Chloe yi kaçirmak

418 41 16
                                    

Önceki bölumun sonunda
Anladinmi. Seni burdan kaçiran kişiyi bulup onu yenecek kişi biziz. Ayrica onun kelebek dövmesine sahip olduğunu düşunuyoruz. Şok olmuştum
"Marinette kendine gel lütfen."
"Sanirim arı dovmeli kiz kim biliyorum."
"Neee!"
"Chloe Baurgais Adrian sen gelmeden once dukkanda o vardi ve o bir anda sirilsiklam oldu ve sen geldin. Ayrica onun kolunda ari dovmesi var."
"Ama o olamaz çünkü element sahibi değil ayrica bir soyluda degilki"
"Aslinda soylu sayilir çünkü babasi Andre Bourgais Parisin belediye başkani"
"Tamam Adrian ve Marinette gidip şu Chloe denen kizi alip gelin." Dedi Nino
" Tamam oyle olsun Hadi Adrian,"
Chloe nin yanina gittik.
"Chloe! Nerdesin?"
Adrian beni almaya geldiği gibi yanarken benimde etrafimda sular donuyordu ama beni islatmiyordu.
"Marinette bu sen misin?"
"Evet Chloe benim ve senin elememtini bulmak için ve kwamini bulmak için bizimle geleceksin ari dövmeli kiz"
"Ne bu delilik sen delisin!"
Hah başladik tamam Adrian a ne çektirdiğimi anladim hemde çok iyi anladim.
Kiz bana ne atsa su ile parçaliyordum en sonunda ben sinirlendim ve onu su ile bağladim diger taraftan bavullara onun eşyalarini koyuyordum ki Chloe nin elementi aklima geldi. Sanirim elektirik elementine sahipti. Bir elektirik prizini aldim ve Chloe ye doğrulttum.
"Chloe buna dokun ve havaya adini yaz lutfen"
"Tamam"
Prize dokundu ve yazmaya başladi dovmesi parliyordu Havada ise adi parliyordu buldum onu yaşasinnn.
Adrian bizi disrida bekliyordu.
"Aaaa çocuk yaniyorrr"
"Hah başliyoruz"
Güldüm "Onunla 4 yil lise okuyan sen değilsin Adrian yanimda eşya getirdim"
El çantamdan bant çikardim ve Chloe nin ağzini bantladim.
"Woow zeki kiz "
Guldu . Bir şey beni Adrian a çekiyordu ama bu ne bilmiyordum. Neyse. Yol boyunca Chloe çirpindi. En sonunda uyudu. Bende kendimi Adrian in omzunda uykuya biraktim.
Adrian
Marinette yine omzumda uykuya daldi.
Çok guzel uyuyor yağğğ.
Chloe denen kizi uyandirip ağzindali banti çikardim.
"Beni nereye götüruyorsunuz böyle."
"Chloe bak sen havaya elektirikle adni yazdin değilmi"
"Evet. Ne olmuş? Ve Marinette ari dövmeli kiz derken ne demek istiyordu acaba?"
Ona her şeyi anlattim.(üşengeçleiğimden yazmadim evet)
"Ne yani ben bir kahraman miyim?"
Evet iki saattir ne anlatiyorum acaba gerizekali kiz offf Marinette bu kadar zor anlamamişti. Neyse
"Evet öylesin dedim bikkinlikla. Tam kalkacaktimki Marinette in omzumda uyuduğunu hatirladim ve bende onunla uyudum.
Vee geldik. Yine Marinette i uyandirmaya çalişlaim bakalim.
"Marinette uyan"
"Tamam"
"Gerçektenmi?
"Hayir "
"MARINETTEEE"
"Öff al kalktik"
Chloe yi uyandirdi
"Chloe hadi kalk... KALKSANA BE!"
Chloe siçradi. Limuzinden çiktik.
Marinette
Off yine uykumdan uyandirildim bugun 2. kez oluyor bu .
Tüm sinirimi Chloe yi uyandirirken ondan çikardim.
Limuzinden indik.
Chloe yi Alya ve Nino ile taniştirmaya giderken Adrian acil bir işi olduğunu söyleyip aramizdan ayrildi.
"Marinette ben senden özür dilemek istiyorum. Arabada Adrian bana herşeyi anlatti. Sen bugun beni korumak için yanima geldin. Ama ben 4 yil boyunca seni kiskandiğim için sana kötü davrandim. Özür dilerim."
Şaşirdim kaldim. Chloe benden ozur
diledi.
"Özrun kabul edildi Chloe."dedim sakince. Sonra Alya Nino ve Adrian geldi. Adrian a bak sen bizi bırakıp Alya ve Nino nun yanına gitmiş.
"Yarin gece balo var kizlar hazirlanin.
ve Marinette hayir Alya ve Nino ile buraya gelirken karşilaştik. Babamin yanindan geliyordum."
Balo mu vardi?Yuppi yehho yeni tasarladiğim balo elbisesini giyebilirim.
Maskemide takarim tam olur.
Yehhhhoooo

MUCİZE ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin