*Katarina*
Selam. Ben Katarina. Herhalde anlamışsınızdır. Eğer tanımıyorsanız gidin internette google görsellere girin araştırın. Her yerde resmim var o kadar ünlüyüm yani :d Hatta Riot'un baş karakteri sayılırım şu Ryze olmasa...Yumurta kafalı mavi büyücü. Ben de büyücü falan olmayı seçerdim de, ne bileyim yani şu bıçaklara bir baksanıza ! İnsanın hemen birisini öldüresi geliyor. Hatta bir kere sol gözüme çizik attım yanlışlıkla. Çok iyi oldu çok da güzel oldu taammı?! Yani,ehm şey. Güzel durdu demek istedim. Neyse konumuza dönelim. Savaşın en iyilerindenim. Eğer güzel oynarsam oyunu ben taşırım. Bu da benim gıcıklığım. Adc'lere kill vermem . Hele de bu kişi Ashe ise. Nefret ederim ondan nedenini sormayın ben de bilmiyorum.Şu pelerini çok itici geliyor. Kostüm al didim didim almadı . O günden beri sevmiyom işte onu. Düşüncesi bile kötü. Morgana, en iyi arkadaşlarımdan. Boş zamanlarımızda adam keseriz. İnanın çok eğlenceli. Master Yi? O da en az benim kadar iyi ama şu saçma sapan espirilerinden dolayı ondan resmen soğudum. Abi , "Gözlerinin hastasıyım Wuju'nun ustasıyım" ne lan? Riot şuna bir çare bul kanka.
Tüm Şampiyonlar genelde Riot ' un bizim için hazırladığı evimsi yerlerde kalırız. Bir de şu Jinx'in çılgınlıkları olmasa çok rahat uyuyacağız da ...Küçük cadı. Yok yok o Lux'du dimi. İyi de vuruyo gerçi ama çaktırmayın. Ezreal ile aralarında bir şey var mı hala çözemedim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"SİHİRDAR VADİSİNE HOŞGELDİNİZ"
Hoşbulduk aga. Bilin bakalım ne oldu? Ashe ile aynı takımdayız !!!! Nalet ossun. Neyse arada gidip ks atarım xd xd xd Fazla ergene bağladım sanırım . Bizim amcadan gerekli item'leri alıp mid'e doğru ilerlemeye başladım. Garen var bir de . Blitz'i unutmayak. Evet , bakalım mid'de karşımızda kim varmışş.. Annie la bu. Ben bunu öldürmeye kıyamam. Dur la zaten tekrar canlancak kafanı topla Katarina şu an bir savaştasın. SavaşTASIN SavaşTENCEREN shshafha :D Master Yi ' nin yanında oynaya oynaya böyle olduk.
"VAAAZZ GEEÇÇMİİİİİYYYCEEEĞEĞEĞEĞM!!!!!"
Tövbe Bismillah o neydi lan. Garen sus sen knk. Sen konuşma. Dur la hangi skill i açam. Q iyi bence şimdilik. Uzaktan uzaktan. Düşmana uzak Allah'a yakın. İşte bütün mesele bu.
Aha Ashe birini öldürmek üzere. ks atarun. Aha da attım zaa bana bulaşmasın artık :D İyi sövdü de neyse kill benim. Annie zaten beni yakmaya çalışıp duruyo. Bak çıcık , akıllı ol . Ayına da sahip çık yahu bu ne. Neyse bir ölüm çiçeği yapayım da aklı başına gelsin.
"Bir rakip katledildi."
Öldü la o.o malmış biraz. Anamm kulenin yanına gelmişim koydu bir tane bana . Koş baze e koş item falan da alırım.
Pusu mu kursam la ? Dur takımı çağırayım. Ashe hariç onu dışladım. Dur dur onu yem olarak kullanak süper olur.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sadece aptallar tereddüt eder . Ne saçmalıyom ben Riot saçma sapan sözler koymuş bana zaten. Evet arkadaşlar rakip takımın bölgesine girmiş bulunmaktayız. Ashe de ayı kadar ok bulmuş ultisi yapmı-"Sus Kata o bir kere çok kuvvetli tamam mı ?!"
Heh Ashe o ok senin .. tövbe tövbe . Zaten karşımızda ayı gibi bi Trundle var kaçalım derken önümüze koyuyo kocaman bi buz. Burnum acıyo lan artık.Bi de Vi var hayvan gibi kastırmışlar ayı kadar elleri ile kafamıza vurup duruyo. Hayır anlamadığım şey şu , Vi niye 6300 de ben 3150 ?! Where is the adalet !!!! Sonra yürüyüp ultiyi bozunca niye bozdun diyonuz. Hepinizin amk.
Selam dostlar , oyunlarla ilgili bir kitap hazırlayayım dedim. League of Legends'i seçtim Katarina'nın söylediği sözler bana ait :D Durum şu ki aslında Ashe en sevdiğim karakterlerdendi en iyi oynadıklarımdan . Sonraki bölümlerde farklı karakterlerin gözünden yazacağım. Niye Kata ile başladım çünkü lol'e başladığımda oynamadığım halde çok hoşuma gidiyordu. Öyle işte. Bunların hiçbiri kendi görüşüm değildir.. HANGİ KARAKTERİ YAZMAMI İSTİYORSANIZ İSMİNİ YORUMA YAZMANIZ YETERLİ ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends ^Şampiyonların gözünden^
FantasyEn popüler oyunlardan biri olan League of Legends'i hepiniz duymuşsunuzdur. Oyun şampiyonların gözünden nasıl ? İşte onların dünyası...Karakterlerin görüşünün yazarınki ile alakası yoktur. Katarina ile başlıyoruz.