James Corden; És most, itt van velem Shawn Mendes! Karrierem fénypontja.
Shawn; Mintha még nem lett volna nálad Ed Sheeran.
*nevetnek*
James; Tehát Shawn, most volt a születésnapod, augusztus 8-án. Hogyan telt, kivel voltál, merre voltál?
Shawn; A Bahamákon voltam pár haverommal. De ott volt még Camila, Ed, és Andrew, a menedzserem is. Elég vicces sztori volt a szülinapom kezdete. Andrew a szemem előtt foglalta le a szállást 3 napra, aztán amikor megérkeztünk, közölték, hogy nincs Shawn Mendes névre szállás foglalva, és ha lenne is, akkor biztos megismernék Shawnt. Én meg néztem rájuk, hogy miről beszélnek, itt áll velük szembe. Így kezdődött, úgyhogy mégegyszer lekellett foglalnunk a szállást. Erre azt mondták hogy mondjuk az igazi neveinket, ne Shawn Mendes névre foglaljunk, hátha egyszer betéved hozzájuk. És ugyebár az hogy néz ki, hogy Shawn Mendes Shawn Mendes névre foglalt szállást.
James; Hát ez nagyon vicces. Tényleg közölték veled hogy ne Shawn Mendes névre foglalj?
Shawn; Igen, és mivel nem hitték el, nem kaptunk vacsorát egyik nap sem.
James; Mit csináltatok még a Bahamákon?
Shawn; Augusztus 18-án kiderül, aznap nézzétek az Instagramomat.
James; Hallottunk egy két pletykát. Az egyik az, hogy egy új dalon dolgozol éppen. Ez igaz?
Shawn; Igen, igaz. Nem akartam még bejelenteni, de ha már rákérdeztél... A címe "i'm your crime"(magyarul: "a te bűnöd vagyok" szerk.).
James; És Shawn... Mi a helyzet Emily Greyyel?
Shawn; Tudod James, elég bonyolult vele a kapcsolatom. Összevesztünk, aztán most még is oké? Nem tudom követni. Viszont nagyon szeretném jóvátenni a bolondságom. Elhanyagoltam, pedig nem kellett volna. Ő egy igazi kincs. Számomra is. Szóval Em, ha ezt hallod, akkor tudd hogy szeretlek, és hogy sajnálom.
James; Mennyire aranyos vagy! Emily viszont most Wesley Garcia társaságában tartózkodik, ha érted hogy értem. Mit szólsz hozzá?
Shawn; Wesley? Garcia? Áh igen, a jóképű, kiskutyaszemű gazdag pasi. Tudom, ismerem Őt. Őszintén? Wesley, meg ne haragudj, de belőled kinézem hogy bántod Őt. Szóval, ha csak egyetlen betűvel is megbántod, apróra fogom törni a kezed.
James; Hát Shawn, azt hiszem a mi időnk mára lejárt. Köszönjük hogy itt voltál. De máskor aztán limuzinnal gyere!
Shawn; Mindenképp James! Jóéjt emberek, viszlát!
James; Viszlát, Shawn! Ez a fiú egyre csak helyesebb lesz adásonként.
YOU ARE READING
❝ instagram⚡shawn mendes (1,2,3) ❞ ☑️
FanfictionEmily Grey és Shawn Mendes története. Szokásosan Instagramon kezdődött... ×××× 🌷legjobb helyezések: 💥1. hely: #instagram 💥1. hely: #hungarian 💥16. hely: #shawnmendes