·Rozdział 9·

239 20 9
                                    

-To świetnie! Mógłbym prosić Pana na słówko?-lekarz spojrzał się na Edda. Ten kiwnął głową i wyszedł z nim. Zostałaś sama...

Siedziałaś tak sama gdy nagle wrócił Edd z...jakąś dziewczyną? Miała one blond włosy które sięgały jej do ramion, zielone oczy które miały brązowe malutkie kropki oraz miała około 170 cm wzrostu.
-[T/i] poznaj Maję. To ona zadzwoniła po karetkę gdy mieliście wypadek-chłopak wytłumaczył a ty zauważyłaś..rumieńce na jego twarzy? Czy on się w niej zakochał?
-Cześć jestem Maja. Ty jak już dowiedziałam się od Edda nazywasz się [T/i]. Miło mi Ciebie poznać-powiedziała dziewczyna z promiennym uśmiechem
-Mi również miło Ciebie poznać. I dziękuję że zadzwoniłaś wtedy po karetkę- uśmiechnęłaś się lekko.
-Cóż raczej bym tego nie zignorowała że właśnie ktoś wjechał w drzewo-zielonooka zaśmiała się cicho.
-O i [T/i]...jeszcze jedno. Maja się do nas wprowadza- powiedział Edd patrząc na Ciebie.
-A co z Dobi? Przecież mamy wolny tylko jeden pokój- zapytałaś zdziwiona
-No...Dobi niestety się do nas nie wprowadza. Została nad morzem..wraz z Tordem. Ale Tord wróci za kilka tygodni.-
-Oh okej rozumiem-uśmiechnełaś się lekko.
Po chwili wszedł Matt z...ubraniami i dał ci je. Ty zdziwiona spojrzałaś na niego.
-Oh no tak! [T/i] idź się przebierz do łazienki, wychodzisz ze szpitala!-wytłumaczył zielonek i wskazał palcem na drzwi. Ty wziełaś ciuchy i poszłaś do łazienki. Przebrałaś się po czym wyszłaś.
-Jestem Gotowa.-Uśmiechnęłaś się.-A co z Tomem?-zapytałaś
-Tom czeka przed wyjściem ze szpitala.-odpowiedział Matt.
-Ohh..-powiedziałaś cicho a następnie skierowałaś się z chłopakami i Mają w stronę wyjścia.

·Pov. Tom·

Stoje już tutaj z...pół godziny? Boże ile im to zajmuje? Mówili że idą do jakieś dziewczyny..mojej...dziewczyny? NIE napewno nie. NAPEWNO żartowali sobie. O już idą! Czekaj...wiem że idzie tam Maja..ale..kto to ta druga?
-Jesteśmy już- powiedział Edd-i to jest [T/i], dziewczyna o której ci mówiłem.
-Hejka.-powiedziałem oschle patrząc na nią ukradkiem.
-T-tom..t-ty naprawdę mnie nie pamiętasz?..-dziewczyna spojrzała na mnie swoimi [K/o(kolor oczu)] oczami.
-Umm...nie? Nigdy Cię na oczy nie widziałem-powiedziałem poirytowany. Może mnie z kimś pomyliła?....





























Hej kochani! Wiem że długo nie było rozdziałów i że ten jest krótki ale: 1.Nie mam weny 2. Piekło zwane szkołą 3. Nie mam ochoty pisać zbyt tej książki ALE zrobię to dla was i ją dokończe :"3. O i jeszcze jedno! Maja czyli nowa postać w książce należy do Lois_Draw ! Proszę zajrzyjcie na jej profil, piszę SUPER książke "Eddxreader"! Możecie się w niej też dowiedzieć trochę o Maji i wgl! Więc zapraszam was na profil Lois_Draw ! Papatki!!




To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 15, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

·💙Jesteś tą jedyną💙· |TomxReader|[ODWOŁANE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz