Κεφάλαιο 6 : Συζήτησης γύρο απο την φωτιά part 2

29 2 0
                                    

Προτεύουσα.

Η μεγάλη πόρτα της αίθουσας του θρόνου άνοιξε και μπήκε μέσα η εξοργισμένη βασιλισσα του Νέφθυς.
Τα κόκκινα σαν το αίμα μάλια της και το καταπράσινο μακρί της φόρεμα ανεμηζαν στο διάβα της και σκόρπισε ενα έντονων αρωμα μεντας.
Ραβένα : Βασιλια μου εντόπισα και την τελευταία απο της  αδερφές μου,  μετακινητε απο την Μπελαντονα προς τον δρόμο τον εμπόρων στα ανατολικα.
Ο βασιλιάς Μορζαν κοίταξε την σύζυγο του έχοντας ενα βλέμμα που πρόδιδε οτι είχε ακούσει αυτη την ιστορία πολλές φορες και της περισότερες απο αυτές δεν είχε δώσει και πολύ μεγάλη σημασία.
Μορζαν: ελπειζω να εχει κατι αλλο περα απο τα συνηθισμένα να μου πεις Ραβέννα και οχι να σπαταλάς έτσι άσκοπα τον χρόνο μου.
Η γυναίκα έσφιξε σε γροθιές τα χέρια της και του χαμογέλασε.
Ραβένα : Η Αμπεκε εχει περίπου είκοσι χρονια να μετακινηθεί απο την Μπελαντονα, υποψιάζομαι πως κατι ετοιμάζει, αλλα δεν ξερω ακομα τι.
Ειπε περισότερο στον εαυτό της παρα στον άντρα που είχε απέναντι της. Ο Μορζαν σηκώθηκε απο τον χρυσό του θρόνο, την πλησίασε και έβαλε το χερι του στο πηγούνι την, αναγκάζοντας την να τον κοιτάξει στα ματια.
Τα μαύρα του ματια πετούσαν φωτιές σημάδι οτι κατι τον εξόργισε.
Μορζαν: και αυτή η κίνηση της αδερφής σου, που δεν μπορέσεις  να πιάσεις, μας απειλή ;
Ραβένα: τιποτα δεν μας απειλή άρχοντα μου.
Η φωνη της σκληρινε και τα ματια της έλαμψαν καταπράσινα μέσα στην φωτεινή αίθουσα κανοντας προς στηγμη τον άντρα να πησοπατιση.
Ραβενα : Η Αμπεκε είναι... διαφορεκη, για αυτον τον λογο και δεν μπόρεσα να την παγιδεύσω ακόμα. Όμως θα τα καταφέρω αυτη την φωρα.
Ο βασιλιάς κούνησε το κεφάλι του και συκονωντας το μαύρο φρύδι του της ειπε :
Μορζαν : αυτο ειπες και της προιγουμενες φορές, αγαπητή μου, αλλα έχουν περάσει δεκαπέντε χρονια απο τοτε που σε εκανα βασίλισσα μου και ακόμα δεν εχω και της τρεις αδερφές σου στο μπουντρούμι μου. Μην ξεχνάς την σύμφωνια μας Ραβένα.
Ενα πονηρό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο της και αυτη την φορά ηταν εκείνη που τον ανάγκασε να την κοιτάξει στα ματια.
Ραβένα : μην ξεχνάς όμως αγαπημένε μου σύζυγε οτι τα παιδιά δεν ηταν μεσα στην σύμφωνια.
Εκεινος απομακρινθηκε και σήκωσε το χερι του για να την χτυπήσει οταν μια απο της υπηρέτριες της μπήκε στην αίθουσα.
Υπηρέτρια : κύρια μου, ο πρίγκιπας Άντριαν σας χρειάζεται.
Ραβένα : έρχομαι.
Γύρισε την πλάτη της στο Μορζαν και άρχισε να περπατάει προς το δωμάτιο του μωρού της, οταν η φωνή του άντρα της την σταμάτησε.
Μορζαν : Μην με απογοήτευσεις Ραβένα. Θα είναι η τελευταία φορά.
Έφυγε εξαλλη και σχεδόν τρέχοντας ανέβηκε τα σκαλιά για φτάσει το συντομότερο στο πλάι του μωρού της.
Τα βασιλικά διαμέρισμα βρίσκονταν στους επάνω ορόφους και το μπροστινό μπαλκόνι είχε θεα όλοι την πολη της Προτεύουσας.
Το κλάμα το νεογέννητου πρίγκιπα γεμίζε το δωμάτιο και η ανήσυχη ντάνα που προσπαθουσε να τον ηρεμήσει τον κουνουσε έντονα, ενω η ίδια φενωταν αρκετά ανχωμενει.
Η βασίλισσα πήρε το μωρο στην αγκαλιά της και έδιωξε την υπηρέτρια απο το δωμάτιο.

Ο Πύργος Του Νότουحيث تعيش القصص. اكتشف الآن