13:56 van. Shawn mindjárt itt lesz. Annyira izgulok! Mi van, hogyha nem tetszik majd neki a ruhám? Vagy mi van, hogyha elszakad a ruhám és úgy fogok majd kinézni mint egy csöves? Nem akarok elsőre rossz benyomást tenni, hiszen mégis csak Ő az egyik legnagyobb popsztár.
Gondolatmeneteimet a csengő szakította meg. Shawn.
Lesiettem a lépcsőn, fújtam egy nagyot, majd kinyitottam az ajtót. Kezében egy szál vörös rózsával, az ingjén lila pálmafák voltak. A fekete farmere csak úgy feszült rajta. Maga a tökély.
- Ezt neked hoztam. - emelte fel a rózsát majd megfogtam és megöleltem. Visszaölelt.
- Köszönöm. - mosolyogtam, mire a kezét nyújtotta.
Megfogtam, és úgy éreztem, meg kell csókolnom. De nem lehet, hogy nézne ki, ha te csókolnád meg, nem pedig Ő téged? Elvettem a kezem, és hogy ne legyen kínos, bezártam az ajtót.
- Na, hova szeretnél menni? - kérdezte fülig érő mosollyal a száján.
Ebbe meg mi ütött?
- Shawn, előbb tudnom kell. Ez most... egy randi?
- Egyenlőre még nem. Hallod? MÉG nem. - nevettünk.
Annyira gyönyörű a mosolya.
- Hát ha ez még nem randi, akkor menjünk egy bulis helyre. Tudok egy jót... Haverom apja a főnök.
- Ki az?
- Wesley Garcia.
- A Garcia család? Őket én is ismerem.
- Hát, én csak a két tesót ismerem, az apjukkal még nem találkoztam.
- Vele még én sem.
- Na mindegy. Gyorsan hozom a telóm aztán mehetünk.
A telóm a kezemben, mehetünk. Pár perc múlva meg is érkeztünk. Shawn taxit hívott, tehát szerintem Ő is szeretne majd inni. Az ajtóban az egyik Garcia testvér állt. Mily meglepő, pedig az apjuk mindig a tesók haverjait szervezi be, én pedig ismerem az alkalmazottakat.
- Elliot Garcia! Azt a mindenit! De rég láttalak, te nőcsábász! - nevettünk fel, én pedig odamentem és szorosan megöleltem.
- Emily Grey? Uramisten! Mióta is nem találkoztunk? Úgy... 5 éve?
- 7 éve... De jó újra látni téged. - mosolyodtam el, és kicsúszott egy könnycsepp a szememből, miközben vállára hajtottam a fejem.
- Téged is, kicsi Grey. - sóhajtott. - Szüleid hogy vannak?
- Az apám szinte le sem szar, anyám meg Vancouverben kapott munkát. Természetesen elvállalta. Na és a tieid?
- Mintha ikrek lennénk. Ugyanez van velem is. Anyám is Vancouverben dolgozik, apám szintén leszar. És a bátyuskám az egyetlen aki itt van nekem.
- Nekem egy Mendesem van. - engedtük el egymást, majd láttam hogy Elliot szemügyre veszi Shawnt.
Kiskorunkban is ezt csinálták. Minden fiúbarátomat szemügyre vették.
- És, hogy álltok?
- Ez az első... randink. - tettem idézőjelbe a randi szót, mivel Shawn azt mondta ez még nem randi.
- Hát, majd dobjunk egy talit. Mondjuk holnap, ott aludhatnál nálunk. - húzta fel vállait.
- Megbeszéltük. - nyújtottam kezemet, majd kezetfogtunk.
- Wesley amúgy a pultnál van, ha szeretnél vele találkozni. Ma Ő kever.
- Rendben, majd odaköszönünk neki. Gyere Shawn. - intettem, mire elindult a kocsitól.
Shawn és én megfogtuk egymás kezét. De aztán biztosra akart menni, szóval összekulcsolta a kezeinket. Elliot megint szemügyre vette. Elliot, ne aggódj, Shawnt nem kell szemügyre venned.
Apám üzletember, és kiskorom óta ismerjük a Garcia családot. Elliot 3 évvel idősebb nálam, Wesley 5 évvel. Ettől függetlenül mindig is együtt voltunk. Minden nap. Egészen addig, amíg Elliot be nem fejezte az általánost. A tanév utolsó napján már el is utaztak, Los Angelesbe. Én akkor még csak 11 voltam. A szüleik megvárták, amíg Elliot is befejezi a középsulit, ezután pedig ide jöttek, Canadába, Torontóba. Itt sok a business man... Szóval, Elliot most 21, Wesley 23, Én pedig 18.
××××××××
Liked by: e.garcia, emygrey, wesgarcia and 2,873,129 others.
shawnmendes volt egy buli🕺
📸: @wesgarciaemygrey 💘💘
shawnmendes ❤shamily AHW EGYÜTT
VOLTAK BULIZNI😍wesgarcia jó volt a fotós🤔❤
emygrey de jó ám❤
shawnmendes köszi😋💘e.garcia nem is tudom ki
engedett be titeket🤔❤
shawnmendes nem
ismerem🤔❤saharluna te kis hamis, nem
is szóltál!
emygrey te sem szóltál
tudod kiről👼
saharluna mikor taliztok
megiiint?
emygrey nem tudom, de nem
ma😴
saharluna MIÉRT?
emygrey Ellioot😊
saharluna MIVAN? KI AZ AZ
ELLIOT?
e.garcia um, azt hiszem az
Én volnék😇
saharluna jó, talán neki
nem töröm majd el a kezét🤔
emygrey LUNA
saharluna @shawnmendes
így vigyázz a lányomra☝️
shawnmendes igenis,
asszonyom!
YOU ARE READING
❝ instagram⚡shawn mendes (1,2,3) ❞ ☑️
FanfictionEmily Grey és Shawn Mendes története. Szokásosan Instagramon kezdődött... ×××× 🌷legjobb helyezések: 💥1. hely: #instagram 💥1. hely: #hungarian 💥16. hely: #shawnmendes