·Rodział 6·

474 29 6
                                    

Wyjełaś telefon i założyłaś słuchawki. Włączyłaś swoją ulubioną muzykę...

Słuchałaś tak piosenki gdy samochód się zatrzymał. Wyłączyłaś muzkę, wyszłaś z samochodu i zobaczyłaś przed sobą wielkie centrum handlowe.
-To chodźmy- powiedział Edd i wszyscy skierowaliście się w stronę budynku. Gdy byliście w środku Edd i Matt poszli kupić różne potrzebne rzeczy na plaże, Tord poszedł kupić sobie jakieś hentai, a ty i Tom szliście wybrać tobie strój.
-Musisz NAPRAWDĘ ze mną iść?-zapytałaś chłopaka.
-Tak~-powiedział chłopak, złapał Cię w talii i przyciągnął do siebie. Ty lekko się zarumieniłaś dalej kierując się z nim w stronę z sklepu. Po chwili byliście w środku.
- To ty poszukaj jakieś stroję a ja poczekam i pomogę ci wybrać.-powiedział Tom. Ty zaczełaś chodzić po całym sklepie patrząc na różne stroję. Wybrałaś trzy. Poszłaś do przebieralni i zaczełaś zakładać pierwszy strój który był jednoczęściowy i czarny. Gdy go ubrałaś wyszłaś z przebieralni, pokazując się jeżykowi.
- Myślę, że lepiej byś wyglądała w dwuczęściowym stroju.-powiedział chłopak patrząc się na ciebie.
-Też tak myślę-powiedziałaś patrząc na siebie przez chwlię i weszłaś spowrotem do przebieralni.Tym razem założyłaś dwuczęściowy, czerwony strój. Po chwili wyszłaś z niej i ponownie pokazałaś się chłopakowi.
- Moim zdaniem ten strój jest trochę za duży i czerwony niezbyt do ciebie pasuje-odpowiedział jeżyk.
-No w sumie masz rację-weszłaś do środka i ubrałaś ostatni strój. Był on dwuczęściowy i czarny. Po chwili wyszłaś.
-Idealny!-powiedział chłopak patrząc na ciebie z zachwytem. Ty weszłaś spowrotem do przebieralni i ubrałaś swoje ubrania. Wyszłaś po chwili, odłożyłaś dwa stroję i podeszłaś do kasy. Kupiłaś czarny strój i wyszłaś ze sklepu.
-Piękne w nim wyglądasz~-powiedział chłopak z flirciarskim uśmiechem.
-Dziękuję-powiedziałaś szczęśliwa i pocałowałaś chłopaka. On odwzajemnił go, a po chwili oderwaliście się od siebie i kierowaliście się w stronę wyjścia. Po drodze spotkaliście zadowolonego Torda oraz Matta i Edda z torbami. Wszyscy poszliście do samochodu a gdy byliście przy nim zielonek spakował torby do bagażnika i wsiedliście do samochodu tak jak wcześniej.

·Time Skip·

Po 20 minutach byliście już w domu. Wysiedliście z samochodu i skierowaliście się do swoich pokoji. Gdy weszłaś do swojego królestwa schowałaś strój do szafy i rzuciłaś się na łóżko. Nie miałaś co robić więc postanowiłaś, że pójdziesz do Toma. Zapukałaś do drzwi.
-Kto tam?-zapytał chłopak
-Tutaj [T/i]-odpowiedziałaś lecz nie usłyszałaś odpowiedzi. Po chwili jednak drzwi się otworzyły i Tom wpuścił Cię do środka.
-Co jest?- zapytał chłopak.
-Nudzii mi siee-odpowiedziałaś i położyłaś się na jego łóżko. Tom dołączył do Ciebie, a ty położyłaś swoją głowę na jego klatkę piersiową i wtuliłaś się w niego. Chłopak zaczął bawić się twoimi włosami. Ty lekko się zarumieniłaś.
-Tom...mogę dzisiaj z tobą spać?..-zapytałaś chłopaka rumieniąc się.
-Jasne księżniczko-odpowiedział chłopak.
-Dzięki-powiedziałaś i usiadłaś opierając się o ścianę. Jeżyk położył głowę na twoich kolanach, leżąc na plecach. Spojrzałaś w jego oczy a on w twoje. Uśmiechnełaś się lekko.

·Time Skip·

Siedziałaś tak z Tomem rozmawiając gdy spojrzałas na zegarek. Była 21:30. Wstałaś i poszłaś do łazienki. Po 30 minuta ch wyszłaś z łazienki ubrana w [u/k] piżame. Wróciłaś do pokoju chłopaka. Jeżyk leżał już w łóżku, więc położyłaś się , wtulając w niego.
-[T/i] Kocham Cię-powiedział chłopak głaszcząc Cię po głowie.
-Ja Ciebie też.-odpowiedziałaś i zamknełaś oczy. Po chwili zasnełaś.

Jesteś w swoim pokoju. Nagle do pomieszczenia wchodzi a raczej wpada jakaś dziewczyna. Podbiega do Ciebie z pistoletem.
-Nikt za tobą nie zatęskni-powiedziała dziewczyna przykładając ci pistolet do głowy i uśmiechając się szyderczo. Zamykasz oczy. Po chwili słyszysz strzał...

·💙Jesteś tą jedyną💙· |TomxReader|[ODWOŁANE] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz