. "İKLİM AKTAŞ"