Adribalimmi!?

324 32 4
                                    

Onceki bolumun sonunda
-Dans edermisiniz Leydim?
-T-abiki Adrian. Veee dans ettikkk allahim ruyada gibiydim (medya medya medya medyada medya)
Chloe yine kizil saçli cocukla dans halindeydi.  Dans sonuza kadar surecek gibi hisstemiştim. Ama en sonunda ne yazikki bitti.
1 hafta sonra
Bugun okulda doğru duzgun bir gun olmasini bekliyorduk.
Halktan insanlarin olduğu bir okulda nasil hergun akumalanma olabilir değilmi?
Hahahahahahahaahahahahahahaahahaha HAYIRRRR. 1hafta içinde okulda gelen geçen herkes akumalandi. Boyle bir şey olamaz. Ama bugun Okulun yeni oğrencilerine ozel  bir hoş geldiniz sarki yarişmasi olacakti. Bizde bu yarişmaya katiliverdik. Niye mi biz bu okulda yeniyoz. Yani ben ve Adrian yeniyiz. Bundan onceki yillarda babasi Kral Gabrial disari cikmadina izin vermiyormiş. Bense Fransada okuyordum. Elementinya ya (hayal gucum çok güzel dir evet)Geldigim icin yeni bir oula gitmek zorundaydim. Şimdi buyuk bir sorun olduğunu Alya bize soyledi. Sarki yatoşmasina en az 6 kisi ile katilabilirmişiz. Offff. Kim bizimle katilirki. Biz yenilerle. Aslinda Alya ve Nino yeni değildi ama onlarda digerlei ile pek samimi degilller di ne yazikki. Sonra Chlo rnin aklina bir sey geldi.
-Nathanal a ne dersiniz?
Hepimiz ona sen ne diyon bacim bakisi atinca açiklamaya koyuldu.
-Onunla baloda taniştik. Kizil saçli ve mavi gozleri var.
Onu hatirlayinca ona bir haller oldu. Ne oluyordu ona sonra kendini duzellti.
-o da bu okylda okuyor. Ama niye sarayda bilmiyorum. Diyede itiraf etti. .
Onunla konuşup soracağini soyleyip cikti.
Ve simdi diger sorundaydi sira hangi sarkiyi soyleyecektik?
-Bence Movies likes jagger soyleylim dedi alya
-hayir hayir. O olmaz jane den makeba yi soyleyelim diye karsi cikti nino
-hah sen zaten herseyde bana karsi cik zaten dedi alya aha kavga var.
Adrian
Simdi yine kavga edecekler ne yapicam ben bunlarla aslimda benim de aklimda bir sarki vardi LOST IN ISTANBUL
-BENCE LOST IN ISTANBULU SOYLEYELIM!
Biri benimle ayni anda soyledi kim diye bakacakken bu kişinin Mari olduğunu anlafim o kadife sesi nasil cikaramamistim ben?
Mari ye baktiğimda kizarmişti. Hah domatese dondu mubarek.
-tamam madem ikinizde oyle istiyorsunuz oyle olsun dedi alya siritarak. Ahh hadi ama alya ne yani bu şimdi. Tamam bu sorun da cozuldu. Tabi Marim ve benim sayemde . Provalara yarin başlayacaktik. Simdi eve gitme vakti. Vee tabiki   bu gun Cuma hayirrr bu gun Lila ile buluşma gunu. Offfff yaaaaa. Hayir. Olamaz bir  bahane bulmaliyim gecen cuma nasil yirtmistim hah  hatirladim lila gelememisti. Ama bugun kesin gelir offff yaaa Mari ile zaman geciremiyecem. Ne kadar ona aşik olmamam gereksede ona asik oluyorum. Yildizlar bunu Lilaya soylerse kotu olacak demektir. Ahh yildizlar neden ruh esimi lila yaptinizki offf.yaaa
Saray ulastik. Veee lila ordaydi.
-Adriannnnnnnnnnnnnn
-Ahh merhaba lilaciğim.
-Beni ozledin mi Adribalim?
Marinette
Adribalim mi ahh ben bu kizi keserim yada suda boğarim.
-Seni tabiki ozledim sevgilim
Sesin geldiği yere bakma ihtiyaci bile duymadim. Bu ses Adriana aitti. Gozlerimin doldugunu hissedince
ağlamamak icin dua ettim. Yani herkesin onunde aglayamazdim. Ama burdan uzaklaşmaliyim. Yavaş  adimlarla yurumeye başladim. Kimsenin benim zayif oldugumu dusunmesine izin veremezdim.
Odama geçince sesizce ağlamaya basladim. Hep boyle yapatdim zaten reddedilince falan. Ağliyordum susacagimida sanmiyordum. Tikki ortaya cikti.
-Uzulme Marinette. O kiz senin yerini tutamaz ki sen hem ellementsin hemde kahraman. O sadece  yildiz okuyucu. Gerçi send- neyse bosver uzulmeye değmez. Sen herzaman ondan ustunsun.
Sonra iceriye Alya girdi.
-Ahhh canim benim ona aşiksin değilmi.
O seni hakketmiyor. Gerçi Lila ile sevgili olmak  zorunda.
Ahh tabi sen hikayeyi bilmiyordun degilmi.
Ona merakla baktim.
-Hayir anlatirmisin.
-Iki yil once  Lila saraya geldi. Yildizlari okuyabildiğini soyleyince hepimiz şasirmiştik. Cunki yildiz okuyuculuk Elementiria da(Hayal gucume hayranim yağğğ) boyle bir guc essizdir. Gerci kehanete en son doganin boyle bir gucu olacakti. Ki biz bunun Adrian in annesi Kralice Emiliy oldugundan emindik. Ama o ortadan kayboldu. Neyse Lila bu iddayi ortaya koyunca  bizde ona bunu bize kanitmalamasini istedik. Aksam bize ertesi gun olcaklari okudu. Ve tum bunlar gercek cikinca. Bizde ina inandik. Ama  ertesi gun Adrian nin ruh esinin kendisi oldugunu Adrian onunla birlikte olmazsa Adrian in buyuk acilar cektigini soyleyince Adrian da onunla sevgili olmak zorunda kaldi. Zaten ondan necret eder. Cunki Adrian in aksine Lila cok bencil ve burnu havada biridir. Yani kimse onu sevmiyor.
Hah tek degilmisim ama yinede ask acisi cekiyordum. Hem Tikki hemde Alya ya  minnettardim.  Adrian ni asla affetmiyecektim....
Adrian
Hayir hayir hayir. Mari beni yanliz birakma lutfen Ozellile Lila ile
Ahh kesin onu cok kirdim. Ona ilgili davrandim onunla 2 kez dans ettim. Onun ustumde uyumasina izin verdim. A simdi sevgilim oldugunu ogrenfi. Bu igrenc kiz Lila yuzunden. Ahh kehanetler veya yildizlar umrumda degil. Gidip Mari icin  Lila dan ayrilacağim. Hemen simdi.
-Lila konusmamiz lazim dedim. Oturdugum koltuktan kalarak. 
-efendim canim. Dedi pislik kiz.
-bak biliyorsun. Senile olmamin nedeni  kehanetti. Ama artik kehanet umrumda bile degil. Ben aşik oldum ve onunla olmak istiyorum.  Yani anliyacağin. AYRILALIM!
Sinirlendi ama yuzunde hayal kirikligi da vardi.
-Tabi sen nasil istersen ADRIBALIM! son kelimeyi oyle tiksinerek soylemimistiki saka yaptim demekten korkuyordum. Ki sakam yoktu.
Marinin odasina dogru yoneliyordum ki
-Senin sonununu da o sevdigun kiz gibi ayarliyacağim Adrian!
Diye bagirdi Lila
-iyi bari onunla beraber ölürüm!
Ve ciktim. Marinin odasina yoneldim.
3. Kisi agzindan
Adrian yuruyordu.  Mari yi geri kazanmak istiyordu. Mari ona asikti. Ama Adrian in  Lila denen kizdan ayrildigini bilmiyordu. Genc erkek sevdigi kizin odasinin onune gecince durdu. Kapiyi tiklatti.
-Git burdan Adrian Nino yda herkimsen sadece Alya girebilirki o da kapiyi calmaz. Ama Bridgette sensen eger sana herseyi sonra anlatirim.
-Mari benim lutfen gercekten Sen Lila denen kizdan onemli degilsin ki ondan ayrilip buraya geldim.
(Yazar: eee Lila ne yapiyor diye meraklandirmiyacam sizi simdi Lila nin yasadigi dokuntu eve gidiyoruz...)
Lila donup dolasiyordu o gelmesse ne olurdu ki. Sonra o iceri girdi. Aslunda sisi iceri girdi.
-Efendi Adrian benden ayrildi. Korkutugumuz gerceklesmek uzere.
-Merak etme simdi sen bu karti sana gosterdigim noktalardan keseceksin anladinmi boylece onlarin ask kalbini kesmis olacagiz.
(Ask kalbinin kesilmis fotografini sonra aticagim biraz meraklanin sjsjsjsjsj)
-tamam efendim
Goruntu kayboldu. Gen kiz efendisinin emrini yerine  getirmek icin ise koyuldu.
3  saat sonra
Adrian 
Sanki bir bağ vardida yok olmus gibi hissediyorum. Mari kapiyi acti.
-seni affediyorum ama o Lila denen paçoz birdaha buraya gelip sana Adribalim derse seni keserim Limonkafa anladinmi!?
-anladim canim bogurtlen kafam.
-Hey.
-Limon kafa deyince iyi ama dimi?
-Tamam yağğğ sadece limon sende bogurtlen diyebilirsin.
Guldum. Bahceye ciktik. Alya ile Nino biz bekliyormuscasine bize bakip gulumsediler.

-----------------------------
Mwrgaba canlarim. Mavi ciceklerim.(evet size bu adi taktim.)
Sizin icin tam 1100 kelime yazdim aslinda hepsuni dun yazdim ama wattpadd silmis. Vede sizin icin yildizlarin altinda dağ basinda yazdim. Sizin iccin bakin yarinda kisa bir bolum yazacagim.

MUCİZE ELEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin