Hepinize çok teşekkür ederim Sonunda 1k olduk dün çok meşguldüm sizinle bu konuyu konuşamadım.Özelden mesaj atanlarınız oldu sıkıldık anket yapsana diyenler oldu sormamı istediğiniz soruları paylaştım cevaplarını hep birlikte öğrendik. Belirli bir süre içerisinde bu kadar ilgi görmesi bende anket yapmayı bir görev olarak görüp resmiyete dökerek yazma isteği uyandırdı . Anketimiz git gide büyüdü umarım 2k,3k ,15k yazılarını da yazarız hep birlikte. Bana bu yolda destek olan herkese sonsuz teşekkürler😍
Gelelim ankete '' Belki,kısmen,Galiba,Bilmiyorum '' gibi cevaplar olmayacak açık ve net ya EVET ya da HAYIR olsun cevabınız dürüst olun kolay gelsin.
''Yakalanmayacağınızı bilseniz sevgilinizi/ kocanızı-karınızı aldatır mıydınız ? '' (Hayır)
''En yakın arkadaşınızın sevgilisine/eşine aşık oldunuz o da size aşık arkadaşınıza ihanet eder miydiniz ? ''(Hayır arkadaşımı uyarırdım sevgilisinin/ eşinin onu aldattığına dair)
''Size aylık 20.000 verilse suriyede hayatınızı tehlikeye atarak çalışmayı düşünür müsünüz ? ''(Hayır)
''Toplum baskısı , dini kurallar ve cezalar olmasaydı adam öldürür müydünüz ? '' ( Evet)
''Peki yine aynı koşullarda hırsızlık yapar mıydınız ? '' ( Evet )
''Sevgiliniz / Eşiniz /Çok değer verdiğiniz bir arkadaşınız/ Abiniz - Ablanız - Kardeşinizi mafya kaçırdığını düşünün ve sadece birini kurtarabiliyorsunuz hangisini kurtarırdınız ya da kurtarır mıydınız? '' (Evet kurtarırdım- Abimi )
''Sevgiliniz / Eşiniz /Çok değer verdiğiniz bir arkadaşınız/ Abiniz - Ablanız - Kardeşiniz yine kaçırıldığını düşünün onu kurtarmak için kendi canınızı vermeniz gerekiyor ? Verir miydiniz ? '' ( Verirdim)
''Peki ya yine aynı koşullarda aynı kişilerden birini kurtarmak için birini öldürür müydünüz ? '' (Evet)
''Acayip paraya ihtiyacınız var diyelim herhangi bir organınızı satar mısınız ? '' (Evet)
''Hiçbir hukuki cezası olmasa uyuşturucu kullanır mıydınız ? '' (Evet)
''Son soru klasik ; Hamam böceği,kurtçuk,pişmiş fare eti ve örümcekten oluşan kokteyl tabağındakileri yerseniz imkansızda olsa dileğiniz gerçekleşecek yer misiniz ?'' ( Evet)
(11 soru ) arkadaşlarınızı etiketlemeyi ve tüm soruları cevaplamayı unutmayın ! Bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AnKeT
De TodoSen olmadan bir kişi eksiğiz ! Burda başrol sensin... İyi eğlenceler [Özelden atacağınız soruları bölümü size ithaf ederek yayımlıyorurum !] #DELİ ' de 3. sırada! (23.08.2018) #GARİP'de 3. sırada ! (18.09.2018) #SPASTİK'de 1. Sırada ! (24.02.19) #...