Merhaba ! Ben Lux. Demacia'lıyım. Abim Garen ile iyi geçiniriz. Az çok. Geçen gün noxuslu bi suikastçı geldi. Ya da bastı diyim artık ne biliyim. Biz bunu kovaladık fakat baya bi uzaklaştı. Ben de hiç durur muyum ? Hemen bi ulti attım yanıp kül oldu. Yazık oldu. Tabi , bana da yazık oldu. Neden mi? Ultimi attığım yerde bir tarla vardı ve artık ne kadar domates vb. Sebze varsa yanıp kül oldu. Çiftçiler de sinirle beni kovaladılar. Geri kalan domatesler mi ? Onları da üzerime attılar. Biz burada hayat kurtarıyoz şunların yaptıklarına bak ! WHERE İS THE ADALET?!
İngilizce wefad. '-'
Jarvan yanıma geldi .
-Pişt pişt Noxus'u basalım mı?
-Ne diyon ya.
-Noxus'u basalım mı?
-Onu anladım da nasıl yapıcaz?
-Onlar bize nasıl yaptıysa işte :p
-Çok açıklayıcı oldu. Sağol be !!
-Hadi goş gidiyoz
Dedi ve krallığın çıkışına koştu.
-asker olmadan mı be ?
-Yep
Gider miyim ? Giderim . Neden ? Çünkü ben gerizekalıyım.
*
Noxus'a binbir zorlukla girmiş ve çalılıkta iki saattir benim yüzümden duruyorduk.
-Lux çıksana lan buraya oturmaya mı geldik?
-Hayatta çıkmam hem biz niye buraya geldik ben neden burdayım neden Noxus'a geldik ve yine ben neden çalılıktayım Garen böyle dönmeyi nereden öğrendi?
-Ne ? Garen mi?
-Tüm soruların arasından buna mı takıldın?
-Evet de Garen ne alaka?
-E ileride dönüyo.
Jarvan arkasına baktı ve döne döne içeri giren Garen'i , onun arkasından hunharca bağırarak ve daha çok birbirlerini ezerek dalan orduya baktı. Ardından bana döndü.
-Ben bunları görecek kadar ne yaşadım ?
-YAŞadım KURUyadım!!!! PUHAHAHAHAHAHA!!!!
Sesin geldiği yöne baktık. Master da gelmişti. Oha Ionia'yı da mı çağırmışlar ? Bu bildiğin savaş yürüyün amk gidiyoz !!
-Hiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
Diye ortaya atladım ama bi çaktılar geri kaçtım.
Supportive iyidir.
Ölmek üzere olan Jarvan 'a kalkan atacaktım ki kalkan sıyırdı. YAZIK. Beni yanına çağırdı ve son sözlerini söyledi.
-Lux Report
*
Büyülü topumu ortaya attım ve ölmek üzere olan 2 şahısı patlatarak öldürdüm. Ks mi ? Yok yahu ne ks'si hiç de bile.
-Lux sen neyin kafasını yaşıyon ? Ks atma lan!
Master bağıra bağıra koştu ve önümde durdu.
-Balon Balyirmi Puhahahahahahahhah!
Yıqıldım . Gülerek koştu ve karmaşanın arasında kayboldu.
Jinx koşarak yanımdan geçti ve bir yandan da bağırıyordu.
-Beni yakalaya-- Aaaaaah !! Acımadı kii!!!!
Caitlyn arkasından milyonlarca kez ateş ederek koşuyordu. Vi de yanımda durdu ve soluklandı.
-Sizin burda ne işiniz var lan ?
-Bilmiyon mu gardaş ne kadar krallık varsa toplandık
-Vay çok havalıı
Vi bir tane Donut çıkardı.
-Yicen mi ?
-Yok sağol ben almayayım.
-E daha karpuz keseceeediiik , çay içeceeediiik !!
En iyisinin onu takmamak olduğunu düşündüm ve karmaşaya daldım.
Ben etrafıma aval aval bakarken Xin Zhao bana çarptı.
-暗暗蓝暗暗!!! 年电脑 波有了比三季度故事和是噶公司 。的骨头蓝!
-Amin.
Dedim ve Sona'nın yanına gittim. Savaşın ortasında gitar çalıyordu.
-Ne de güzel supluk yapıyomuşsun Sona'cım !
-Neeeeeeyy ?
-Sup diyom ! Çok iyi !
-Bence dee!
O sırada ölmekte olan Katarina'ya ulti attım o ölmedi arkasındaki öldü lan. Ne dayanıklıymış.
-Sen bana ulti mi attın ?
-Sön bönö öltö mö öttön ?
Bana doğru geldi ve bir anda kayboldu. Nerde lan bu ? Arkamd--
Hayatımda yazdığım en saçma bölüm oldu. ;_; malesef yazmaya çok zamanım kalmıyor ama en kısa zamanda daha iyi bir bölüm yayınlayacağım *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends ^Şampiyonların gözünden^
FantasiaEn popüler oyunlardan biri olan League of Legends'i hepiniz duymuşsunuzdur. Oyun şampiyonların gözünden nasıl ? İşte onların dünyası...Karakterlerin görüşünün yazarınki ile alakası yoktur. Katarina ile başlıyoruz.