Tanrılarla Buluşma

151 17 22
                                    

Bu bolumu Miracle_FanGirl e hediye ediyorum. (Çunki seni seviyorummmm)
Adrian
Usta Fu bizi çagirmişti. 
Onun odasina geldigimizde bize bakti. Gulumsedi.
"Gelin bakalim çocuklar.  Geçen gun öğrendim ki hepiniz birer koruyucu tanrisi ve tanriçasi varmiş. Bugun sizinle birlikte birini çagiracağiz. Sadece once kimin koruyucu tanrisi ve tanriçasini çagiracagimizi bilmeliyiz. Ben ayini yapacagim."dedi. Biraz dusundukten sonra iki iki çagirmaya karar verdik. Önce ben ve Marinette  için ayin yapacakti. Garip garip hareketler yapti ve değisik değisik sozler soyledi ve buyuk bir isik huzmesi odayi kapladı.  Aslinda sira sira renkler odayi kapladi desek daha dogru olur. Once sari isik sonra yesil sonra kirmizi sonrada mavi. Birde baktikki 2 tanri ve 2 tanriça karsimizda duruyor.
"Selam millet. Ben, yani favori tanriniz geldi!!"dedi sari saçlari ve sari gozleri olan. "Kes şunu Aplollon ! Biz buraya Marinette için geldik." Dedi Gumuşi saçlari ve yeşil gozleri olan tanriça. Sonra devam etti" Ben Artemis."dedi Artemis. "Bende Apollon! Ve haklisin Artemis bizim burda bulunma sebebimiz çok onemli. Marinette hanginiz?" Dedi Apollon. Mari çok heyecanlanmiştı. Bir adim one çikti."Benim" dedi. Apollon un gozleri parladi.( Hey gerçekten parladi. Nede olsa o bir tanri. Size yalan borcum yok ) "Vay be ne kkadar guzel kizmişsin Marinette. Bak ne di-"
"Apollon! Senin ne dusunduğunu biliyorum! Kehaneti hatirla! Ve isimize geri donelim lutfen"dei Artemis. Sonra mavi bir miğferi olan tanriça konustu.
"Merhaba Adrian. Ben  Athena." Dedi bana gülümseyerek. Sonra yanindaki yine miğferi olan ama daha vahşi gorunen tanri konustu."Bende Yakişiklu ve cesur tanri Ares."dedi. Seside kendi gibi korkutucuydu.  Kendi kendime butun yunan tanrilarini oğrenmem gerektiğini dusundum. Sonra Artemis konuştu.
"Marinette ve Adrian, biz size birkaç ozel guç vereceğiz. Bu guçlerin hem size hemde bize yarari olacak."dedi. Sonra Apollon konuşmaya başladi.
"Evett biz Marinette' e hayvanlari anlama  gucu vereceğim." Sonra masmavu bir işik daha parladi ve ortaya bir tanri daha çikti. Onun kahverengi saçlari ve mavi gozleri vardi.(ama yeşile de kaçiyordu) "Bende geldim. Ben,Poseidon!"dedi. Sonra ekledi" Ben Marinette ' elementini verdiğim için ona Şekil değistirme gucu veriyorum "dedi sinra gitti. Athena ve Ares te bana Duşunceleri okuma gucu verdi.Hestia gelip bana sekil degistirme gucu de verdi. Sonra Alya ve Nino nun koruyucu tanri ve tanriçalrini cağirdik. Alyanin ki  Hera ve Hermes, Nino nunkilerde Demeter ve  Hades. Onlar sadece Bizimkilere bakip gittiler. Emile ve Emmet in koruyucu tanrilari ve tanriçalari ortak ti.  (Aslinda onlar birer titandi) Selene  Helios. Ancak Jasmin ve Jake in kiler gelince biraz değişiklikler oldu. Onlarin koruyuculari Miletos ve Kyne idi. Geldiler ve onlari yanlarina çağırdılar. 
"Jasmin ve Jake. Buraya gelin lütfen."Jasmin ve Jake karşilarina geçince. Miletos konuşmaya başladi.
"Jake, sen benim soyimdan geliyorsun.ve kaderin benimle bir bakima ayni."dedi. Ancak Jasmin e bakmaya gelince gozlerinin içi guluyordu ikisininde. "Jasmin senin annen ve baban neredeler?"dedi Kyne. Jasmin affalladi. Sonra titrek bir sesle "Olduler"dedi. "Hayir dedi Miletos. "Onlar yaşiyorlar. Dedi ve sonra hemen gittiler.
Ben ve Mari yeni ozel guçlerimize çalişmak uzere oradan ayrildik. Ancak sonra yanimiza Usta Fu geldi.  Bizi biraz çalistirdiktan sonra gitti. Ben ve Marinette yanliz kalmiştik.  Ona gulimsedim ve Kilicimi çikardim. Zumrut ve yakutlarla bezeliydi. Suratini buruşturdu.
"Kiliç kullanabileceğimi sanmiyorum. Ama deneyebilirim."dedi.
"Merak etme prenses sana ögretirim"dedim. Ona bir kıliç getirdim.
Kilici aldi ve tutmaya calişti. Ahahaaha daha kiliç tutmasini bilmiyorki ! Ona yardim ettim ama 1-2 deneme sonra birakti. Ve buyulenmiş bir şekilde oklari olduğu yere ilerledi. Şahsen ben,oraya pek fazla gitmem çunki ok ve yay kullanamiyorum. Egom sarsilir bir kere!
Ama Marinette o tarafa ilerledi. Onun baktiği yerr bakinca parlayan bir ok ve yaya gordum. Elmaslarla bezeliydi.  Ona elini uzatti ve silahlar daha çok parlamaya başladi. Marinette ok ve yayi eline aldi. Ve bir hedef seçti bu hedef bir elmaydi. Atiş yapti... Hedefi tam on ikiden vurdu!! Sonra bana dondu
"Sanirim silahimi buldum Adrian."dedi.
Sanirim şu an egom sarsiliyor!
"Peh! Dedim."benden iyi kullanamazsin.
Sinsice gülümsedi
"Varmisin iddaya.?ama ben kazanirmsam 1 hafta ne istersem onu yapacaksin"
Gaza gelmiştim.
"Varim! Dedim" sonra sinsice siritip bir kuşa donuştu. Bende donuştum ve odama ilerledim. Odamda Tikki beni bekloyordu.
"Onu nla iddaya girmeyecetin"dedi
"Niye ? Onu yenemezmiyim?"diye sordum.
"Hadi ama Adrian egolusun ama boşsun! Onun koruyucu tanrisi ve Tanriçasi  Apollon ve Artemiş. Okçu Olimposlular!"
Son anda aklim başima geldi. Kesinlille kaybecektim.
Jasmin
Miletos ve Kyne ne demek istemiştiki? Benim annem ve babam olduğ için ben yetimhaneye gitmiştim. O gunu hatirladikça başima ağrilar giriyor.
Flash Back
"Anne! Bugun payka gidecekmiyiz?"
Annem gulumsedi. Ama o gulimsemenin ardinda bir tedirginlik yatiyordu.
"Ama kizim baban bugun bize supriz yapacak
"Tamam anne ama ben çook sikiliyoyum.!" Annem benim elime bir oyuncak verdi. Bu masmavi saçlari olan bir bebekti. Bebekten guç siziyordu. Ben bebekle oynarken bir çiglik koptu.
Bebeğim elimde anneme bakmaya gittim. Annem kaçiyordu. Sonra babam belirdi. Oda kaçiyordu. Bende bebeğim elimde onlarn peşinden gidiyordum. Ama sonra babam bağirdi
"JASMIN SAKIN BURAYA GELME!"
ben babama tamam dedim. Ve durdum. Sonra bir daha gelmediler. Polisler beni alip yetimhaneye biraktilar.  Ordada Emilie ile tanıştım
Flashback End
Goz yaşlarim istemsizce gozlerimden akti. Sonra Jelly belirdi.
"Uzlume Jasmin. Artik senin burda yeni bir ailen var. Hatirla." Başimi salladim. Yatağima uzandim. Ve guzel anilarimi hatirladim.  Sonra aklima Jake geldi. 1 hafta önce onunla sevgili olmuştuk. Ama ben hala onu gerçekten sevdiğimi de söylememiştim. Ama  bir şekilde sevgiliydik. (Artik nasil oluyorsa o)Sonra canim arkadaşim (!) Emmet kapida belirdi.
"Hah başimin belasi ne istiyorsun?"diye sordum.
"Hadi amaaaa canim arkadaşim senin yanina gelmem için  illa bir şey istememmi lazim?"dedi.
Ona 'Yav hehe' bakişi attim.
Pes eder gibi bir nefes verdi.
"Off tamam  sadece Emilie  için minik bir supriz yapacağim. Senden yardim istemeye geldim"dedi. Sinsice sirittim.
Ve ona  neler yapmasi gerektiğ ni anlattim.
Marinette
Bugün Adriam ile iddaya girdik. Veee ben onu yeneceğim sonra yine buyuk bir işik belirdi. Pembe bir işik... sonrasini hatirlamiyorum. Ama bir şryin beni durtmesiyle gozlerimi açabildim. Bu şeyin plagg olduğinu dusunuyordum ama o değildi bu Tikkiydi. Gozlerimi açtim. Bir dakika Tikki mi!? Lutfen istediğim sey olmuş olsunnnnn. Tikki ile konuşmadan direk sihirli sozlerimi soyledim.
"Tikki Benekler!" Ve donuşmustum. Sonra tekrar normal halime dondum ve Tikki nasil herşeyin normala donduğunu anlatti. Artemis ve Apollon Kronos un buyusunu geri çevirmişler. Tikki ile konuşurken içeri Bir karalti içeri girdi. Bu bu.... Chat Noir!!!
"I-I şey merhaba Prenses! Ben şey için konuşmaya gelmiştim. Eee id- "
"Iddamiz hakkinda konuşmaya mi geldin.? Hiç sasirmadim doğrusu!"dedim sozunu keserek.
"Eevet şoyle bir şey varki senin koruyucularin  en iyi okçu tanri ve tanriça bir haksizlik olmuyormu sence?" Istemsizcd bir kahkaha attim.
"Korkuyormusun? Gerçekten sabahki egona ne oldu? Bir anda uçup gitti!"dedim."Ama yinede sozumden donmeyeceğim. Kusura bakma ama 1 hafta ne istersem inu yapacaksin. Hem zaten  dusuncelerimi oķuyarak işin daha da kolaylaşir.!"dedim.  Sinirlenmişe benziyordu. Ama umrumda miydi?
Hahahahahahayirrrrrrr


_________________________________________
Hello my loves lar. Bu bolumu size yetoştirmek için ne emekler harcadim bir bilsenizzz. Neyse Sakar_Neseli_Geveze
Seni kitaba ekleyecem çekilişe katilmadin ama yinede ekleyecem.
Miracle_FanGirl sende varsinnnn. Ama rolleriniz supriz sadece bana isim ve soyad verinnn

MUCİZE ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin