... už neměla na nic náladu. Začínala litovat toho všeho! Ale i přesto ho v hloubi duše měla strašně moc ráda(více) než ráda. Už přestali být v kontaktu... Ona si jen blbě nalhávala že se všechno vyřeší a dopadne dobře! Nic nedopadlo tak jak ona chtěla.. Jemu to je fuk že už se spolu nebaví. Ona mu napsala sloh ve kterým bylo napsáno jak moc jí chybí a další ty sladký řečičky.. Na konci bylo psáno že bude moc ráda když jí napíše!
On nenapsal.. už se o ní nezají.. Pomáhala jí kamrádka a psala mu proč jí nenapíše...
Má strach a říká jak respektuje její rozhodnutí .. On vůbec neví jak trpí .. Všechno moc rychle skončilo .. Tak rychle že si jen mrknul. Láska... Ztráta ... Kamarádství.. Nejlepší kamarádství .. Nic(konec)
To všechno prožila s jednou osobou celý dva roky... DLouhá doba co ??
ale za tu dobu poznala..
RADOST.. SMUTEK.. ŠTĚSTÍ...LÁSKU...NEŠTĚSTÍ..
Tohle všechno prožila za pouhé dva roky a on ??
Je mu je to šumák on se snažil "nabalit jiné holky" i přesto s žádnou jinou holkou nechodil..
Ptá se sama sebe: Myslí vůbec na mě ?? zapomněl ?? a další moc otázek.
Ona se cítí na dně neví ani co k němu po tom všem cejtí.. Je na dně ...
Každý den na něho myslí ale nepomáhá to.. chtěla by ho vidět nejde to (smutek)
Milujeho ?? to už je jen otázka na kterou nikdo neodpoví... To už ví jenom ona sama ..
Není den co by na něho myslela nežije svět jaký by měla ona žít.. On ?? si užívá zapomněl na ní úplně ?? Nebo něco v něm zůstalo ?
tak tohle už jsou jen její otázky.. (smutek) Teď už jen jí zbývá koukat na jeho fotky a myslet na ty krásný okamžiky co spolu prožili...
Má se šťastně nebudemu kazit život .. už jí jen zbylo aby na něj jen myslela na ty krásný chíle ...
Chybí jí a moc ani nevíte jak moc .. Tak moc by ho chtěla obejmout a dát mu pusu na tvář a říc mu všechno co k němů cítí .. nejde to .. Už je pozdě ... Ztratila ho navždy ...
Teď už jí zbyl jenom ve vzpomínkách a v srdci.