Jinx'den selam ! Ben Jinx. N'aber ? Biliyor musun ? Umrumda değil. Çünkü ben iyiyim puhahaha !
Geçen gün yine akıyordum bot'ta. Hatırlarsanız çay bahçesini füzelemiştim. Nedenini söyleyeyim mi ? Füzeleri ateşleyince uçuyormuşum ! Hah , bunu tabi ki de biliyordum. O yüzden deli gibi indim oraya. Ben zaten deliyim ! Hayır , değilim.
Konumuz bu değil.
Ben size bir sır açıklayacağım. Bu Janna var ya , saçları bir karış havada. - Ne 1 karışı , 2 METRE LAN! - Heh işte , onun saçları neden havada. Biz güççükken , böyle 6-7 yaşında -o zaman daha da çatlakmışım heh.- bi oyun oynayak demişiz. Bu beni hortumla döndürerek Vi'ın yaptığı cupcake tepsisinin içine atmış . Zaten bu yüzden pek sevmez beni. Olsun. Ben de altta kalmam tabi , gidip bir w attım , kız çarpılmışa döndü. Saçlar havaya uçtu . O günden beri böyle. Elektriğin şoku ile hatırlamıyor , ben de füzeye binip kaçtıydım. Ben şimdi bunu niye söyledim ki?
Neyse , karşıma nedense kartuş çıktı. KARTUŞ. Karthus. Aman be. O işte. Yanıma ilişti.
"Ölüüğğğmmm kurtuluuğş!!!!"
"Ne?"
"Gebereceeeeeğz!"
"Jungle'dan baskın mı yiyeceğiz noluyo lan?"
"Bir gün herkes ölecek , kıyamet kopacak , acı ve sefalet içerisinde geberip gideceğiz. GEBERİN."
"İyi de sen zaten ölü değil misin? "
"Ölüüğğm kuurtuuuluuğğğş!!"
Evet. Evet, işte bu yüzden ölmüyorum. Ölünce sonum buna benzeyecek diye korkuyorum. O korku da insana ne cesaret veriyor ama .
Canım sıkıldı , gidip piknik alanında oturayım dedim. Parti varmış lan. Ne biçim vadi bu , hergün bi parti. Ve ben bu partilere katılamıyorum. Ama sanırım bu sefer beni fark etmediler. Bir ara Sona ulti attı , bunlar dans etmeye başladı. Geçen Caitlyn'in önünde beni horon teptirdi zaten , ölecek. Neyse kartuşlaşmayalım.
Janna da gelip onlara katılınca içime bi öküz oturdu. Yok . Kafama. LAN? Alistar'ın tepemde ne işi var benim!?!?!??!?!
"Kalk lan öküz!"
"MÖzür dilerim Jönx. Seni görMÖmöşöm. Mö."
Kalktı ve sallana sallana gitti. Ben de Vi'ın yanında oturduğumu fark edice füzeyle bi tane çaktım.
"Naaber moruk?"
"Ne moruğu lan yürü git."
"Sen demiyor muydun geçen gün kaçarken 'nereye gidiyorsun? Daha karpız keseceeediiik , yumruk yiyeceeedik' diyen?"
"Anca kaç . Birazdan yumruğu yiyeceksin."
"Doğru"
Dedikten sonra base'e gittim. Söylememiştim değil mi? Maç başlayacak şindi. E tabi adc de lazım. Burada ben varım , Caitlyn de kimmişhdhajsahsjhad (çarpıldı)
Base ' de Nidalee , Aatrox , Kha ve Nami bekliyordu. Daha doğrusu , Nidalee de benimle aynı anda geldi ve elinde böcek spreyi vardı. Kha'nın suratına sıkmaya başladı.
"Böcek ! Öğk!"
"Hatırlatırım sen de bir kaplansın."
"Eyvallah. "
"Yok yani ciddi ciddi kaplansın."
"Ha , evet."
Hepimizi teker teket süzdükten sonra Nami'de durdu.
"Balık mı o?"
Al işte. Korktuğum başıma geldi.
"Nolet olsun böyle takıma."
*
-Takımından biri katledildi.-
Ne şimdi bu?
Ne bu şimdi?
Bu ne şimdi?
Bu şimdi ne?
Şimdi ne bu?
Şimdi bu ne?
Kim katledildi dersin ? Nami. Kim tarafından ? NİDALEE ONU YEDİ.
*
Tamam sakinim. Oyuna doğru düzgün başlayabiliriz. Nidalee biraz önce yine Nami'nin kuyruğunu ısırmıştı , zor kurtardık. Savaşa aç mı gidilir lan ?! Öf. Bakalım , karşımızda kim varmış.
Miss Fortune
Orianna.
Orianna mid gitsin ya. Yani. Bence. Ne gerek vardı şimdi bu sup'a ? Olmamış bu. Neyse.
Çalılıktan yaklaşayım şuna. Önce bi w , sonra da kaçmasın hemen e , wowowoowweoowoeowoeowowowowow haram. Bunlar ne zaman totem koymuş lan ? Orianna topunu kafama attı bende böyle bi kafa gitti sonra geri geldi. Bakayım. Tamam yerinde. Top peşimden mi geliyor lan ? Çok korkunç değil mi sizce de ? Düşünün , sizi kovalayan bir top. Tamam belki de biraz komiktir.
Ölücem lan ! Hayır Karthus , olmaz. Ölemem. Kaç. Base. Tamamdır.
Midde adam ölmedi kaçıyor lan. Nidalee mızrağını atsana yıvrıcm. Attı ve tutmadı. Mal. Ultim var ! Ks'yi görün şimdi heh.
Heh.
Heh.
Heh.
Heh.
He-
Sıyırdı. Sıyırdı. SIYIRDI. O ayı kadar füze , gitti ve dibinden geçti. Geçti. Yani ben şimdi çıldırmayayım da ne yapayım ? Tamam Nidalee' ye hak vermeye başladım. Ya da başlamadım. En iyisi ben bota gideyim. Yok ayakkabıya puahauhauaua ! Master a buradan slmslmslm.
*
"Ulti atıyorum ağağağa!"
Hayvan gibi bağıran Nami'ye döneyim dedim ki ayı gibi tsunami ile karşılaştım her yerime tuzlu su kaçtı boğuluyom amk bu ultinin düşmanlara gitmesi gerekmiyo muydu ? Göremiyorum gözlerim yanıyo. Burnum da çok kötü durumda lan. Sırılsıklam oldum.
"Nami sen bizim takımda değil misin la?"
"Bilmem öyle miyim ? TsuNAMİ höhööhöhöhöhöhöhö"
Olmaz olsun. Olmasın. İğrendim şu an. Miss fortune suda cebelleşiyordu bu arada.
"Boğuluyom lan Orianna nerde şu topun yardım edin lan!"
O sırada Kha da baskına geldiydi , bi atladı üstüne geberdi kızcağız. Kızcağız demeyeceğim çünkü bi kere de ben onun attığı kurşun yüzünden boğuluyordum. Boğazıma kaçtı lan.
Kha kill vermedi. Bona kill vörmedi.
*
BOZGUN
Nidalee tekrar Nami'yi yemeye , Kha afk kalmaya , Aatrox da feedlemeseydi oyunu alabilirdik. Neyse. Şimdi şu Nidalee'yi balık yemeye götüreceğim. Yoksa beni de yiyecek.
~
Bu arada Jinx'e yeni kostüm geliyor *-* mikemmel o_o
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends ^Şampiyonların gözünden^
FantasyEn popüler oyunlardan biri olan League of Legends'i hepiniz duymuşsunuzdur. Oyun şampiyonların gözünden nasıl ? İşte onların dünyası...Karakterlerin görüşünün yazarınki ile alakası yoktur. Katarina ile başlıyoruz.