Selam. BEN VARUS . YOKUS. AHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Gülsenize.
Her neyse gülmüyosanız gülmeyin.
Bugün ok şeysisinin turnuvası var. Gidicem mi? İvit. Önce gidip Ashe ile bi antreman yapalım dedik. Attıııığğm ! Tam 12'den . Haha süperim ya ben harikay-
-Iıı Varus şimdi turnuva başlayacak ben gidiyorum sen de tam burda dur tamam mı ? Yani eee şeyy birazdan gel yani hemen gelmene ne gerek var hatta hiç adım atma bile yani
-Lan neyin kafasını yaşıyon sen?
-Ayaklarına bakmana da gerek yok. Iııı bay bay!
Deyip koşarak uzaklaştı. Ayaklarımı hissetmediğimi anladığımda -ne malım ama. Neyse hala harikayım.- ayaklarıma baktım ve donmuş olduklarını gördüm. VAY HAYVAN VAY. NE BİÇİM KANKA LAN BU!
-İntikamımı alacaaaağağağağam !!!
Diye bağırdım. Umarım duymuştur . Yürümeye çalışınca ayaklarımın donduğu aklıma geldi-ki hala süperim. Ultra süper. -
-Yanii şu buz eriyinceeeeğ!!!
Umarım duymamıştır.
*
Yaklaşık 45 dakika sonra - ki 45 dakika ayakta beklemek zorunda kaldım ve adım atacak gücüm kalmadığından Hecarim'in sırtına binip geldim. - turnuvanın yapıldığı yere gitmiştim. Fakat gittiğimde kimse yoktu ve temizlikçiler iş başındaydı.
-Hani turnuva vardı?!
-Bitti gulüm o Ashe kazandı .
-Geç kaldım onun yüzünden vay hayvan.
-Hahahaha eziik!
Şunun kafasına bi ok atayım dedim fakat yayım yanımda değildi. LAN?! Bunu da mı Ashe aldı?! NALET OSSUN. Kankanın yüz karası. İşte şimdi intikamımı alacam. Geberticem onu. Ama yayım yok o ayrı dert.
O sırada bi masanın üstünde duran buzdan yay dikkatimi çekti. Tabi ya , Ashe benim yayımı alınca kendininkini unuttu. HAH! ARTIK BANAA BUZ OKÇUSU ULTRA SÜPER VARUS DİYECEKSİNİZ. Yayı elime aldım ve yola koyuldum. Nereye mi gidiyorum? Harika sezgilerim Ashe'nin bu tarafa gittiğini söylüyor.
*
Bi saat sonra artık bezmiş bir halde yürürken yolda Lee Sin'i gördüm. Ağacı hunharca tekmelerken gidip dürttüm.
-Lan bu Ashe nerde?!?!?
-Bağa mı didin ?
Lee sin benim olmadığım her yere bakınmaya başladı.
-Burdayım mal.
-Nirde??
Kafasına vurdum bi tane o da bana çaktı gerçi ama sonunda anlaşabildik.
-Şimdi , Ashe geldi , Lee diyi , turnuvada diyi , 1. Oldum diyi. E ben de diyim , nasıl 1. Oldun diyim , sabote ettim diyi. Peki nasıl sabote ettin diyim, hep Varus'un mallığı diyi ığağağağağağağ cevaba bak ığağağağğağaağağa lan Varus sen de napıyon yeaaa ığağağağağğağağa
- ...
-Varus?
- ....
-Dilini mi yuttun Varuscum
- Dilini mi yittin Viriscim lan sen bana nereye gittiğini söyleyecen ne dediğini değil tamam körsün anladık da sağır değilsin ya.
-Hı??
Aman be bununla iş olmaz hiç takmadan yola devam ettim . Konuştuklarına göre bu yoldan gitmiş olmalı. Heh ! Sherlock Holmes'a bin basarım ben beeğ!!! Aha Master şurda.
-Master ya Ashe nerde gördün mü ? Nerden gitti ? Lütfen soğuk espiri yapmadan cevap v-
-Ben artık ciddi bir şampiyonum Varus. Bir daha asla şaka yapmamaya yemin ettim.
Ben şok
Ben iptal
Ben wefad
-Boşverin lan intikamı bunu kutlamalıyız ahey ahey ahey !!!!
Deyip Master'ı piknik alanına sürükledim .
-Hey arkadaşlar ! Beni dinleyin !!! MASTER ARTIK SOĞUK ESPİRİ YAPMAYACAK!
Ordaki herkes ilk tip tip baktı , sonra da fısıldaşmaya başladılar. Jinx yanıma geldi.
-Valla mı lan?
-Valla.
-Yemin et.
-Yeminlen
Ardından havaya füzeler atmaya , herkes kalkıp oynamaya başladı. Bi Master öyle melül melül duruyordu ortada. O sırada Ashe'nin de geldiğini gördüm.
İNTİKAM TİME.
Buzdan oku attım fakat ok Ashe yerine Master'a isabet etti ve Master tamamıyla dondu. Çok iyi nişancıyım demiş miydim? Dememiştim. Bu yüzden sorun yok bence.
Master'ı Mundo'ya götürdük muayene falan etti sonunda buzu kırdı. Master gayet güler yüzlü bir halde hastaneden çıktı.
-Bir taksi çevirdim hala dönüyor biliyor muydunuz?AHAHAHHAAHAHAHA!!
Master geri döndü. Gaçın.
Herkes hastaneden uzak bir yerlere koşmaya başladı. Anlaşılan buz Master'ı iyileştirdi-ki bu nasıl iyileştirmek?- . Ben de bu kargaşa içerisinde Ashe'nin kaçtığında unuttuğu turnuva kupasını ve yayımı alıp kaçtım. Akşam olunca da halimden memnun bir şekilde sütümü içip mışıl mışıl uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends ^Şampiyonların gözünden^
FantasyEn popüler oyunlardan biri olan League of Legends'i hepiniz duymuşsunuzdur. Oyun şampiyonların gözünden nasıl ? İşte onların dünyası...Karakterlerin görüşünün yazarınki ile alakası yoktur. Katarina ile başlıyoruz.