AYRILIK

119 13 14
                                    

Bu bolumu Night_AloneGirl e  hediye ettim.

Adrian
Ne gicik biri çikti. Ama olsun ben onu boyle seviyom. Sonra aklmida bir ses yankilandi.
"Hah keşke onu opebilsem. Şu an çok.... çekici gözüküyor"
Sonra hatirladim. Eğer çok odaklanirsam başklarinin dusuncelerini okuyabiliyordum. Biraz daha odaklandim.
"Ne yapmaya çalişiyor bu. Kaşlari çatildi. Ama böyleykende çok  yakuşuklu! Ahhh keşke beni öpse! Keşke keşke keşke!!!"
Bende sanırim onun istedigini yapmayı uzun zamandır istiyordum. (Tabiki bir kere o uyurken onu yanaktan öpmuştum)  Ona doğru bir adım attım.
"Ne yapiyorsun  A-adrian?"
"Senin istediğin şeyi"
"Arrrgggggg senin gucunu unutmuşum!!!!"
Ona bir adım daha attim. Sonra bir adim daha ve sonra aramizda adim atacak yer kalmamişti. Biraz aşagiya  yaklaştim ve dudağina yapiştim. Aslinda onun beni itmesini bekliyordum ama bir anda karşilik vermeye başladi.
Sanirim bu opucuuk fazla uzun sürdü.  Birbirimizden ayrildiğimizda bana bakti ve yine optu ama bu seferki masum küçük  bir öpücüktü.
"Seni çapkin yakişikli şey! Neyse en azindan benimde istediğim oldu. Eee ne soyleyeceksin bana?" Bu sefer akil okuyan o olmuştu.
"Benimle çikarmisin?"dedim ona. Sadece yuzunu buruşturdu. Ne yapmaya  çaliştiğini anlamayiyordum. Aklima onun aklini okumak geldi.
"Evet  evet evet!sonsuza kadar evet! Seni egoist limon kafa! Zaten şimdi aklina gelsin bu! Neyse şimdi hemen aklimi okumadaktan vazgeç! " Onu tekrar optum.

Ertesi gun
Şansa ertesi gun herkese artik sevgili olduğumuzu soylediğimizde herkes çok sevindi bir kişi hariç Bridgette...
Nedense kız kardeşi ile çikmama pek mutlu olmuş gibi gozukmuyordu. Beni kenara çekti.
"Bana bak!sakin Marimi üzme sakin!!"
Ilk defa onu boyle goruyordum. Zorla yutkundum ve kafami salladim. Orda Felix Mari yi tebrik ediyordu. Felix in zihnini okuyarak ona ne soylemeyi planladiğini anlamaya çaliştim.
Biraz bekledikten sonra bunu yapmayi kestim çunki Felix in aklindan geçenler pek masum deģildi.(her zamanki Felix). Biraz sonra Marinin yanina gittim. Tam onu valinden saracaktim ki içeride buyuk bur gurultu koptu. Ortak bahçeye zorla birileri girmeye çalisiyirdu.
"Adrian!bunu bana nasul yaparsin?"dedi biri. Hadi ama bu kişinin kim oldugunu bilmek için ona bakmama gerek yoktu. 2 yildir alişik olduğum her cuma duymak zorunda olduğum o sesti. Lanet olsun!ben ondan ayrılmıştım ve o benimle onunla hala birlikteymişim gibi konusuyordu.
Kafami kaldirdim ve Lila ya baktim.
"Biz seninle ayrildik Lila ve benim sevdiğim hatta aşik olduğum biri var."dedim. Sonra ellerinin arkasindan bir şey çikardi.
Bu... bu benim âsk kalbimdi. Hayatimda inu hiç gormemiştim ama benim oldugunu biliyordum. Bede olsa ustunde sac rengim giz rengim ve Pati izinden oluşuyor du. Kapiya yakin olduğum icin gorebiliyordum. Sonra yan taragi fark ettim. Lacivert sac, çan çiçeği rengi gozler ve... ve bir uğur bocegi simgesi. Nasil yani Lila bana yalan mi soylemisti? Nasil olurda aşk kalbi hakkinda yalan soyleyabilirdi ki? Ama artik biliyordum ve ona kavuşmuştum. Ama sonra Lila bir makas çilardi. Normal makaslara benzemiyordu. Bicaklari altindi.
"Eğer şimdi onu terk edip bana geri donmezsen aşk kalbini keseceğim."
"Hayir bunu yapamazsin!!"dedi Jasmin.
"Haha seni yeni yetme tabiki yaparim yelloz!!"
Jasmin duyduğu o kelime ile bir an başi dondu. Biliyordum bu ve benzer kelimelerden nefret ediyordu. Jake onun yerine Lila ya seslendi.
"Sen kim oluyorsunda benim sevgilime Yelloz diyorsun!?"
"Lila canim. Lila aklinda bulunsun yakişikli. Ayrica konumuza geri donelim.
E ve t Adrian kararin ne?"
Biraz dusundum.  Aslında kararim belliydi.
"Asla... asla senin olmayacağim Lila bunu unutma" dedim.
"Hah efendi boyle olacağini soylemişti.  Neyse artik sizi ayrimanin vakti geldi. Kisa surelik ilişkinizi nefret e donuşturmeye hazir olun!"
Ve aşk kalbini kesmeye başladi. Bir baktimki işik ozellikle Lila ya fazla geliyor. Yüzümü Emiliy  e dondum. Bana goz kirpti. Lila nin gozleri kamaşti. Ve Emmet buyu yapti. Makasi çok oynatamadi ama biraz yana kaydi. Bunlar olurken Lila son kismi yani tam birleşme kismini kesiyordu. Ve bir milimlik bir kayma ile cok şey değişti. Aslinda olmasi gerekeni biliyordum. Birbirimizden nefret edecektik. Ama  bir pembe isik etrafimi sardi. Ayni şekil de Marinette inde. Jasmin in korktuğu anlaşiliyordu sac  rengi deģismeye basladi. Ve bir anda kendimi Pariste buldum. Burayi biliyordum ama neden ilduğunu hatirlamiyordum.


________________________________
Hello my Loveslar. Size yeni bolum atmak için çom zorluk çektim ama bakın yeni bolum burda! Bolum şarkisi:13 horses tir. Aslinda pek huzunli degildi ama bundan sonraki bolumlerdede bu şarki olucak.

MUCİZE ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin