.. Ten den byl vážně zajímaví! Ráno šla naštívit babičku co bydlí kousek od ní. A koho ona nepodká?
Stál tam... jen tak tam u tý zastávky stál... Už byla kousek... stačilo pár kroků a byla u něho! Začla si říkat.. nechci kolem něho jít! Nenávidím ho! Je to "sráč" ale pak šla dál... řekla si že se kvůli němu nebude někde schovávat.. Tak prošla kolem něj! Neslyšela ani slovo.. ani to blbí ahoj! Zamrzelo jí to a tak se na něj ani nepodívala a porkačovala po cestě.. Když najednou uslyšela jak kdyby na ní volal..
Nechtěla se otočit a tak pomolu pokračovala v chůzi! Ale najednou jí někdo chytil za ruku a řekl jí stůj!
Ona zastavila a otočila se aby na něho viděla. Stál tam on a jen na ní smutně koukal. Vypadlo z něho koktavě a-ahoj. Odpověděla a dál už nic neříkala jen tak na něj koukala. Zeptal se jí jestli má chvilku čas že by si sní rád popovídal. Nevěděla co mu má říct, protože měla dost na spěch ale přitom chtěla slyšet co jí řekne. Tak jen polohlasně odpověděla že těch pár minut má. šli si sednou na zastávku aby měli klid. Chvilku byl klid a nic se neříkalo... Cítila se docela trapně, protože ona ticho nesnáší a miluje společnost a hluk... tohle jí deprimovalo.. Najednou začel mluvit ...
Víš? Strašně moc se mi stýskalo ale nevěděl jsem jak ti to napsat.. Kdybych ti to napsal tak by sis to jen přečetla a neodepsala by si mi ...
Tak jsem čekal na příležitost až tě uvidím abych ti to mohl vysvětlit...
Ani nevíš jak moc bych chtěl aby to zas bylo jako dřív ale vím že už to tak nikdy nebude a ani nepůjde..
Už jen díky tý dálce.. neumím si představit vztah na dálku... a víkendy přece jenom vždy volný..
Rodina...zápasy.. a pak teprve ty (povzdechl)
jako poslední slovo řekl "promiň" a pak čekal co ona odpoví
Podívala se na něj! se smutnými oči a v očích kapky slz.. dělal jak kdyby si toho nevšiml..
Věděl to (byl smutný)
Ona začla...
Nezlobím se ale mrzí mě že si mi to napsal a nedokázal si mi to říct do očí. Tohle si už věděl od začátku vztahu že to takhle nepůjde i přesto si mě tahal za nos a bavil si se... Vím že jsme byla naivní ale tohle si mi měl říct... A to co bylo na zábavě už je minulost a ani nemám náladu se o tom bavit.. Byla to tvoje věc a v tu chvíli si to chtěl tak udělat ...
a jak si sám řekl tenhle vztah by neměl " budoucnost" kapka slzy jí stékala po tváři... jen mu už řekla už musím jít ... rozmysli si jak to vůbec chceš mít a pak mi napiš měj se hezky a ahoj..
Poslední pohled na něj a jen viděla jak praštil pěstí do lavičky ... Dál už se nechtěla dívat a pokračovala v cestě ...
Ten den ještě měla zprávu na fb.. že když né vztah tak nejlepší přátelství ..
Řekla si dobře můžeme to zkust ... Tak si ten den psali, psali si tka dlouho že se ještě ten den domluvili na další den venek aby to všechno napravili.
Když se rozloučili a šli oba spát, tak ona na něj myslela.. Bála se že se neodmiluje a bude se jen trápit. Po chvilce přemýšlení usnula.
Nastalo ráno..
Vylezla z postela a šla ke skříni aby si na sebe hodila nějaké věci...Vytáhla ze skříně růžoví tílko a černé tepláky. Šla se nasnídat a pak udělat ranní hygienu..V tu chvíli jí přišla smska jsem před barákem čekám na tebe.. Řekla si co? však jsme se domluvili až na odpoledne.. Tak se rychle převlíkla, učesala a šla za ním. On jí ihned obejmul a vyrazili na procházku.. Venku to bylo jak kdyby spolu chodili.. On měl "rád" kopřivi a ona je schálně zašlapávala... on jí za to lechtal! Pištěla jak malá ale oba se přitom strašně moc bavili ...
když už museli jít oba domů tak se rozloučili a šli .. Večer si ještě pár minut psali a pak šli spát.
Nevěděla co si od toho myslet přece jen se objímali a dělali všechno jako dřív, když byli ve vztahu.
Najednou jí přišla smska od neznámého čísla a tam bylo psáno:
Stejnak už tě nechce už chce jinou nech ho být!
Neodepisovala ale tohle nebylo všechno další den se děli tak zvláštní věci ... že si začla vyčítat že sním vůbec šla a že jsou vůbec kamarádi...
Dál se trápila utápěla v slzých... Byla na všechno sama! nikdo jí nepomohl...Jako kdyby najednou všichni kamarádi zmizeli..
Dozvěděla se ráno strašně moc věcí.. Ještě že ten fb existoval bez toho by ani nevěděla co se všechno děje ..
a jak to je vůbec mezi nimi .. Zase byla naivní..