Master Yi

2.7K 67 14
                                    

Seelam ! Ben Master Yi. Soğuk espirilerimle tanırsınız beni. Herhalde anladınız. Niyse . Hatırlarsanız geçen bölümde Varus ' a soğuk espri yapmaktan vaz geçtiğimi , artık ciddi birisi olduğumu söylediydim. Şimdi size işin aslını anlatacağım. O konuşmanın 2 saat öncesine dönelim..

2:01 saat önce ~

Çocuk parkından popom tutuşur bir halde koşarak çıktım.Annie resmen gökten alev yağdırdı. Oyuncak ayısını kum havuzuna attıysam ne olmuş yani?? Birazcık eğlenceden kimseye zarar gelmez. Değil mi?

*

Ateşi Baron'un yanındaki göle atladım ve söndürdüm. Baron ile ayrıldık fakat ben onu hala seviyorum. Yanına gittim ve yalvardım.

-Abe güzelim , canım , Baronların Baron ' u , geri dön bana ahey aheeey !

- Aman be sen de çok uzattın ama.

-Kabul etmezsen daha da uzatıcam.

-Pekala tek bir şartım var. Eğer bir maç kazanırsan.

-Bir maç kazanmak mı? O çok zor beeğ ! Ama tamam.

-iyi

-iyi.

*

Sihirdar vadisinde base'e gidip diğerlerini beklemeye başladım. Çok geçmeden Sona , Yasuo , Vayne , Akali geldi.

Akali ortaya atladı hemen.

-Ben Mid mid mid mid mid mid mid mid mid mid

-Tamam sakin ol

Sona da önce Akali'ye baktı , sonra da heyecanlı bir şekilde o da yanına gitti.

-Ben de mid mid mid mid!

Hepimiz ona ciddi misin der gibi baktık. Bu kadar kötü olacağını bilseydim düğün salonu açmazdım yahu. Kızın kafa gidik basbaya .

-Sona'cım , sen mid değilsin yavrucum , sup var ya sup hani supportive hani destek diyoz hani biz ona , heh işte osun tamam?

Sona ilk bize tip tip baktı ardından kahkahalar atarak jungle'a uçtu. Bu arada tabiki de maç başlamıştı. Vayne bi elini burnuma sokup diğer eliyle de Yasuo'nun saçını çekti.

-Göremiyooooooom!!!!

Lan Vayne'nin gözünde gözlük yok.

-Kör oldum beeeğn ! Lee Sin ile arkadaşlık yapmak istemiyooğm beeeen !

Vay halimize .

*

Öldüm öldüm dirildim.

Mid değilsin didim.

Güzel kılıcım benim.

Gitti tüm beklentilerim.

En çok da kılıcımın kırıldığına yanar içim.

Pekala bence ne olduğunu anlatayım.

Bu Vayne göremiyo tabi gitti çarpa çarpa öküz gibi kuleye çarptı bu kule de ona bi çarptı şimdi hastanede. Yasuo ise kendi rüzgarına kapıldı uçtu gitti çocukcağız çok heyecandan herhalde . Akali ise onu en son gördüğümde minyona ulti atıp kaçtıydı . Anlayacağınız , şu an işe yarar bir ben varım bir de Sona. Gerçi kendisi de pek bir işe yaramıyor ama takıldı peşime havadurumunu sunuyomuş güya.

-Evet sayın seyirciler , sihirdar vadisinde hava oldukça kasvetli , karşımda master yi var . Evet master kameraya söylemek istediğin bir şey var mı?

-Kameraya mı ? Kamerayla niye konuşayım ?

-Çünkü bu bir havadurumu !

-Hava durumunda insanların görüşü alınmaz diye biliyorum.

Biz böyle tartışırken karşı takımdan Draven ve Nasus çıktı ileriden. Tabi ben hemen atladım çalının içine . Sona da yanıma geldi.

-Evet görüşlerinizi alalım?

-Yeter be sen de iyice Janna 'ya özendin.

-Janna Janna Jannaa , Janna enfes dondurmaaağ!

-Ne diyeceğimi bilemedim.

Önüme dönünce Draven'ın sırıtık yüz ifadesiyle karşılaştım. Hadi , yapabilirim! Bir ulti , ardından da Q... Derken bir şey umudumu tamamıyla kesti.

Akali yanımıza koştu .

-Ben yenilmeziğöğzöizöçziadnakd

(Bu kısımda uçan tekme atmaya çalışıyor. Dediğim gibi , çalışıyor. Çünkü uçan tekmesi Draven 'a değil de arkadaki ejderhaya gitti. İyi ya , tek poposu tutuşan ben olmadım bugün. Aha. Karşı takımın diğer şampiyonları da geldi. Sona da arkadan megafonu çıkarıp bağırdı.

-Evet, sıçtık sayın seyirciler!

*

Soluğu hastanede aldık . Kılıcım..Kılıcımı kırdılar... YIQILDIM.

Şimdi kılıçsız kaldım yani. Onun gibisini bir daha nasıl bulayım ben?

Vayne da burnu sargılı ve gözlüklü bir şekilde yanıma geldi.

-Yasuo'yu gördün mü? Veya Akali'yi ? Veya Sona'yı?

Hmm. Bir düşüneyim. Hiçbiri işe yaramadı maçta ve doğal olarak kaybettik. Bulsam bile döverdim sanırım

-Akali var ya o Akali..

-Eee?

-AkALİ AkAHMET puahauajuaajuahauahakduajsoakossjsmqnlaksşaodkskkcjakd

Vayne kırık olan ayağıma tekme atıp giddi. Ne yapayım ben de böyleyim işte za.

Gerisini tahmin etmişsinizdir . Ya da etmemişsinizdir. Etmiş de olabilirsiniz. Etmemiş de. Bence yeter.

Olan şu : Yeni bir kılıç almak için gittim base ' e. Param da kalmamış ki fazla. Neyse belki kafalarız amcayı

-Amcığaa selam. Vaay şu eşyalara bak yeni bi geldi oooo parıldıyo !

-Dimi , pıvıl pıvıl pavıldıyov !!

-Ha..evet. Ya ben senden bi kılıç ödünç alsam hani sonra geri getire--

-Vermicem vermicem

-Ama amca..

-Benim değil mi

-Pekala oldu o zaman ben sonra geleyim en iyisi

-Vermicem

Koşar adımlarla hatta depar atarak Baronun yanına ulaştım. Kazanamadığımı öğrenince tabiki de kabul etmeyip kovdu.

Gidip bi kütüğün üstüne oturdum. Düşünürken yanıma Mundo geldi.

-Höbüğr

-Hı?

-Höböböğ

-Dilin dışarda ne konuştuğun anlaşılmıyo gardaş.

-Höbörkönö böğk

-Ne diyon be ?

-Öğrkönö bğök

-Arkama mı bakayım?

-Höböğğ

Arkamda ne var lan ? Dur bi bakayım.

Lan bu Katarina ne zamandır arkamda Saw gibi bıçakla bekliyo ?!

-Kata savaşta değilik

-savAŞ savYEMEK puahauahuahauahaua !!! Anladın mı saw da var başında hahahahhahahahah !!!
İşte. O zaman anladım insanların beni nasıl gördüğünü. Ne kadar aptal gibi göründüğümü. Kusacak gibi olunduğunu. İnsanların neden benden nefret ettiğini anladım. Artık, eski Master Yi gitti !! Yerine ciddi Master Yi geldi!! YEPYENİ , PERWOLLE YIKANDI !!!!!!!!!!!!!!!

İşte zaten gerisini biliyorsunuz. Hayır , gerçekten de üstüme perwoll dökmedim. Yok canım.

League Of Legends  ^Şampiyonların gözünden^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin