22:31
[emygrey: üzenete
érkezett shawnmendes
felhasználótól.]Shawn | Emily
Bocdi, ndm skstlak
fwkrfeni. (Bocsi, nem
akartalak felkelteni. Szerk.)Amúgy legalább hússzor(?)
mondtam el, hogyha berúgtok,
akkor én rángatlak el titeket
abból a bárból🤷♀️Nem rúgtunk be,
legalábbis én nem.
Úgy látom Trey kicsit
többet ivott. Csak egy
idióta volt, akivel itt
ismerkedtünk meg
David a neve.🤷♂️Igen, végülis ismerjük
Trey-t🤷♀️ Ja és még egy
dolog.Igen?
Csapos, Ő Taylor, nem
Trey. És nem győztél
meg. Már úton vagyok.-------------------------------------
Bepattantam fél 11-kor a kocsiba, és abba a bárba hajtottam, amelyikben Ők voltak. Nem volt nehéz megtalálni Őket, konkrétan tőlük hangzott a bár.
- Te jó ég, Nash? - fogtam meg a vállát az ismerős fiúnak, majd kezem után kapott és az ölébe vett.
- Szia Emyy. Régen találkoztunk. - szesz szag érződött szájából.
- Igen. Te be vagy rúgva? - kérdeztem, mintha nem tudnám.
- Neeem, dehogy is. - vonta meg vállait, mire kiszálltam az öléből és megfogtam a kezét.
- Nash, van egy meglepetésem. Ha megígéred, hogyha akármelyik fiút látod, akkor megfogod a kezét és nem engeded el, akkor megkapod. Megegyeztünk?
- Meg. - ráztuk meg kezeinket, miközben Nash hevesen vigyorgott.
Elég nehéz lesz összeszedni 9 fiút egy bárból, főleg ha az egyetlen akivel eddig találkoztam az bevan rúgva.
- Nash, itt van Taylor. Fogd meg a kezét.
- Emily? Te jó ég. Tök más vagy. Mintha fújná a szél a hajad.
Uramisten. Ez még jobban bevan baszva. (Már bocsánat de ez jobban hangzottXD - szerk.)
- Taylor, neked is van egy ajándékom. Ha meglátod a fiúk közül valamelyiket, és megfogod a kezét, akkor te is megkapod.
- Okéé. - vigyorgott Ő is.
A wchez közeledve egy fiúba botlottam. Shawn. Gyorsan megcsókoltam ellenőrzésképp. Nincs berúgva, éppen hogy csak ivott valamit. Betartotta a szavát.
- Shawn, istenem de örülök neked. Ha bevannak rúgva, még retardáltabbak. - csóváltam fejemet, majd félig megöleltem.
Isten bizony, hogy nem engedem el ezt a két hülyét. Nem hajkurászom Őket még fél órán keresztül.
- Emily, hát te?
- Tudod, valamelyik elvette a telefonodat, és ilyet ír nekem "Nem akartalak felkelteni." De persze mint aki bevan rúgva, úgyhogy idejöttem összeszedni titeket.
YOU ARE READING
❝ instagram⚡shawn mendes (1,2,3) ❞ ☑️
FanfictionEmily Grey és Shawn Mendes története. Szokásosan Instagramon kezdődött... ×××× 🌷legjobb helyezések: 💥1. hely: #instagram 💥1. hely: #hungarian 💥16. hely: #shawnmendes