... tak ten to pocit přesně znám od svých přátel.
Když za vámi příjde kamarádka a začne vám vyprávět její příběh o lásce není to moc příjemné poslouchat, když zrovna není ten nejlepší. Začel asi tak to ...
Jednoho dne se strašně nudila a tak bloudila po facebooku a najednou narazila na jeden profil. Ten kluk byl přesně z města jako bydlela ona.. tak si řekla proč si ho nepřidat? Přidala si ho a čekala dva dny na to až si jí přidal. Pořád se nic nedělo chodila ze školy a koukala na svůj profil jestli si jí přidal. Začala si říkat že to byla blbost ale najednou... Přidal si jí! byla strašně ráda a v tu chvíli jí hned napsal..
Začli si psát... Psali si do dvou do rána a ona měla tak úžasný pocit. Cítila jak kdyby se znali už strašnou dobu a přitom si psali první den a jen pár hodin.
Další den už jí psal co se mu přihodilo napsal jí že jí věří a že se potřebuje někomu vyzpovídat. Napsala mu ať povídá... on začel že se sním rozešla dívka a že má poslední dobou špatnou náladu... že to asi nezvládne..
Kamarádka mu začla pomáhat... Psali si každý den od rána do večera. Věřili si navzájem, svěřovali se. Nadešel den kdy se jí zeptal jestli nezajdou ven ona souhlasila. Domluvili si termín... Ten den co s ním měla jít ven se strašně moc těšila. Měla super náladu a hlavně nevěděla co na sebe, jak se učesat a další... Příchází čas aby vyšla aby stihla domluvený sraz. Když ho viděla byla rozzářena a viděla v dálce i jeho úsměv na tváři.
Přišla za ním a obejmuli se! pak řešili kam půjdou až se rozhodli tak se vydali na cestu. Nebyla chvilka kdyby nastala minuta ticha. Jenže po chvíli začlo pršet. Začla si v duchu říkat "blbí počasí" tak se šli schovat pod průchod. Najednou mu začel zvonit telefon... Byl to jeho táta že už je na cestě ať se chystá .. Byl naštvaný že byli spolu venku jen tak chvilku a zas musí pryč. Nasedl na kolo a jel rychle domů. Přišla domů a byla taková zamlklá, mrzelo jí že se viděli jen tak chvilku a nestihli si moc popvídat. Když se přihlásila na facebook už tam měla od něho zpávu...
Mrzí mě to ale jinak to nešlo věř že ti to vynahradím jak přijedu od táty...
Tak mu odepsala že se bude těšit. Zase si psali měla pocit jak kdyby se zamilovala říkala si však je to " blbost" to není možné známe se jen pár dní! Je to jen kamarád... Už byl u táty tak se příhlasil na fb a začli si psát. Psali si i když byl venek krátky tak byl příjemný a krásný. Psali si o tom jak se na sebe těší a že musí zajít co nejdříve ven. U táty byl celý týden.. Dlouhá doba co? ale celý týden si psali a konečně si už dali i na sebe čísla. Každý den si psali smsky na dobrou noc a na dobré ráno. Každý den byl něčím výjimečný, i když si jen psali. Sdělovali si svoje zážitky nebo co se ten den přihodilo. Parkrát poslali nějakou tu fotku z nudy nebo dokonce začli i skypovat. Při skypování dělali strašný kraviny... pozdě večer se rozloučili napsali si smsku na dobrou noc a šli spát. Přes skype jí řekl že přijede v pátek a v sobotu mohou zajít hned ven. Pátek už se pomalu blížil a ona se těšila až přijede,.. už na sobotu měli domluvený sraz. Tak moc se těšila že se nemohla dočkat.
....