second part

26 3 0
                                    

... Nastala sobota ráno a ona se těšila až nastane ta chvíle kdy má jít na místo setkání. Už měla jen hodinu na to aby se připravila a vyšla, začla se tedy připravovat a když byla hotová tak vyšla. Došla na místo a viděla ho tam. Měl takový zvláštní pohled a měla strach tam dojít. Ale už byla jen takoví kousek přece se neotočí a nepůjde zpátky. Došla za ním pozdravili se a hned se ho ptala co se stalo?.. 

Řekl že se nic neděje... že se na ní neskutečně moc těšil.. Obejmuli se!.. a šli se projít.. celou cestu si povídali a dělala různý blbosti... Když už se stmívalo už musela jít domů tak jí šel doprovodit a řekl jí že jí má neskutečně moc rád..pousmála se a řekla i já tebe ... Rozloučili se a on odešel domů!. 

Večer si ještě pár slov prohodili a šli spát... Říkala bylo to tak "zvláštní" nechápala co se dělo. V neděli jí normálně přišla ráno smska na dobré ráno ona mu odepsala a vypadalo že je zase všechno v pořádku. Sice se neviděli ale psali si pořád. Když už nastal večer tak si psali jen chvilku, protože druhý den byla škola a tak šli brzo spát. 

V týdnu za ní přijel a dovezli kinder bueno, který má strašně moc ráda. Ten den byl tak krásný povídala procházeli se ulicemi a strašně se smáli. Povídali si o jeho sportě... říkala mu ať si dává na sebe pozor přece to je jen nebezpečný sport. Mlátit se s dalšími lidmi není docela (sranda) ... Bála se o něj a on jí obejmul a uklidnil že se nemusí bát! že na sebe dává pozor už jen díky jeho mamince.

V ten den co byl zaní nestihl zpáteční autobus tak musel zavolat rodičům ať pro něho přijedou. Seděli jsme na autobusáku a povídali si o jeho mladším bratrovi. Ukázal jí fotku a ona říkala jak je roztomilí. Když přijeli jeho rodiče tak se loučili ... Bylo to docela zvláštní... Nečekala to! a on jí vlepil pusu a odešel.

Nevěděla co si od toho má myslet ale byla ráda... Co šla zpátky tak celou cestu přemýšlela jak to asi bude dál.. Vůbec si nevěděla rady.. Když přijel domů tak si psali a začli si psát i o tý puse. Napsal jí že jí má strašně moc rád .. Ona si myslela že je to je  kamarádský tak to dál nehrotila a začli se bavit o něčem jiném... Za další dva dny za ní zase přijel! A chytl jí za ruku a pozval do kina.. To kino bylo zvláštní nic se nedělo.. Ale pak ho šla vyprodit na autobusák a chytl jí za ruku a naznačil jí jestli spolu nebudou chodit. Řekla mu že se znají dost dlouho a že ano! Byli spolu šťasný.... 

Každý víkend byli spolu venku... Bral jeho bratra ven a ona ho vozila v kočárku. Byli spolu strašně roztomilí! Nebyl den kdyby neskypovali nebo spolu nepsali. 

Psala mu slohy o tom jak ho má ráda a že ho nechce nikdy ztratit... On jí vždy odepsal že se nemusí bát že jí má rád. Ale začlo jí vrtat proč jí vlastně nikdy nenapsal že jí miluje.. neřešila to... 

Nakonec jí to časem napsal do smsky když jí psal na dobrou noc.

Každý den co spolu trávili byl jinačí... Byla nadšená že jí to vyšlo... že má tohle nejlepší ho kluka na světě ... Když šli ven tak chodili na různý místa... Potkávala strašně moc kamarádů a kamarádek a víš co ? bylo jí jedno že měla kecy ona ho milovala ... a neřešila nic jiného..Byl pro ní svět jiný ... všechno viděla růžově... Už to nebyla ta co se mračila a říkala jak je "život" na nic ...Naopak říkala jak je svět krásný a další věci... Bylo toho moc .. 

Jenže nastal den kdy se všechno pokazilo.... 

....

love or noloveKde žijí příběhy. Začni objevovat