Önceki Bölümün Sonunda
Balo mu vardi?Yuppi yehho yeni tasarladiğim balo elbisesini giyebilirim.
Maskemide takarim tam olur.
Yehhhhoooo.
Odama geçtim ve hazirlanmaya başladim. Adrian beni almaya gelmeden onceki gün tasarladiğim elbiseyi hazirliyordum. (Medya canlarim) Sonra içeriye Alya girdi.
"Hey duydumki elbise tasarliyormuşsun bakalim bana ne tasarliyacaksin."
Guldum.
"Asillik ile asilik arasinda bir şeye ne dersin."
"Tamam derim. Bence biz seninle iyi anlaşacağiz. Ha bu arada maskeyi ben getireceğim sen zahmet etme."
Odadan çikti.
Alya ya böyle bir şey tasarladim(Arkadaşlar aradim taradim turuncu renk birtek bu vardi bulursaniz bana linkini atarmisiniz.)
Sonra akşam yemeği için ortak salona indim. Adrian bana el salldi. Ve yanini işaret etti. Hah birde bay egoistin yanina oturacaktim. Neyse en azindan Alya da benim yanimda olacakti. Chloe bizim dortlunun dişinda ozel bir masada oturuyordu. Sanirim onun elektirik gucu annesinden geliyordu. Annesi bayan Audrey kayiplara karişmiş. Ama 10 yil once burdaki Annem,Adrian in annesi bayan Emily, Nino nun babasi ve Alyanin babasi prens ve prensesken Bayan Audrey burda onlarlaymiş ve ve elektirik gucu varmiş ama ortadan kaybolmuş. Bunlari nerden mi öğrendim. Bitanecik ablam Bridgette ten oda annemden öğrenmiş.
Yemekler bitince yanima Adrian a benzeyen ama ondan daha izun bir çoçuk geldi.
"Merhaba sen Marinette olmalisin. Bende ateş prensi ve varisi Felix. Ama ayeşi kontrol edemiyorum bu guç sadece Adrian da var."
"Merhaba Felix beni zaten biliyorsun. Yarin baloya geliyormusun?"
"Böyle sorumu olur küçuk kardeşim için önemli bir gün tabikide geleceğim."
Dedi ve yanimsan ayrildi. Odama geçince Ablami gordum. Elbiseme bakiyordu.
"Bridgette sen burda ne yapiyorsun?"
"Seni ariyordum ve elbiseni gordum ona bakiyordum gerçekten çok yeteneklisin kardeşim."
"Teşekkurler Ablacim. Sen baloya ne giyeceksin?"
"Benmi tabikide pembe balo elbisemi. Bekle getiriyorum."Nasıllll?"
Allahim çok guzel bu Bridgette!"
"Neyse hadi canim ben çikiyorum. Bu arada Adrian seni bahçede bekliyor."
Dedi ve çikti. Bir dakka Adrian beni bahçede mi bekliyor. Tamam hemen üstumu değistiriyim ve inebilirim.
Aşaği ortak bahçeye indiğimde Adrian arkasini dönmüş beni görmuyordu.
"Adrian!"
"Hah Marinette demek geldin. Senden birşey isteyeceğim. Benim baloyagiyeceğim takimi senin dikmeni istiyorum."
"Tabi oldu bil. Nasil bir şey istersin?"
"Sen kendin hayal et ama kedili bir şeyler olabilir."
"Tamamdir."
Oradan ayrildim yarina 2 şey hazirlayip dikecektim. Hizli olmaliydim. Butun gece uyumadim ve bitirdim ikisini de ama Adrian a ait olan Kiyafeti kimseye gostermedim Adrian dahil herkes o giyince gormeli. Bende akşami beklerken neon yeşil kurdaleli siyah elbisemi giydim ve aşağiya Alya nin yanina indim. Dondurma yiyordu.
Bende gidip dondurma aldim ve yemeye başladik." Elbisemi bit...irdin...mi... Marinette?"
Dondurma yerken çok komikti.
"Evet bitirdim gel yukarı çikalim hem elbiseni de alirsin. Dur önce dondurmayi bitirelim. Elbisenin yaninda boyle olmaz"
Kahkaha atmaya başladik.
Yukari çikarken Chloe yi gorduk.
"Kizlar gelin size elbisemi gosteriyim."
"Tamam Chloe geldik.""Chloe bu çok guzel bir elbise bayildim."
"Teşekkurler Marinette."
Odadan çiktik.
"Kizim bu kadar guzel bir elbise yapacağini bilmiyordum. Cok guzel olmuş."
Elbiseyi aldi ve gitti. Aman Tanrim. Balo zamani geldi. Balo salonuna indim. Çok heyecanliydim. Ama balonun ne için olduğunu bilmiyordum.
İceri grince gözlerimi alamadim. Heryer muhteşem bir şekilde süslenmişti.
Kral ve kraliçelerin tahtalrinin olduğu yerde normalde 5 taht olurdu. Ama şuan 6 taht vardi. Bir dakika yoksa kraliçe Emily geri mi dönmüştü. Hayir o değildi. Bu taht ateş kirmizisi değil. Elektirik beyaziydi. Bir dakika Bayan Audrey! Bu oydu. Ama sanirim. Artik Kraliçe Audrey demeliydim. Sonra Aklima Adrian geldi. Ona kiyafetini vermişmiydim? Ahhh unuttum. Tam yukari odama çikiyordumki. İceri Adrian girdi. Tamam. Kiyafeti giymişti. Olley be tamam odama girip almiş. Ne odama girip almismi. Odama girmiş. Ben bunun şokunu yaşarken. Adrian yenima geldi.
"Marinette. Bu kiyafet çok guzel olmuş. Bayildim. Seninki de çok guzel tabi."
"Sen benim odama mi girdin?"
"Hayir. Bridgette ten istedim o getirdi."
Sakinleştim. Allahim tasarladiğim kiyafet çok yakişmişti. Sonra en sevdiğim şarkilardan biri çalmaya başladi.(Medyaaaaaaaa)
Adrian karşimda dikildi.
"Dans edelimmi prenses?"
"T-abi olur"
Nedensizce utaniyordum ondan elini belime sarinca yanaklarimindomates olduğunu farkettim.Dans etmeye başladik. Ruya gibiydi.Sonra Alya ve Nino geldiler. Onlar çok yakişiyordu.
Chloe de yanimda belirince şaşirdim. Yaninda uzun boylu kizil saçli bir erkek vardi. Dans ediyorlardi.
Sonra kizil saçli çocuk gitti. Ben Adrian Alya Nino ve Chloe kalmiştik yanyana sonra bileğime bir aci girdi. Bir baktim.ki dövmem parliyor. Bizimkilerinde parliyordu. Sonra Kral Gabrial çikip gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE ELEMENT
FantasiKapak tasarimi AYSELQafarova ya aittir. 9 Element 9 mucize 10 kahraman 1 kayip ve 1 super kotu. Acaba onlar arasindaki bağlanti ne ? 5. Element sonsuza kadar yanliz mi? Yoksa Buz elementi ve buz kaplani mucizesi ortaya cikicsk mi? Birbirinden haber...