Kelepçe Kazası:-)

354 17 0
                                    

2 gün sonra

İki gün geçmişti aradan. Musa abiyi son yolculuğuna uğurlayalı tam iki gün olmuştu. Böyle olmak zorunda mıydı hayat. Sevdiğim insanları benden çalmak zorunda mıydı. Hiçbir fikrim yok. Şimdi ne mi yapıyorduk. Ortak salonda oturmuş susuyorduk. Elimde Musa -Üsteğmen'in künyesi ona bakıyordum. Bu künye omuzlarıma bir yük gibi çökmüştü. Kolay değildi boynuna bir şehit künyesi takmak. Ama korkum şu yönde ki bana bir şehit künyesi daha gelmesin.

Murat:''komutanım burada bu şekilde oturmak canımızı sıkıyor. Bir şeyler yapalım. O kahpelerden Musa abinin intikamını alalım.''

Ben:''teğmen'im biz intikam almayız. Çünkü intikam çakalların işidir. Ama kurdun dişine kan değdi bir kere. Şimdi olmazsa bile yarın onlara liderlik yapanların boynunu söküp atıcaz.''

Murat buna karşılık bile vermedi. Sadece odayı terketti. O sırada içeri bir asker geldi.

'' Teğmen ÖZKAN komutanım ziyaretçiniz var.''

Başımla onaylayıp Altay komutanım dan müsade istedim. Şaşkındım doğrusu. Beni kim niye ziyaret etsindi ki.
Kapıya geldim ve şoka uğradım. Yıllardır peşimi bırakmayan maço, küstah ve aşağılık adam gelmişti. İlker...

''Ne işin var senin burda''

- ne demek ne işin var kızım. Ben sana yıllardır demiyor muyum seni nikahıma alıcam, benim karım olacaksïn diye. Hıhh??.

''Git burdan ilker. ''

-bak bu olmadı güzelim. Hadi gel gidip bir yerde konuşalım.

''İşim var benim git burdan.''

-bak benimle şimdi düzgünce gel yoksa..

''Yoksa nee? Hiçbir halt yiuyemezsin. Tıpkı yıllardır yiyemediğin gibi. Ama artık ben sıkıldım. Uzak dur benden''

Koluma yapıştı. Baş belası..

- Bana bak Esra! Asker olman zerre umrumdsa değil ama bunu sen istedin güzelim...

Ve patt. Kim geldi biliyor musunuz?? Teğmen Murat ÇAKIR...İlker'in yüzüne bir yumruk yapışmasın mı? Evet en az sizler kadar şaşkınım. Bana nefretle bakan o adamın derdi neydi de geldi yumruk attı?? Hayır yani İlker'e acımıyorum da yine de bu benim meselem kardeşim. Anlatabildim mi???

İlker: -Kimsin lan sen noluyo??

Murat ne dese beğenirsiniz???

''Ben onun sevgilisiyim ve benim sevgilime yaklaşacak adam hele ki onun kolunu hunharca sıkacak adam daha doğmadı. Ve şimdi sevgilimden özür diledikten sonra burdan defol!!!!"

- Özür mözür yok.. Ama bunun intikamını senden alacam asker. Ha bu arada Esra! Sen benimsin..

Defoldu gitti. Gelde şimdi Murat ile cebelleş.

-Kimdi o?

''Hiçkimse.''

-Bana pek öyle gelmedi. Ne istiyo bu herif senden?

''Oturup sana hesap vereceğimi umarım düşünmedin teğmen'im!!"

-Esra! Esra!!

Deliye döndü lan adam. Gitti. Emaaan boşver kafama takamam bunları.

Akşam saat 21.00

Herkes eve gitmek için ayaklandı. Umursamadım. Sinan sordu

ALMILAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin